Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Centropol BLIK - nepřevedení smlouvy

Od: d2mac odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, smlouvu s tarifem BLIKjsem podepsal 17.08.2010 a do teď se nic nestalo! Dokonce i roční výpis přišel z ČEZu a splátkový kalendář na další rok 2011. Můžu poslat výpověď Centropolu s udáním důvodu nesplnění podmínek převedení na jiného dodavatele do 3 měsíců bez smluvní pokuty 2500? Děkuji Tomas

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Mám dojem že Centropolu již platíte,akorát o tom nevíte-nic se totiž nemění,akorát na složence v záhlaví je místo čezu-Centropol,ale pravděpodobně Vám to strhávají z účtu,tak proto jste si toho nevšimnul-zkuste kontaktovat zák.centrum Centropolu

d2mac

Dobrý den, mám stále naveden trvalý příkaz na ČEZ, takže určitě jim neplatíme. Zatím děkuji.

 

strejda*
hodnocení

0x

Firmě Centropol naletěl i můj příbuzný. Domácnosti obcházejí lidé najatí firmou RANGER na špinavou práci a smlouvy sepisují pro Centropol, nejsou to tedy zaměstnanci Centropolu. Někdy se podvodně představují jako dominantní distributor ve vašem bydlišti (např. ČEZ a pod.). Lákají vás na 10%-ní slevu elektřiny. Formulář smlouvy s Centropolem je schválně napsaný tak, že umožňuje podvodné jednání prodejců. Vymámí z vás vaši fakturu za elektřinu a podle té sepíšou jménem Centropolu žádost-smlouvu. Jejich hlavním cílem je donutit vás podepsat se v kolonce "Podpis zákazníka" a předtím rozhodně zaškrtnou kolonku "Zákazník požaduje produkt s garancí nejnižší ceny elektřiny" (mají za to zřejmě vysokou provizi), neupozorní vás ale, co to pro vás znamená. Zprostředkovatel Centropolu vás neupozorní na některé podmínky psané mikropísmem vzadu na smlouvě, např že: 1. zaškrtnutím kolonky "Zákazník požaduje produkt s garancí nejnižší ceny elektřiny" jste se Centropolu upsali na dlouhé 3 roky a pokud budete od nich za 3 roky odejít, musíte přesně hlídat datum, kdy to udělat (což se většině lidí zřejmě nepovede) 2. Pokud budete chtít odejít v jiné době, budete muset zaplatit 2500 Kč 3. podmínky pro to, abyste dosáhli "nejnižší cenu elektřiny" jsou tak komplikované, že je možná nikdy nepochopíte a možná budete platit více než u jiných distributorů. Za několik dní po podpisu smlouvy vám zavolá obchodní partner Centropolu a smlouvu s vámi odsouhlasí (hovor je nahráván a později může být použit ve sporu s vámi), vy vše potvrdíte, protože negativní podmínky neznáte nebo si neuvědomujete jejich dosah, jste prostě rádi, že za elektřinu ušetříte. Potom vás Centropol nekontaktuje a mezitím uběhne 30-ti denní lhůta k odstoupení od smlouvy bez poplatku. Centropol vás sám odhlásí u vašeho stávajícího dodavatele elektřiny, protože podpisem smlouvy jste mu k tomu dali plnou moc (je to drobným písmem napsáno zepředu na smlouvě). Až za několik měsíců vám Centropol napíše, že vám začne dodávat elektřinu a zašle vám předpis záloh. Pokud potom levnější elektřinu mít nebudete, musíte se s nimi dohadovat podle těch jejich komplikovaných podmínek nebo můžete od Centropolu odejít se zaplacením administrativního polatku 2500 Kč (bez něj nejdříve přesně za 3 roky a pokud to netrefíte tak za 6 let). Partneři firmy Centropol obcházejí rádi důchodce, protože ti na písmo na smlouvách nevidí, komplikovaným podmínkám nerozumí, snadněji se nechají zlákat na slevu a velmi často propásnou 30-ti denní lhůtu odstoupení od smlouvy. Odstoupit od smlouvy je třeba přesně podle podmínek Centropolu, jinak vám to neuznají. S nářky, že vás někdo podvedl, že vám něco nevysvětlil, že jste zjistili, že Centropol není tak levný, že jste odstoupili od smlouvy ale jinak než je uvedeno v jejich podmínkách, že neznáte podmínky atd. u Centropolu neuspějete, je to tvrdá firma, křterá sice na dopisy odpovídá slušně, ale kdy chce a jak je to pro ni výhodné. Dopuručuji každého podomního prodejce Centropolu pokud možno slušně, ale hlavně rychle vyhodit. Pokud už s nimi něco podepíšete a chcete to zrušit, snažte stihnout 30-ti denní lhůtu, jinak to máte marné. Když už není čas na poslání doporučeného dopisu, stačí poslat mail s řádně napsaným odstoupením od smlouvy a zrušením plné moci na adresu: obchod@centropol, z této adresy dostanete ihned automatický potvrzující mail, že to přijali.
Pokud chcete přejít k jinému dodavateli elektřiny, zjistěte si sami smluvní podmínky a ceny, ale nikdy nepodepisujte smlouvy někomu, kdo za to má (někdy asi pěkně vysokou) provizi a už vůbec ne, když u vás někdo zazvoní a otravuje. Pozn.: pokud jsem se v něčem spletl, tak mě prosím opravte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]