Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou venkovní omítku - jen asi 14 m čtv

Od: york* odpovědí: 5 změna:

Sokl zezadu baráku kde je asi 14 m čtv. jsem našpricoval a nyní chci koupit nějakou balenou omítku. Udělal jsem si z kulatiny klasicky omítníky 105cm (sokl má 110cm). Nic extra nechci je to starej barák, ale v těch směsích se nevyznám. Koukal jsem na Cemix kde zase mají zrnitost jádrové 1,2mm potom 2mm a i dokonce 4 mm. Píšou tam že se to dá i pokud se koupí ta jemná hned zafilcovat a tedy odpadne štuková vrstva. To by se mi líbilo ale jsem omítač amatér ( vystudovaný technik, ale už jsem omítal) a mám obavu že by mi to zatvrdlo než to zafilcuji ( vyndat kovový omítník, zalepit po něm rýhu je časově dost náročný) Má to cenu nebo je lepší dát i štukovou? A kterou tedy koupit event. zrnitost atd.? Nebo jsou jiné směsi levnější? Poraďte. díky

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kjanik112*
hodnocení

0x

Dobrou osobní zkušenost mám s MK2. Je bílá,což je na sokl výhodné-každý praktik ví, že na bílé omítce jsou eventuelní vlhké skvrny nejméně vidět.(Nejvíce jsou vidět na rúžové-to přímo řvou). Tato omítka netvrdne tak rychle a vše pohodlně stihnete.Samozřejmě pod mrakem-ne za tropického vedra. Tato omítka se dává i na komíny, což je nejnáročnější použití.

doplněno 21.08.11 18:54:

Stačí ji pouze zafilcovat.

hop®
hodnocení

0x

Pokud chcete roztáčet třeba filcem, doporučuji tu nejjemnější, osobně bych volil asi MV1 od Knaufu. Pokud je větší plocha a jste na to sám, tak jeďte postupně. Usadit omítníky, nahodit, usadit další, nahodit a roztočit první pruh, pokud bude malta zasychat tak vlhčit, buď kropit štětkou nebo máčet část filcáku...

york*
hodnocení

Cemix není Ok?

hop®