Problém se zamknutým volantem

Od: Datum: 09.12.12 15:47 odpovědí: 4 změna: 09.12.12 23:53

dobrý den

potřebuji poradit

Jak mrzne a je zima v pohodě ráno nastartuji

problém mám tak 3x měsíčně v tom že když jedu od baráku ráno tak 300m kde odpočuji v pravo tak mi to asi chcípne a zablokuje a zamkne se volant:(což mi docela vadí když jedu v zatáčce a kdyby něco jelo.Proč mi to dělá? a jen v zimě a ráno díky

mám ford escord kombi 1998


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ar*
Datum: 09.12.12 16:03

Když motor Escortu chcípne volant se nezamkne jen nejde posilovač. Volant se zamkne jen při "vypnutí" klíčku. Problém s chcípáním, může byt v krokovém motorku.

doplněno 09.12.12 16:04:

Další možnosti jsou teplotní čidlo , palivový fitr

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.12 17:03
avatar

Pokud se opravdu zamkne řízení tak je něco špatné a okamžitě bych měnil komplet spínačku i se zámkem!Pokud se nezamkne,přestane fungovat posilovač říení a čím pomaleji jedeš,tím větší úsilí musíš vyvinout při řízení!

Nebojím se říci ,že snad na všech typech aut,se zámek zamkne až v poloze "0" a po vysunutí klíče a natočení volantu do dané pozice,kdy zapadne západka zámku do vybrání ve volantové hřídeli!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cica®
Datum: 09.12.12 17:14

no jen když jedu ráno a když je zima a když zatáčím, takže jedu pomalu tak to chcípne a jde těžko volant.takže zastavím a nastartuji a jedu,tak 2x měsíščně se mi to stane v zimě.není to tím že není autop rozehřáte?

Datum: 09.12.12 23:53

Pokud chcípne motor, přestane fungovat posilovač řízení a volant jde těžko otáčet - musíte točit velkou sílou, kterou Vám jinak při chodu motoru pomáhá onen posilovač řízení.

Posilovač řízení: http://cs.wikipedia.org/wiki/Posilova%C4%8D_%C5%99%C3%ADzen%C3%AD

To, proč chcípne motor, nelze na dálku určit. Důvodů může být spoustu. Možná zkuste před zatáčkou podřadit tak, aby měl motor trošku větší otáčky. Pokud např. jedete na trojku a zpomalíte před zatáčkou, motoru klesnou otáčky, začne "cukat" a pokud je studený, může chcípnout. Pokud by byl teplý, tak by "zacukal", ale nechcípnul.

doplněno 09.12.12 23:59:

Jednoduše řečeno, až pojedete od baráku se studeným motorem, jezdětě až do zatáčky se zařazenou dvojkou a udržujte motor v přijatelných otáčkách (ani nevytáčet, ani netrápit pod otáčkami). Uvidíte, že vám už nechcípne a volant půjde jak má.*frajer*

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.