Jakou koupit fabii

Od: Datum: 07.04.12 17:10 odpovědí: 19 změna: 13.04.12 23:46

Při koupi fabie,jaká je lepší HTPneboMPI.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.04.12 17:26

Záleží na co to chcete, na spotřebu je lepší HTP, ale pojede pomalu, na dálnici počítejte tak max 110 se zachováním spotřeby, mám MPI 44kW, spotřeba 6,5-8 l/100 km, ale jezdím dálky, takže dnes by se mi vyplatil spíš TDI ohledně škodovek je forum : forum.skodahome.cz .

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vesi*
Datum: 07.04.12 17:34

fandím spíše 4 válcům, takže MPI :)

ale ne, že by HTP jelo špatně, o tom žádná, ale žere víc než to MPI čko při svižnější jízdě...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 07.04.12 17:58

mpi , htp se vyhnete obloukem . A u htp o taznem nemusite premyslet . Prakticnost auta o nicem

Ohodnoceno: 0x
 
Od: laybor*
Datum: 07.04.12 18:10

Kupujete nové nebo ojeté?

O HTP - problémech si cvrlikají už i vrabci na střechách.

MPI - vydrží víc a delší dobu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.04.12 18:25
avatar
Je to zvláštní, ale je to opravdu tak. Motor zastaralé konstrukce MPi je lepší volba, než děsivé HTP.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.04.12 18:53
avatar

Zdravím, MPI nebrat raději 1,4 16V 63 kw.

doplněno 07.04.12 19:13:

Nechtěl jsem psát, HTP vůbec ne.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.04.12 19:10
avatar
Určitě, jenže takto jeho otázka nezněla ;)
Ohodnoceno: 0x
 
Od: ben*
Datum: 07.04.12 19:47

ani jednu nebrat! když fóbii,tak sdi nebo tdi..

Ohodnoceno: 0x
 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 07.04.12 20:02

nafta patri do kamen

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.04.12 20:05
avatar

tož dlouho neee

Ohodnoceno: 0x
 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 07.04.12 21:30

bohuzel uz dlouho jo , drahy dily spolehlivost sla dolu od PD a comonrailu , vydrz motoru tragicka, ale hlavne ze to jezdi za 6-7 litru a vsichni z toho vypleskli jak jezdi levne a pak me na servisu breci ze je to drahy.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.04.12 11:06
avatar

bohužel díky celosvětové nadprodukci vozidel se pposlední roky objevuje trend úmyslně "šidit" některé životně důležité součásti-tak,aby si majitel vozu,až mu auto za 4-6 let klekne řekl-dobrý auto nehnilo,spolehlivě do oné doby jezdilo a šel koupit ke stejné značce nové...Hezky je toto téma rozebírané a popsané v aktuálním čísle SM Diesel-třeba u VW-ani v servisních plánech není předepsána u 2.0TDI u výměny rozvodů výměna v.pumpy-jenže ta je plastová,takže zkřehne a jde někam-no a tím i bez okběhu chlazení i motor(o algoritmech VW,aby ani červené kontrolky zbytečně řidiče "nepašily" nemluvě-takže ani nebuddete vědět,že vaříte a ahoj motore),i proto pumpy z druhovýroby(tudíž min.za 1/2 ceny) jsou hliníkové-pročpak asi...?!? Stejně tak mazání motoru-pročpak výrobce dává na životně důležité součásti poddimenzovaný materiál a nespolehlivý 6ti hran...?!? Protože jednoduše dříve či později se začne hřídelka spojující olej.čerpadlo protáčet a motor nemaže-a jejda nemazaný motor má jedinou vyhlídku-zadrbne se...A bohužel tohle je otázkou zejména nafty-která v podílů prodaných vozů převažuje-a jak správně píše blackafame...výše-pak se majitélé TDíček nestačí divit,kolik že oprava bude stát-ale "hlavně,že jezdím za 5,7 l/100km..." Stává se to už veřejným tajemstvím-ale spolehlivost,výdrž atd.jsou už minulostí...Osobně raději jezdím za 7-8 lbenzínu-ale jezdím pořád(při klasické fin.nenáročné údržbě) nebo i s naftou (Bafík TDS) pokud nechám motor prohřát(vyhlášený problém s řad.6ti válcovou hlavou)-je nesmrtelnej a jede furt...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: blackflamesiczi*
Datum: 08.04.12 11:11

