Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, cca před půl rokem jsem zaplatil pokutu 2500Kč Městskému úřadu za nepojištěného Pionýra, teď mi přišla výzva od ČKP a ti po mě vymáhají 3500Kč. Mají na to právo když už jsem zaplatim Městskému úřadu? Neplatí něco takového že za jednu věc nemohu být trestán dvakrát? Díky za odpověď.
Blahopřeju, pojistka na pionýra stojí pár stokorun ročně, platit městu 3500 a ČKP desítky tisíc ( počítám nepojištěnou motorku od 1.1.2009) se skutečně vyplatí... evidenční kontrola stojí 250.-300Kč, registrace 300.- Kč...pak lze dát značky do depozita...ale lepší je na vše kašlart a jezdit v polopřevpdu, jako jeden chytrák, se kterým jsem mluvil včera...v roce 2008 si koupil starého bavoráka, když ho v roce 2008 mohl přihlásit za 800,- Kč vy***al se na to, teďď ho chtěl přihlásit aby to mohl dočasně vyřadit a má platit 10.800,- Kč...
Jinak pokud chystaná novela zákona bude schválena tak jak chce předkladatel, vzbudí se i i poslední spící nic neřešící občané...stát se totiž chystá vyvinout na vás, kteří jezdíte silničními voziidly a léta nic neřešíte, EKONOMICKÝ TLAK...
Víte, co je EKONOMICKÝ TLAK? Z jedné strany ČKP z té druhé stát...Až pak začnete nadávat...zbavovat se starých aut, a přemýšlet, zda si mátze pořizovat třetí, čtvrté nebo páté auto do rodiny...
Koupil jsem ho jako nepojízdného veterána, jedná se o cca 4měsíce kdy jsem ho přes zimu renovoval a byl na mne přepsaný v tzv. polopřevodu. Poté jsem udělal STK,uzavřel pojištění a přepsal ho na sebe úplně. Městskému úřadu to jako vysvětlení nestačilo a zaplatil jsem pokutu. Bral jsem to jako uzavřené ale očividně není. To že jsem na něm nejezdil a že byl nepojízdný mám i v zápisu z Městského úřadu. Poraďte mi prosím jak se tomu příspěvku za nepojištěné období vyhnout.
A jak mám ČKP prokázat že vozidlo nebylo provozováno? Procházel jsme tady i ostatní otázky a čestné prohlášení nebo svěděctví jim nestačí. Pincek byl přes zimu rozebranej v garáži. Když byl nepojízdnej taky by mi ani neudělali STK abych ho mohl úplně přepsat na sebe a dočasně vyřadit z provozu. Řešil někdo z Vás s ČKP stejný problém?
stovi,
říkáte že nestačí? Jak to víte?
Reakce na: Výzva k úhradě zákonného příspěvku nepojištěných, značka
Dobrý den,
dne 19. 3. 2012 jsem obdržel výzvu k úhradě zákonného příspěvku nepojištěných podle § 24c zákona č. 168/1999 Sb.
K tomu uvádím toto:
Podle § 1 odstavec 2, který zní:
(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, může na dálnici1a), silnici2), místní komunikaci3) a účelové komunikaci, s výjimkou
účelové komunikace, která není veřejně přístupná4) (dále jen "pozemní komunikace"), provozovat vozidlo pouze ten,
jehož odpovědnost za škodu způsobenou provozem tohoto vozidla je pojištěna podle tohoto zákona. Povinnost
pojištění odpovědnosti musí být splněna i v případě ponechání vozidla na pozemní komunikaci.
Prohlašuji na svou čest, že jsem uvedené vozidlo neprovozoval na pozemních komunikacích a měl jsem ho uskladněné
(jednalo se o havarovaný automobil bez motoru a dalších dílů nezbytných pro jeho provoz) na oploceném, veřejně
nepřístupném pozemku mých rodičů. Vozidlo bylo takto uskladněno od koupě dne 8. 10. 2009 do data ekologické
likvidace autovraku a vyřazení z registru dne 31. 10. 2011.
Na základě těchto skutečností žádám, aby bylo upuštěno od vymáhání zákonného příspěvku nepojištěných, neboť
jsem uvedené vozidlo neprovozoval v rozporu se zákonem 168/1999 sb.
Prohlašuji, že všechny mnou uvedené údaje o neprovozování vozidla jsou pravdivé.
S pozdravem
tak co, stačí či ne?
Někdo tady psal že mu čestné prohlášení bylo k ničemu ale pravděpodobně ho měl špatně napsané. Napíšu to v tom smyslu jak jste to sem dal a budu doufat že to dopadne taky dobře. Moc Vám děkuju za vzor, pak sem napíšu jak to dopadlo. Ještě se zeptám jestli mají nějaký termín do kdy se musejí k mé námitce vyjádřit?
Taky asi taky neumíš číst, to co tady popisuješ není můj případ. Tvoje příspěvky k mojí otázce jsou naprosto k ničemu, jen buzeruješ ale neporadíš nic. Každej ty předpisy nezná jako ty, každej se vyzná v něčem jiném, ale vem si příklad třeba z pana Cukráře, ten o tom ví určitě víc než ty a místo aby dělal z lidí blbce tak poradí.
