Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ložisko alternátoru

Od: toom* odpovědí: 1 změna:

Zdravím..mám dotaz...mám fiat seincento 1.1 MPI a mám problém. Když nastartuju motor tak ať když je zahřátý nebo studený, tak se třepe. Chod i zvuk je v pořádku, celé zapalování je měněné. Diagnostika nehlásí žádnou chybu, ale když se pustí větrák při zahřátí (zvýší se otáčky motoru) začne pískat alternátor. Myslíte, že je možné, když je ložisko alternátoru v háji, že by se ty vibrace mohly přenášet na motor tak znatelně, že by to šlo cítit až do kabiny?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

e250td*
hodnocení

0x

Ano ,je potřeba opravit napřed alternátor ,pak řešit další . Alternátor nesmí pískat . Jestli se například při větším zatížení alternátoru projeví zvětšená vůle ložiska,vibrace se roznáší dále .

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]