Nejste přihlášen/a.
Ano, pasuje . Od roku 1991 se začaly dělat dveře na které pasují jak koženkové, tak černé čalounění a tudíž i to šedé s Felicie. Zde je ispirace přesně na to, co se ptáš
:
Jinak upřímě, jak napsal podemnou honza. Nedávno se v AAA objevil Solitaire 1994 a měl palubku a přístrojovku s Felicie, nějaké čínské čistě bílé a už matněli zadní lampy, spojlery na nárazníkách (neoriginální ty velké a v laku auta a koncovku výfuku nějaká soieta. Řeknu ti, Solitaire je krásný už s výroby, ale takto ho zmrskat do takového hnusu ... a to se jich vyrobilo jen 500 a 100 jich šlo zahranice (Německo,Holandsko,..). Raději bych zůstal u té tvé původní 1993 a dodělal bych jí s akčních modelů Favoritů ostřikovač světel,digitální hodiny do stropního panelu,hagusy na střechu,litá kola borbet originál původní Fáčkové,přední mlhovky, pokud nejsou,případně to střešní okno (ale po čase zatéká a ničí tapec stropu) a případně sedačky s vývozního modelu solitaire (je tam takový duhový pruh), nebo anatomické s mikroplyše ze Solitaire,případně zahraniční vývoz takové jako bílo černé (jako má srst panda, ale najemno). S Felicie bych dával maximálně techniku (alternátor 70A místo 55,motor Mpi,rozpěru tlumičů černá origo (s karbem si rozumí a netlačí se tam - mám 1990 a tu rozpěru a pohoda). Bude to mnohem hezčí.
I motor 1.6MPi jde s Fe do Fa:D:
a tady musím souhlasit to auto bylo dobré a karoserii dělal bertone a říka se sice že "se zavázanýma rukama" ale to je každýho názor nezaleží jak nezaleží proč zaleží že ji prostě dělal navíc auto pusobý dobře uhlazeně ono palubku z felicie a pár dalších dreku umí koupit nebo najít každej druhej jo ale hodiny do stropního panelu to je kumšt těch celkově moc nebylo a podívej se jedu po silnici a felicii potkám 50 jenom když jedu do práce ale favorita 1 nebo 2 a škodu 120 už žádnou dodělej to co ti stojí v garáži tak at to vypadá jako nejvyšší vybava favorita a já se ti skloním až do sklepa.
Ty hodiny vyráběla Tesla Vrchlabí a dělalo se více provedení. Ty poslední jsou dvoutlačítkové se zeleně svítícími číslicemi. Těch bylo celkem dost (byly v sérii v akčních modelech), ale k vůli otvoru a anténě na ně časem kapala voda a většina jich odešla. Já jsem měl docela štěstí na vrakáči a mám dvoje .
Doporučuji micheline sehnat, fakt praktické a v noci moc pěkné a dobové:
Tyhle jsou nejlepší a nejhezčí
starší typ, ale pasují obě verze do všech typů Fáv
Tak si ty tapeci aspoň schovej , jak tě po letech přejde chuť, tak s té změny na původní interiér budeš odvařenej radostí
.
Já myslím, že je prodá, když tam má spěchám
A co palubní počítač TC-6 s Felicie, když tam v palubce máš otvor :D. Teda s karbem to bude měřit maximálně teplotu,námrazu a napětí v síti.
Hmm..fakt, taky jsem to skusil.No, co už, průběžně se koukej na bazoš a zadávej do vyhledávání favorit hodiny. Objevují se tam docela často (1-3měsíce). Nebo Aukro a nebo zavolat a jet na vrakáč, tak to dřív dělal já, když jsem ještě auto neměl, ale aktivně už zháněl tyto unikáty.
Zatím se mi to na Bazosi nestalo. Pokud to platíš s dobírkou až ti to přinese pošťačka, tak to klidně přední otevři a pak zaplať. Horší je platba předem. Buď vklidu
mělo by to jít, záleží na pošťačce. jak to budeš mít v rukách, tak si skus zatřást (i když to bude v bublinkové fólii nebo v novinách) a mělo by to vážit kolem 100g
Mě to příjde zbytečné zlemlit takové auto ano favorit nebyl dokonalý ale felicie byla ještě horší ta rezla i při správném garažování favorit vydrží daleko daleko více když chceš feldu tak si ju kup ono to nakonec možná víjde i levněji jak něco předělávat plno lidí dává dokonce felicie zadarmo já mám favorita tedy jen jako pracovní auto nedávno jsem dělal pár investic centrál a ještě jsem dával kryty blatníku vzadu u kol. kamaráde na to se ráč vyprdni zbytečný.
Karburátor má životnost tak 75 000 - 100 000km, pak se vychodí osičky na klapkách a prolíná tudy benzín. Taky jezdím za 9 a někdy i za 8. Pokud je u podložky na pravé straně takový lesklý a mokrý, tak je vychozen a spotřeba už lepší nebude.
