Vypusteni benzinu s favorita

Od: Datum: 23.04.12 15:30 odpovědí: 22 změna: 04.03.15 20:33
Dobry den, chtel bych se zeptat, jak vypustit benzin s favorita (karburator). Děkuji za odpovědi
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 23.04.12 16:01
avatar

Zespodu nádrže je šroub,ten se pomalu vyšroubuje a do přistavené mísy,nejlépe plechové se benzin vypustí.Samozřejme operaci děláme v době,kdy je ukazatel na nule,jinak nestačíme benzin z mísy odlívat.Lze také použít postup,kdy na vývod z palivového čerpadla nasadíme hadičku a ručním pumpováním většinu benzinu vypumpujeme.Ale nejprve zjišťujeme příčinu,proč vlastně benzin chceme z nádrže vyčerpat?! Je v nádrži voda?Nečistoty? omylem jiné palivo?

JABRAKA

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 23.04.12 16:33
avatar

Jabrako, nezjišťujeme příčinu, proč chceme odčerpat benzin z nádrže, protože chceme vypustit pouze benzin z karburace...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.04.12 21:07
avatar
Udivuje mne, že člověk který píše, že měl Formana a teď má Felicii, poradí takovou blbost. Kde by se asi tak na té plastové nádrži ten výpustný šroub vzal?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mirda*
Datum: 04.03.15 20:33

Je to jednodussi nez se zda, vytahnes pravou hadicku co ti vede z karburatoru (ta vec pod vzduchovim filtrem) do zelezny strcis zvejkacku a z hadicky z karburatoru po nastartovani zacne tyct benzin, trvalo mi to 30 minut a prolezjani vsech moznejch koutu kde udelat diru do nadrze

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 23.04.12 16:28

Nijak ho nevypustíte protože Favorit žádný vypustný šroub nemá na nádrži jak radí kolega předemnou je špatná rada jen ho můžete odčerpat přes trubky nějakou pumpičkou nebo fouknout kompresorem do jedné trubky a z druhé poteče nebo pumpičkou co je na motoru

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 23.04.12 16:30
avatar

Z karburátoru pravděpodobně pouze demontáží karburátoru a následným vylitím - myslím že na dně plovákové komory výpustný šroubek není.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 23.04.12 16:34

odpojit hadicku u pumpy (na motoru) a vickem u nadrze pustit tlakovej vzduch a on vytece , staci ofukovacka s kusem hadru aby to moc netesnilo a jde to jako fík

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 23.04.12 16:36
avatar

A to vyteče benzin z karburátoru?*sok*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 23.04.12 17:17

ne z nadrze

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.04.12 16:36
avatar

Výpustní šrouby měly naposledy Škodovky s motorem vzadu. Favorit má plastovou nádrž a žádný výpušťák tam není. Do nádrže se dostanete tak, že vyndáte zadní sedačky a odmontujete kulatý kryt v karoserii. Pak uvidíte zátku nádrže. Poté je potřeba benzín něčím vycucnout. Další možnost je povolit utahovací pásku na čerpadle, poté vytáhnout hadici na výstupu z čerpadla, nasadit jinou a poté pokud má čerpadlo ruční páčku vyčerpat benzín třeba do kanystru. Čerpadlo najdede zepředu na motoru a vedou k němu 2 černé hadice.

doplněno 23.04.12 16:51:

hope, dotaz jsem pochopil tak, že se jedná o to, jak vypustit benzín z auta. Jedná se o Fav. karburátor. Pokud se skutečně jedná o vypuštění benzínu pouze z karburátoru, tak se omlouvám za špatné pochopení dotazu a doporučuji tazateli ignorovat moji odpověď. ;)

Ohodnoceno: 1x
 
Od: hop®
Datum: 23.04.12 16:37
avatar

JEŽIŠMARJÁ, TAZATEL CHCE VYPUSTIT BENZIN Z KARBURÁTORU! *hej**bzum**zed*

doplněno 23.04.12 19:03:

Aha, tak jsem blbej já, snažím se dávat pozor na nejasné dotazy, ale občas to nevyjde, omlouvám se...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.04.12 16:47

On chce vypustit benzín ze Škoda Favorit Karburátorový ne Stříkačku

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 23.04.12 16:52
avatar

Taky jsem to tak pochopil. Tak koukám, že nejsem sám. *placni*

Ohodnoceno: 1x
 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 23.04.12 17:18

ja to same , a pochybuji ze se tazatel pta jak vypustit benziz z karburatoru. Alespon podle titulni otazky

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.04.12 18:54

Já to pochopil takto. Tazatel ma Favorita s karburátorem a chce vypustit benzín s nádrže.

