Nejste přihlášen/a.
u turbín platí víc než obecně,že hodně záleží na přístupu předchozího majitele(olej,podvozek zejména)-turbíny v benzínu si nikdo nepořizuje kvůli dojíždění za roh do sámošky pro chleba,ale na vyblbnutí-takže osobní jednání s prodejcem mnohé napoví...Pokud je udržovanej-tak sám o sobě motor v poho(měl jsem loni jednho Pašíka s tímhle motorem na kšeft-ovšem ze SRN,a úplně bez problému,i s 220 ooo km) Ale pokud chceš něco na řádění-opravdu si užít řízení-doporučil bych sáhnout ještě dál do minulosti(kdy výkon a jízdní vlastnosti byly nad škrcením kvůli ekotlakům Bruselu)-takový Peugeot 405 T16,Escort Cosworth,Safrane BiTurbo atd-prostě klasika s víc jak 220 koníkama,vše 4x4-to byly letadla na kolech...osobně dodnes lituju,že jsem právě tu T16 kdysi vůbec prodal-a to nejen z důvodu neustálého zvyšování ceny takovýhle strojů(oproti třeba všem Passatům-tam jde cena jenom dolů)...
Kamarád jezdil dlouhou dobu do práce s malým fiátkem či co to bylo a na spotřebu si nestěžoval. Pak si pořídil sharana, ale nechtěl ho v dieslu, prý by mu odešlo čerpadlo, že raděj bude víc platit za benzín 1,8T. Do práce s tím vydržel jezdit 14 dní, pak přesedlal na kolo ... ale nechtěl říct proč.
Neni to plečka, jezdí perfektně, je tam dost místa a cítím se v něm jako člověk /na rozdíl od golfa, kde je toho místa podstatně méně/. Jestliže má také výbavu - klimatizaci, vyhřívané sedačky, tak super. Aspoň mě se v něm jezdilo výborně, dokud se mi nerozbila automatická převodovka - auto je ted odstavené z tohoto důvodu. Jezdila jsem dlouhodobě různými auty - těmi drahými i těmi levnými, ale passat přesně tohoto typu není určitě žádná plečka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.