Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak obrousit trámy

Od: zuzajda* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den. Rekonstruuji podkrovní místnost rodinného domku. Rozhodla jsem se zachovat staré nosné trámy. V této oblasti jsem ale naprostý amatér. Potřebovala bych poradit, zda je nutné staré sloupy zbrousit a ošetřit ještě před výmalbou stěn? Slyšela jsem, že je dřevo napuštěné oleji a vosky, které by se při broušení nalepily na omítku a nadělaly by mastné fleky - což by pro mě byla katastrofa. Moc děkuji za rady :)

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

patronka*
hodnocení

0x

Záleží na tom, v jakém jsou trámy stavu. Já jsem je jen očistila od prachu a pavučin a natřela bezbarvým Balakrylem mat. Před malováním bych je určitě zabalila do mikrotenové fólie, jak balíte třeba nábytek. Patronka

kecal
hodnocení

0x

Nejrychleji se to asi obrousí flexou se šmirglkotoučem s největší znitostí.Nejlepší je flexka s regulací otáček,aby tak neřvala

Flexou to jde sice rychle, ale vypadá to naprosto příšerně. Takže takhle ne. Otázka je jak trámy vypadají a jakou máš představu o konečný podobě.

standam*
hodnocení

0x

to zuzajda:

po obrouseni urcite osetrit transparentnim BOCHEMITEM apod. pak dle vyberu

kdysy jsem dal do vrtacky drateny kotouc a tram jsem bral podel let a vysledek byl... mirne vyhloubena struktura v tramu

mam take v podkrovi tramy, budu je obkladat sadrokartonem, ale pokud bych chtel videt drevo asi bych je spise oblozil drevem nez brousil

brouseni bude silena prace aby to stalo za to

patronka*