Nejste přihlášen/a.
Po výměně přítlačného ložiska má spojka krátký chod, zdálo se mi, že je v ní málo hydrauliky. Dá se odvzdušnit nebo může být závada jinde?
Jestli je hydrulická,tzn pedál-válec-potrubí s kapalinou-válec-přítlak spojky,tak se jednoznačně musí odvzdušnit,jinak to nejde
Já vycházím ze znalostí škodovek s motorem v zadu,ty také mají hydraulickou spojku...tam se odvzdušňuje tak že na spojkovém válci na převodovce je klasický odvzdušňovací šroub jako na brzdách...se povolí,někdo šlape na spojku,až teče kapalina,tak ten někdo spojku podrží aby se do ní nedostal vzduch a šroub se zavře-hotovo
Očekávám že tam by to mělo být podobné-ovládácí válec přítlaku spojky na převodovce,na něm musí někde být šroub přes který se to odvzdušní-jestli je tam nějaká zrada netuším
Jo a důležité-při odvzdušňování musíte hlídat hladinu hydraulické kapaliny v nádržce,kdyby jí bylo málo tak si zase do hydrauliky natáhnete vzduch z vrchu
Pánové, když bude zavzdušněná, bude mít dlouhý krok nebo vůbec nevypne. Navíc při výměně kotouče či ložiska - proč odvzdušňovat? Stačí sundat spojkový váleček a na hadičce ho nechat vyvázaný - žádné odvzdušňování. Spíš se zkrátil krok spojky, tím, že se dalo neopotřebené ložisko (přítlačná deska není opotřebovaná. Podle typu auta bude buď pod pedálem, nebo vpředu kolem válce seřizování vůle spojky. Může být výjmečeně i u válečku. Povolit a naštelovat chod, který vyhovuje tvojí noze nebo který má být.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.