Taky je mám (sedačky) :D, na těch s Felicie se sedí jnak na prkně. Do Fáv se dával pevný cyklovač s bimetalem (okna setřeli 3x normálně a pak po nahřátí bimetalu stíral po nastavené době výrobcem cyklovače) stačilo dát páčku dolů a nechat jí tam. Pak se dávaly paměťové a ty se ovládali následovně. Páčka se dala dolů a pak hned zpět (okno jednou setře a pak cyklovač nastavuje dobu ... pak se ta páčka dá opět dolů a už se tam nechá a ta prodleva je doba, po kterou si nastavíme cyklus). Cyklovače jsou záměnné a doporučuji. Stačí v pojistkovce vytánout tu kovovou propojku v patici a místo ní dát to relé cyklovače do patice a hotovo .
Osvětlení kufru je vlastně lampička ze škody 120 nad řidičem a dává se do dutiny ve skeletu auta u dveří vedle levé zadní lampy. Je tam taková velká obdélníková díra (pokud se sklopí zadní sedačky, sednu si do kufru a koukám zadním oknem, tak ta dutina je na mé pravé straně kolmo ke mě na rámu dveří (ne na dveřích, ale v těch futrech, které jsou součástí skeletu. Dle schémat je lampička zapojená paraelně na žárovku levé zadní obrysovky. Pozor u té lampičky je kovový plíšek jazýček, který je spojen s kastlí vozu a jedním konektorem lampičky. Nedávat na něj +, ale -, jinak po zapnutí světel vyletí pojistka levých obrysovek (opravou je prohození přívodů u lampičky.
Už si vše u GLX nepamatuji, protože jsem takové drobnosti dělal už po koupi a teď je beru jako základ . Ještě jsem si vzpoměl na AKIN (akustický indikátor rozsvícených světel a otevřených dveří u vypnutého motoru). Ten si tam dej taky, aspoň nezapomeneš a stačí tam osadit to relé (pípák),případně dotáhnot tři drátky (schéma na skoda panda).
Já mám Favorita r. 1993 (takže druhá modernizace) 136L s najetýma asi 79000 km žádne dramatické opravy spíše upravy ale všechny součástky origoš fanoš a nový sedadla řidiče a spolujezdce (také z favorita) šlape jak hodinky ta rez co tam byla kolem zadního blatníku sem obrousil až na kov namazal vyjetím olejem dal tam plastový kryt taky originalní potom zapustil silikonem (takhle se dělají mimo jiné traktory a kombajny často i hasický a vojenský vozidla) a tam kde to bylo ubroušený přestříkl barvou (mám bílího fanouška)
Tak sem rád že je více podobně "postihnutých" lidí jako já co mají rádi favority to já mám plnou gařáž nahradních dílu od poalubky přes sedačky tapeciruk blatníky ložiska až po budíky a tak dále jaksi se po darovaném favoritu od otce stala vášeň.
Já těch dílů mám plnej sklep a vrakáč cca 10km u nosu a druhej cca 2km. Stal se s toho koníček a navíc moje první. Vůbec si nedokáži představit den, kdy to skončí a budu shánět něco novějšího :D.
Bude se aspoň učit řídit na autě, které se skutečně řídí a nejezdí samo jako ta dnešní plná ABS,ESP,EBD,blebleble...
Mám ty poslední viz foto, ale rozhodně neprodám, mám je jako náhradní, abych se psychycky nemusel vyrovnávat s případnou strátou těch, co jsou v autě . Fakt si počkej, až budou na Bazoši a věř, že budou, já tam koukám docela často.
Jenom mě mrzí jedna věc že většina těch klubů přátel favoritů je mají upravovaný tak že sou tam součásti jiních vozů nejčastěji felicie palubkou to začíná a narazníkama končí ono dou i do jiních aut a upravujou ale to už prostě není favorit to už je zmixovaný auto.
Tož chtělo by to nějakou vypravu s těma favoritama my sme s kamošem s nima objely celý hranice ČR už nevím kolik to bylo km mám někde poctivý zapisek z cest každy den sem sepsal se všem všudy auto koupil muj tatínek ten na něm najezdil s těží kolem 5 000 km + cesta do jugoslávie dneš již není po smrti tatínka sem auto dostal já.
Já si řekl, že budu mixovat jen součástky ze všech modelů Favoritů do toho mého hnědého staršího typu. Interiér Felicie se mi moc nelíbí a nemá tolik přihrádek (chybí mi u ní ta přihrádka pod ofuky vedle čtyř vypínačů). S Felicie tam mám jen technické věci k vůli spolehlivosti auta jako celku (alternátor,topení,přívody k baterii,rozpěra tlumičů a víc ani ťuk).
Momentálně měním přední blatníky + lak a lak kapoty, takže na výpravy zatím není ready
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.