Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Audi A3 ztrácí výkon a pak chcípne

Od: barusz odpovědí: 7 změna:

Ahojte, prosím Vás o radu... Máme Audi A3 (2002), 1,6 v benzínu a už nějakou dobu řešíme tím, že auto nějakou dobu normálně jede pak z ničeho nic ztratí výkon až skoro chcípne a za chvíli se to dá zase do klidu. Při horším případě jako třeba dnes auto úplně chcípne. Po dalším nastartování jede pár kilometrů a zase chcípne.. Už jsme opravdu zoufalí.. Cca před měsícem to začalo dělat a postupně se vyměnily všechny svíčky a kabely, paliv. čerpadlo, lambda. Stále hlásí chybu motoru a ještě něco na palubovce (vykřičník v trojuhelníku a kolem šipka)- ta občas zhasne. Benzín tankujeme vždy kvalitní (shell). V servise už si nějak neví rady. Myslíte že by pomohlo pročištění vstřiků? Případně není možné ž by byla v nádrži nějaká zbytková voda? Stáva se to totiž většinou, když jsme skoro nad rezervou... Ale to je poznatek ze dneška. Děkuji moc za info, Bára

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel

chtělo by to diagnostiku nicméně ten vykřičník se oběvuje když je problém s napájením ŘJ osobně bych prošel veškerou kabeláž v motoru rozpojit konektory kontakty mechanicky očistit prostříknout kontaktolem,skontrolovat ukostření kastle motoru,nahlíd bych i do konektoru ŘJ zda tam není oxidace nebo voda.prohlíd a očistil bych kontakty na alternátoru i startéru

a pak bych vlezl do pojistkový skříně postupně bych vytahal a očistil kontakty na všech pojistkách a nakonec bych postupně vytahal i všechna relátka ty rozebral očistil spínací kontakty i nožičky pokud budou mít relátka uvnitř plošný spoj tak ten bych komplet proletoval. oxidace je pěkná potvora a dovede potrápit

trápilo mě nedávno jedno sdi v seatu podobnej problém ujelo 100m a konec nakonec to byly opálený kontakty jednoho napájecího relé v pojistkový skříní.

ještě mi napadá vlízt k palivovýmu čerpadlu vycvaknout konektor kontakty očistit prostříknout mírně naohejbat a nacvaknout konektor i tady může bejt zakopanej pes*cteni*

 

blackflamesiczi*
hodnocení

0x

kupte velfabin a vemte notase a udelejte si 100km vylet s nacitanim dat a uvidite

 

nutt*
hodnocení

0x
Nedavno jsem resil se kamaradem delalo to naprosto to same. Uz jsme byly uplne zoufali ani na diagnostila nepomohla nakonec jsme prolezli znova celou elektriku a to velice dukladne a zjistili jsme ze jeden kabel je nakously nejspise od kuny nebylo to skoro poznat ale byla to pricina problemu od te doby jezdi bez problemu. Proto bych doporucil kouknout kompletne na kabelaz. Pokud by to delal pri zrychlovani, jizde do kopce apod. hledal bych chybu na strikach. Zbytkova voda v nadrzi to rozhodne byt nemuze kazda nadrz ma ventil vespod tudiz se palivo porad toci a nezustava tam stare.

 

radunka
hodnocení

0x

Nevím jestli to už nekdo nepsal,ale mel jsem podobny problem na me A3r.v97. když se zahřál motor na provozni teplotu, tak se dusil a pak vypnul. po všelijakých výměnách. To nakonec vyřešila výměna čidla otáček motoru. a pak bezproblemu. Snad to bude ono jinak hodně štestí.:)

 

hory*
hodnocení

0x

Děláš machra s mercedesem tak si zajed do mercedes servisu.,

to mám rád, nemá na to a dělá machra s mercedesem.

doplněno 12.05.12 00:52:

Mercedes jak Audi , když kupuješ nadstandart, tak si připlat nadstandart.

martinhajek*
Deset let starý Audi A3 je nadstandart? To snad ne ;)
erikch*

...pro držitele Š 120,rok 78 ano...,to je nadstandard i první A3 z roku 96 s nejslabší 1.6 motorem...*smich*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]