Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém se zamknutým volantem

Od: cica* odpovědí: 4 změna:

dobrý den

potřebuji poradit

Jak mrzne a je zima v pohodě ráno nastartuji

problém mám tak 3x měsíčně v tom že když jedu od baráku ráno tak 300m kde odpočuji v pravo tak mi to asi chcípne a zablokuje a zamkne se volant:(což mi docela vadí když jedu v zatáčce a kdyby něco jelo.Proč mi to dělá? a jen v zimě a ráno díky

mám ford escord kombi 1998

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*
hodnocení

0x

Když motor Escortu chcípne volant se nezamkne jen nejde posilovač. Volant se zamkne jen při "vypnutí" klíčku. Problém s chcípáním, může byt v krokovém motorku.

doplněno 09.12.12 16:04:

Další možnosti jsou teplotní čidlo , palivový fitr

Pokud se opravdu zamkne řízení tak je něco špatné a okamžitě bych měnil komplet spínačku i se zámkem!Pokud se nezamkne,přestane fungovat posilovač říení a čím pomaleji jedeš,tím větší úsilí musíš vyvinout při řízení!

Nebojím se říci ,že snad na všech typech aut,se zámek zamkne až v poloze "0" a po vysunutí klíče a natočení volantu do dané pozice,kdy zapadne západka zámku do vybrání ve volantové hřídeli!

cica*
hodnocení

no jen když jedu ráno a když je zima a když zatáčím, takže jedu pomalu tak to chcípne a jde těžko volant.takže zastavím a nastartuji a jedu,tak 2x měsíščně se mi to stane v zimě.není to tím že není autop rozehřáte?

Pokud chcípne motor, přestane fungovat posilovač řízení a volant jde těžko otáčet - musíte točit velkou sílou, kterou Vám jinak při chodu motoru pomáhá onen posilovač řízení.

Posilovač řízení: cs.wikipedia.org/...

To, proč chcípne motor, nelze na dálku určit. Důvodů může být spoustu. Možná zkuste před zatáčkou podřadit tak, aby měl motor trošku větší otáčky. Pokud např. jedete na trojku a zpomalíte před zatáčkou, motoru klesnou otáčky, začne "cukat"a pokud je studený, může chcípnout. Pokud by byl teplý, tak by "zacukal", ale nechcípnul.

doplněno 09.12.12 23:59:

Jednoduše řečeno, až pojedete od baráku se studeným motorem, jezdětě až do zatáčky se zařazenou dvojkou a udržujte motor v přijatelných otáčkách (ani nevytáčet, ani netrápit pod otáčkami). Uvidíte, že vám už nechcípne a volant půjde jak má.*frajer*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]