Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, rozbila se nám studna, máme standart II starý snad 50 let. Koupili jsem RD s funkční starou studnou, ale jeden den prostě nejela. Rameno studny je uplně vláčné, jakoby nebylo vůbec k ničemu přidělané. Vzhledem k tomu, že je celá konstrukce totálně prorezlá, nemá cenu měnit jednotlivé díly. Kdybychom chtěli vyměnit vše od betonové části (to na čem pumpa stojí) dolů, dá se to sehnat? Našla jsem na internetu jen samostatný píst (cca 1500) a sběrný koš (200), co ale ta trubka, to si musí udělat člověk po kutilsku nebo se to dá někde sehnat. A jak ji napojit na pumpu jako takovou, když spoj je totálně prorezlý? Nebo se máme smířit s investicí 3000 kč do malé pumpy a neřešit to. Nebo doporučujete čerpadlo? Děkuji za rady a omlouvám se, že je dotaz neodborně podán, jsem laik a ženská k tomu
Vzhledem k nákladům na pořízení ponorného čerpadla,nebo domácí vodárny,se skutečně oprava,nebo výměna určitě vyplatí.
U této ruční pumpy určitě nebude potřeba vyměňovat celá instalace.Bude opotřebovaná pístní část,zpětné ventily,případně hlavní píst(jeho těsnění)Na tomto odkazu se dá nakoupit cokoliv obchod.pumpa.cz/...
JABRAKA