Nejste přihlášen/a.
Stavím svépomocí menší rodinný domek. Peněz není nazbyt, spíše citelně schází takže jesem se rozhodl pro ocelové zárubně.
Jsem naprostý laik a vše se snažím řešit pomocí selského rozumu, ten mi ale v mém problemu ted nepomůže
Teď k otázce.
Řeším výšku do jaké zárubně osadit, znám výšku budoucí hotové podlahy.
Nevím:
1) Na netu jsem si zjistil, že dveře mají výšku 1970 mm, ale nevím zda se jedná o rozměr"a"nebo"b".
(1970 mm je norma? jsou takove vsechny dvere?)
2) Kolik mam dvere zvednout nad hotovou podlahu (rozmer"c")
3) Nahoře bude v zámku zárubně také nějaká mezera mezi zarubní a dveřmi, v obrázku -mezera = x-(a+c) ta je daná
pozicí pantů, tu nezměním, bohužel nevím kolik je?
Celkově vzato jsem z toho jelen, nevím od čeho na futru měřit a jakou vzdálenost. Poradí někdo?
Super, pred polozenim dotazu jsem take hledal, ale na tyto stranky jsem nenarazil.
Takze spodek zarubne by mel byt utopeny 3 cm pod hotovou podlahu.
Dekuji.
Zacal bych od podlahy, jeji budouci vysku znas.
Vyska futer musi odpovidat vysce dveri (nebo obracene), dvere se daj vzdycky seriznout.
Nad futrama bych nechal 10-20cm prostor pro manipulaci s dverma.
To vse vim, nechci kupovat nove dvere a hned je rezat
Prave proto jsem dotaz pokladal a tak konkretne. Obecne odpovedi mi nepomohou.
Jen pro poradek, dvere jeste nakoupene nemam, kdybych je mel tak je frknu do zarubni odmerim a mam vystarany.
Pujcil bych si nejaky dvere od rodicu, ale tatik je ma prave vsechny ruznym zpusobem zkracovany...
V idealnim pripade bych cekal odpoved... kota x =? mm,
vic nepotrebuji.
Moc dekuji.
Pokud znáte nebo už máte hotovou podlahu, pak horní hrana kovového prahu zárubně musí být ve stejné výšce jako je hotová finální podlaha. Kovový práh zárubně je spodní část rámu zárubně na kterou se montuje práh dřevěný. Jinak také mrkněte sem jirikovovideni.eu/.... To je moje stránka kde jsem popsal jak zazdít zárubně, ale jak se zdá tak to ještě budu muset víc rozpitvat.