Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jaká penetrace na podlahu

Od: kubinec® odpovědí: 9 změna:

jakou penetraci použít na betonovou podlahu (je natřena nějakou barvou takže asi nebude dobře sát)

a další dotaz, jakou penetraci na betonový podklad (rozdrcený) , zde bude plovoučka

zbyla mi víc jak půlka kbelíku Duvilaxu (MODRÝ), mohu ho použít na podlahy?

přikládám foto podlahy

Jaká penetrace na podlahu

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

al bunda*
hodnocení

0x
Já duvilax používal často i na podlahy. Pokud ti zůstal, dej ho tam, osobně nevidím problém, ale počkej, co na to ostatní. Já jsem jenom blbej inženýr.
Hezký den.
hodnocení

a naředit ho mám jak je v návodu, anebo bude lepší "řidší" nebo "hustější" *hi*
al bunda*
Já to ředil, kterak návod kázal. Tuším 1:10, ale nejsem si jist, už je to pár pátků.
hodnocení

na štítku je psáno 1:4, nebude to moc "hustý"?
al bunda*
Zřeď to tak, ať ti to vystačí na celou podlahu a než budeš pokračovat v práci, nechej to na té podlaze zaschnout. tedy pokud nebudeš ten Duvilax ještě na něco potřebovat (výborně se s neředěným lepí papír a dřevo - pamatuješ na lepidlo Herkules?)
Hezký den.
hodnocení

Herkules?

To víte že znám! :)

Je nutné vysekat i ty kousky asfaltu před tou penetrací a pak i tou nivelací? Je to nutné vysekat? Asfalt je místy 1mm a nekde i 5 mm silný! A to jde pak někdy i s betonem a pak tam jsou i 1 cm rýhy v podlaze.

Jaká penetrace na podlahu #2
hodnocení

další foto podl.

Jaká penetrace na podlahu #3
10.08.08 21:14
hodnocení

a další

Jaká penetrace na podlahu #4
al bunda*

Čti i něco jhiného, než svoje věci - kousek vedle se kluci bavili o tom, co s asfaltem pod parketami, jestli vysekat, nebo ne. Hledej. Bude to ve stejné rubrice.
Hodně zdaru.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.