Nejste přihlášen/a.
Zdravím, může někdo poradit? Mám Fábku 1,4 50kw rv:2002 mám tam LPG od 6/2011. Ale problém je že když jedu na LPG tak se pořád třeba po 20 km rozsvítí kontrolka motoru.Měl jsem Fábku ve Škoda servisu měli jí tam 2 dni a jezdily sní jen na benzí a kontrolka v pohodě nesvítila,odjel jsem a po 10 km když jsem jel na LPG tak se rozsvítila, tak to napíchly znovu a stále jím to psalo že druhá sonda je špatná... jenže obě sondy jsou nové ani né 3 měsíce.Tak jsem to ve Škodovce zdal a jel do sevisu kde mi dělal montáž LPG,tak jsem mu to vylíčil co a jak tak to taky napíchnul a to samé 2 sonda trvalý problém mu to psalo.Tak tam nastavil nějaké parametry ohl. bohaté a chudé směsi já tomu nerozumím,odjel jsem z fábkou domů 13 km a jel na plyn a kontrolka nesvítila, no a dneska jsem jel z autem opět a kontrolka zase svítí ... Je možné že ta druhá sonda je špatná když to píše při napíchnutí na diagnostice?
je to v ŘJ-tím,že motor spaluje plyn a nejde tam benzín-přesto auto jede-může s tím mít ŘJ problém(i u sekvence)-u klasiky směšovače to byl standard-prostě na plyn svítila kontrolka pořád-ale za spalování litru paliva za cca.17,-kaček(oproti min.jednou tolik za litr benzínu) to svícení oranž.kontrolky v klidu přehlídnu...Pokud tedy jsem si jistý,že někde není reálná chyba samozřejmě...
Plyn proste neni benzin a nekdy to nejde ani uplne dokonale seridit, muze byt nejaka asymetrie ve vstrikovacich LPG a uz to druha sonda pozna jako zhorsene emise. Jak to projde na emisich je otazka, mozna by stalo za to neoficialne zmerit, jestli to neni nejak uplne moc (aby to neznicilo katalyzator). Kazdopadne je to problem v serizeni plynove jednotky nebo vstrikovani plynu.
emise mi měřily ve škodovce je to 14 dní a bylo to v pořádku, koncem Dubna to nechám zase změřit musím na STK tak to snad bude OK, zajedu na seřízení plynové jednotky a uvidíme co a jak ( za jak dlouho se zase rozsvítí kontrolka ) ale děkuji každopádně za radu
jarda3-jen pro doplnění-plyn je čisté palivo-žádné příměsy jako v benzínu(barviva,aditiva,zbytky těžších uhlovodíků po rafinaci atd.),takže i emise jsou na tom podstatně lépe...A perlička-v aktuálním SM Diesel testovali nového Golfa 1.2 TSI a Mercedes E (W124) r.v.1990 a paradaxně při dálničních rychlostech(nad 120 km/h) měl starej Medvěd bez katu menší emise než nové TSIčko...,a to neměřili oxidy Dusíku(NOx) To je mazec...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.