Do r.v. 1991 mají všechny Favority čerpadlo Jikov s Páčkou pro ruční čerpání. Stačí odpojit hadičku od karburátoru a pumpičkou ručně benzín vyčerpat do kanystrů.

Favority do r.v. 1993 karburátor mají pumpu bez páčky a tak je vhodnější, jak radí Solenza vytáhnout zadní sedačky,odhrnout koberec a vyndat z nádrže plovák a benzín vypustit hadičkou třeba i přepadem (hadička se ponoří až na dno, pak se benzín pusou nasaje a pak se hadička umístí níž, než je dno nádrže a třeba do kanystru to vyteče samospádem samo).

Nádrž je propletená odvzdušňovacím systémem hadiček, a tak natlakování kompresorem... no nevím

A rozhodně nemá vypouštěcí šroub jako 105/120 :D

Pokud je potřeba vypustit s karburátoru, tak stačí karburátor opatrně odmontovat, a pak ho otočit vzhůru nohama a benzín chytit do misky nebo lavórku.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 24.04.12 16:27
avatar

Taky jsem dotaz tak pochopil. *palec*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.04.12 22:04
avatar

čau gumídku,prosím tě a jak se to dělá u felície když nemá tu pumpu chci zjistit kolik mám ještě v nádrži u fáčka jsem to dělal tak že jsem napumpoval přes ac pumpu do petky aha 2 litry to dojedu,a u félície?;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.04.12 22:18
avatar

tady asi nezbyde nic jiného, než vzít hadičku, lahev, nádrž otevřít a benzín nacucnout a nechat samospádem téct do PETky ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.04.12 22:31

hadičku tam nedostaneš a nic nevytáhneš jedině odpojit přívod ke karburátoru přidat pumpičku čerpadlo a vyčerpat nebo odpojit obě hadice do nádrže do jedné fouknout kompresorem a z druhé tě to vyteče

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.04.12 22:29

Čus, jak ti řekl Miki, jinak by to ještě šlo tak, že odpojíš výstup s čerpadla a tam dáš jinou hadičku a cucneš přes čerpadlo. Nebo odpojíš dráty u čerpadla, dáš tam +12V zavrčíš *smich* a hadičku odpojíš v motorovým prostoru a necháš vytéct. Nebo jen odpojíš tu hadičku v motorovým prostoru a někdo ti několikrát zapne a vypne klíček.

Poslední možnost vůči ŘJ není moc humální.

doplněno 24.04.12 22:32:

Ještě mě napadl tuning. Naftová auta mají v motorovém prostoru pumpovací balónek s ventily na koncích. Pak by jsi odpojil jen hadičku a mačkal balónek a teklo by to taky. To by bylo super.

P.S.: To elektrické čerpadlo nesmí běžet do prázdna (do poslední kapky). Chladí se tím benzínem! Jinak se spálí.

doplněno 24.04.12 22:44:

http://www.autodilyuo.cz/?p=p…cerpavaci-pumpa-na-palivo-8mm

Ohodnoceno: 0x
 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 25.04.12 08:46

odklopis sedacku pod ni je dekl k cerpadlu a u motoru odpojis privod a do cerpadla pustis proud a necha samo vyteci. Nebo premostis rele na cerpadlo

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 25.04.12 11:29

To přemostění je fakt dobrý nápad, dávám bod*palec*. To je nejjednoduší. Sám jsem si schoval takový můstek, co se dával do patice relé cyklovače stěračů, když tam cyklovač nebyl, aby stěrače díky přemostění dojely zpět dolů.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.