Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Peugeot 406 1.9TD

Od: miram odpovědí: 14 změna:

Přemýšlim,že bych se jel na auto podívat,Co myslíte?Není ta cena moc velká?

auto.bazos.cz/...

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

petschke*
hodnocení

4x

Já bych to neviděl tak černě.1,9TD jsou nejlepší motory co do tohoto auta dávali.Pokud měníte včas oleje a to i v převodovce,dále rozvody(1500) a napínací kladku na rozvodech (950kč) tak to auto není opravdu špatný.Pozor na vytlučené uložení zadní nápravy,Poznáte to tak že i prázdné auto má zadní kola při pohledu ze zadu do písmene A (od sebe) Oprava 6-7,5tis.Žádný novější Peugeot tolik km.nenajede.Nebo ten samý typ s motorem 2,0 HDI,Nekupujte benzín! Se staršími motory jsou problémy s řídícími jednotkami a vysokonapěťovými cívkami zapalování.(4800kč) a nejdou nahradit.Pak blbne vstřikování v důsledku vyběhání elektronické klapky sání vzduchu (9350kč) a unavenému čidlu polohy klikového hřídele(2800kč) .Vyběhané vstřikovače(7960kč),vadné čidla teploty (1550kč)a špatně funkční benzínové čerpadlo v důsledku najetí mnoha km.(11300) Koupíte li naftu tak na ní i jezděte.Ne žádnou bio nebo ekonaftu a budete jezdit dlouho a spolehlivě a kdyby nějaká závada,tak nic drahého.Kompletní sada vstřikovačů tedy 4 (1800kč) Vadný termostat (450kč) Uhlíky do starteru (300kč) Jeden taxikář má s tímto autem a tímto motorem najeto 850tis s výměnou vstřikovačů jednou a uhlíky dvakrát.Termostat jednou.Samozřejmě pravidelnou výměnu olejů filtrů a rozvodů.

Částečně s Vámi souhlasím,1,8 a 1,9 D a TD od PSA jsou jedny z nejlepších předkomůrkových dieselových motorů!Osobně jsem měl ve 405 atmosféru s nalítaným +-milionem km teda dle mechanika.

S ostatním s Vámi nebudu souhlasit např čidlo polohy kilk.hřídele na 1,8i16V se dá sehnat za 1000kč (mne stál 917kč).Benzínovým čerpadlem myslíte co? Vstřikovací čerpadlo? pokud ano dokáži sehnat za 3800 na 1,6 až 2,0i16V za 4000 na HaDéÍ

Největší problém je právě v zacházení s autem a motorem,pokud dostával předepsaný oil,nehonili jej za studena a naopak po dlouhé jízdě hned nechcípli tak no problém (s motorem)

doplněno 04.04.12 18:35:

Sry,teď jsem se pro jistotu koukl i na Elit -cat a tam je za 9000,- tak omluva,mám asi super dodavatele ND.

 

nu*
hodnocení

1x

pokud s tímto motorem, jedině ze SRN po 1. majiteli, bude to chvilku trvat ale dá se tam vybrat pěkné auto, a za ty prachy si tam vyberete, jinak tento motor je dobrý a není tak citlivý na palivo jako moderní diesely, nalejete tam cokoliv a popjede, akorát bude trochu čoudit, vvydrží klidně milion kilometrů...takže právě proto bych se zaměřil také na stav dalších konstrukčních částí a karoserie

moto*

Přesně tak. Z Německa a co nejdále na západ, ne v bývalém NDR. Samozřejmě se servisni knížkou a potvrzenou hystorii. Nejlépe první majitel. Raději něco připlatit, případně i výpalné za ekopoplatek. V tuzemsku je jen šťastná náhoda nebýt napálen. Dotazovaný model Pažoutu je jinak velmi vydařené auto.

 

miram
hodnocení

Prosim vás,poradíte pokud víte?:)

 

laybor*
hodnocení

0x

Kolik má najeto? Je to diesel tak asi dost - raději to nenapsali.

Kolik má majitelů?Asi taktéž dost - jinak by se pochlubili.

Nemá klimu .

Cena - do 30 litrů

doplněno 03.04.12 23:19:

Zajimavé že prodává a v druhém inzerátu shání to samé?Klikni na všechny jeho inzeráty.

ben*

dá to práci sehnat solidní a neodlítaný stroj, záleží na stavu a taky od koho to je.. za tyhle prachy bych asi do 406ky nešel.

miram
hodnocení

Ta cena je přehnaná. Teď jsem našel P.406 akorád je to benzín,takže asi bude vyšší spotřeba...,ale cena je přijatelná.

sauto.cz/...

To Miram- tak do této 406 bych nešel již vůbec a důvod? majitel tají nebo nezná nic o autě co prodává. Nemá 1800 jak píše má to skutečně jen 1761ccm a není to 1,8i ale je tam motor 1,8i 16V o výkonu pravděpodobně 85kW. nebo (míň prvděpodobné vzhledem k udávaném RV) 81kW typ LFY.

Tento motor není žádný závodník,ostatně i 1,9TD,ten je alespoň úsporný a je to dělník s průměrem +-6,5-7l/100 zatímco ta benzínová má rpůměr kolem 8 spíš více.

 

wheee345
hodnocení

0x

Svara ma 406tku, motor nevim, ale ma tom najeto 400tis km. Taky jsem cumel. Ja bych si ale 10 letou herku nekoupil.

erikch*

whee345-obecně,ony desetileté "herky" jsou v drtivé většině případů ještě "neošizené" jak motoricky,tak nezasažené všelijakými jakože ekovychytávkami(FAPy apod.) jinými slovy-před deseti,a více,lety byla auta ještě auty-dnes díky vyšponovaným ekolimitům a max.možnou(a až nemožnou) snahou automobilek ušetřit na všem(i konstrukčně bohužel) je dotčena výdrž dnešních aut...Automobilky už ani neskrývají,že díky nadprodukci i schválně volí řešení,která moc nevydrží-počítají s tím,že za 3-5 lůet půjde zákazník koupit nové auto...

 

martinhajek*
hodnocení

0x
Koupit francouzskou ojetinu, to je jako hrát ruskou ruletu. Snad jen ten motor je slušnej, zbytek auta stojí občas za hovno.
dobrak*

To samé se dá říct i o 1000krát vychválených Škodofkách.Máš nějakou skušenost ,nebo jenom plácáš?

martinhajek*
Bohužel mě a lidem mém okolí se francouzská auta líbí, takže ano, mám zkušenosti. I když tedy hlavně s Renaulty.
A Škodovku jsem nikdy neměl, setkávám se s nimi jako autoelektrikář jen v servisu. Jako ostatně i s jinými značkami od BMW počínaje a Dacií konče. Ale právě z vozů koncernu VW by se měli frantíci učit kvalitě.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]