ja to same mam 4 litra a financne me kilometr vychazi lepe nez z mondeem tdci , a co jsem koukal i oct 2 2,0tdi ma naklady na kilometr vetsi . Me nezajima spotreba ale spolehlivost a kompletni naklady na kilometr . Jako nove dodavky ukazte me dodavku co najede ty same kilometry jako starej tranzit nebo LT . Takova uz neexistuje

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.04.12 20:05
avatar

htp je více výkonů a různé roky výroby(je tam jistý vývoj kupředu). Určitě neberte 40kW. 47kw už je lepší, ale pořád tomu chybí jeden válec. Myslím,že je lepší MPi i co do spotřeby, prý povedný motor podle vzoru VW je 1.4MPi 55kW (50kw taky není nejhorší). Ta kultivovanost chodu motoru MPI a HTP je nesrovnatelná. HTP dosti hrčí jak kdyby do něj zasáhl mechanik neodborník a něco zapomněl dát dovnitř. Osobně mám dobré až výborné zkušenosti s 3válcem TDi (krátká verze 51kW a dlouhá 59kw, jede moc pěkně), ale zatím najeto jen cca 50 000km. Trochu dražší je olej do motoru, mění se nejdéle po 15.000km. S tvrzením výše "SDI nebo TDI" mohu jen souhlasit.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: xy2112
Datum: 07.04.12 23:00

Myslím že MPi bude lepší,když pominu to že by někdo s tím HTP jezdil dálky po dálnicích,tak taky vydrží,ale kdybych to měl doma tak se asi nezbavím pocitu že tomu prostě chybí válec*haha*

1,4 MPi 8ventil OHV je dlouhými roky osvědčený český motor,myslím že to není špatná volba

Spotřeba je v normálním režimu tak srovnatelná,při vyšším tempu HTP žere o hodně více,nehledě na výdrž a kultivovanost,která je u té pro mnohé prehistorické škodovácké vykopávky asi tak nesrovnatelně lepší*palec*

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 07.04.12 23:50
avatar
Protože škodovácký OHV zrál až dozrál. Koncepce zastaralá, ale konstrukce k neutahání. A 1.4MPi se už díky nové konstrukci klikovky netřese jak ratlík, což bylo u fáček a felicií obvyklé.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: xy2112
Datum: 08.04.12 10:23

Ono hodně lidí na tyto motory má kecy,ale když člověk pomine fakt že jsou zastaralé,tak to není vůbec špatná volba...sice jsou konstrukčně ze 60 let,ale ujet pro ně 500 000 není vůbec problém,mají celkem rozumnou spotřebu a náklady na servis jsou většinou jen výměny oleje a seřízení ventilových vůlí

Tenhle motor znám velice dobře,mám jej jak ve škodě 120,tak v rapidu 136(tam už je ten modernizovaný),dříve jsme měli fáčko a děda má fábii 1,4 MPi a jako nemáme s tím žádné problémy

Do fabie bych kromě tohoto motoru doporučil buď TDi nebo SDi,to jsou taky dobré motory

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.04.12 10:18
avatar

Jediná nesmrtelná je SDI a jezdí za pět litrů, pak ještě první verze TDI, jinak vše ostatní u koncernu je taková kasička na peníze, jak psal erikch. HTP na běžnou jízdu stačí, popř jako městské vozítko, MPI taky není bez chyb, můžeš s tím i na dálnici, ale papat něco bude.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: www*
Datum: 13.04.12 23:46

Raději MPI

HTP -

Honem To Prodej

Honím Tři Písty

Hovno To Pojede

H...,,,,,,,?

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Poslední otázky Poradny auto-moto
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2015 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.
Poradte.sk - poradňa | Píše.cz - založte si blog | Rychlehry.cz - online hry | ProTebe.cz - dopisy, básničky, sms | Změna času | PixWords nápověda slov