P.S. tvoje chování mi dost připomíná chování jednoho úředníčka na dopravce, nejseš náhodou policajt?
doplněno 29.03.12 12:24:Jedná se o reakci na příspěvky pana Nu.
stovi, je hezké, že někomu sdělíte svůj názor, ale já nevím komu. Lze to, prosím, doplnit?
děkuji a přeji teplejší den.
já tady popisuji, že jsis nepřečetl rozhodnutí úřadu a výzvu ČKP, protože tam je jasně napsáno, za co, kolik a podle jakého zákona jsi zaplatil, tedy odůvodnění, nebo podle čkp máš zaplatit...pokud se jedná o trest, z výše uvedného vyplyne že se jedná o trest...pokud se jedná o dva tresty za stejnou věc, z výše uvedeného to vyplyne...Blbce děláš ze sebe sám, protože odpověď máš pod nosem, písemnou...kdyby jsis dal alespoň tu práci a napsal jsem jasně, jaký doklad máš od MěÚ a jaký doklad máš od ČKP, a co se v nich píše, čím se tam argumentuje...nebo to sem naskenoval, bylo by vše hned jasné...nikdo z poradny není jasnovidfec, aby četl myšlenky nebo dokumentzy na dálku...ale ty sám nemáš zájem dát si tu práci a uvést podrobnosti...tak co bys čekal?
odpovídám jeěště jednou, máš to POD NOSEM, jen ty papíry vzít do ruky a začít podrobně a důkladně číst...
Jak už jsem psal na začátku, MěÚ jsem zaplatil pokutu takže to už neřeším a už na začátku mi pánové black... a Cukrář vysvětlili že jde o dvě různé věci. Řešil jsem jak podat námitku ČKP, která po mě vymáhá peníze za nepojištěné období, k tomu mi pan Cukrář dal jasný vzor který jsem upravil podle mého případu. Takže snad vyřízeno.
Tenkrát mě nenapadlo že když není vozidlo zaregistrované do provozu ale pouze v polopřevodu, protože na něm není možné udělat STK, musí se pojištění platit. A na dopravce mi tenkrát říkali že bez STK mi ho nezaregistrují tzn. ani dočasně nevyřadí z provozu.
Mel jste se branit uz poprve, pokud neni vozidlo provozovano a nejde ani odhlasit, melo by stacit oznamit tento fakt uradu - urad je tu pro lidi a ne naopak.
absolutní nesmysl, k registraci stačí evidenční kontrola, auto se přihlásí a obratem dočasně vyřadí, a to že lidé kupují staré nepojízné plečky nebo plečky s propadlou TP je jejich problém, mají se domluviot s prodávajícím aby dal vozidlo do režimu dočasného vyřazení a odhlásil na jejich jméno...
Jasně že jsou tady úředníci pro lidi, ale odhlašování nepřihlášeného vozidla je také nesmysl, to vby všichni jen ohlašovali a nikdo nic nepřihklašoval...
A bude hůř, spící občany čekají vysoké sankce za nepřihlášené vozidlo, a dvojhnásobné poplatky za přihalšování...
Frajer co si v roce 2008 nepřihlásil starého bavoráka za 800, a je dodneš v polopřevpdu, má to dne za 10.800,- a bude to mít za 11.600...pokud se nerozhoupe..a to se vyplatí
Jen budte dal skodoliby, treba na vas taky nekdy dojde... A tomuhle statu ktery jen okrada lidi dalsimi a dalsimi poplatky a sankcemi za kazdou pitomost a strka jim rypak do vseho, pritom jeho spravci rozkradou beztrestne vsechno, taky preju co nejrychlejsi konec.
To Jarda-ale to není škodolibost,to je fakt jak to někteří děláme a potom to že nás politici "okrádají"-za to si taky tak trochu můžeme,tím že byli zvoleni!A kdo je volil? Lidi!
A co to je ten polopřevod, kde to je v zákonu? Jak není vozidlo zaregistrované...? Buď tam je, nebo o něm registr neví. Zákon říká za jakých podmínek se vozidlo do registru zapisuje.
Sankce uvádí speciální zákony - tr, zákon, přestupkový zákon, nebo je obsahuje konkrétní zákon, který něco upravuje. Je v přestupkovém zák. něco o pojištění?
Jde o dvě věci, přestupek podle zák. 168/99 (projednává obecní úřad) a příspěvek na pojištění hrazený ČKP.
Někdo tu pojistku tedy hradit měl. Jinak je třeba prokázat neprovozování. Ideálně do depozita.
Když se na to podíváš z pohledu ČKP, od nikoho by nakonec sankční poplatek nevybrala, kdyby akceptovala každé čestné prohlášení majitele registrovaného auta...Musíš si uvědomit, že smyslem zákona je vyvíjet na lidi EKONOMICÝ TLAK, jinak se nedopracujeme do stadia, že si budou lidi své povinnosti plnit a hlídat si pojistku...
Úřady jsou tady pro lidi, ale žádný úřed nebude systematicky každý den sledovat milion aut,. které veden ve svém registru a jen tak sám od sebe prověřovat, oěřovat, obesílat a vyzývat...povinnost auto pojistit a registrovat je uloženas zákonem. Neznalost nikoho neomlouvá.
Někdo, tedy lidé jako Ty musí zaplatit,. a musí se to rozkřiknout...a pár lidí musí také prohrát soudní spor, a to se musí také rozkřiknout...takové věci se rozkřiknou rychle, a každý si řekne, než mít problémy, to raději auto hned přihlásím a pojistítm nebo vyřadím...
Jinak o tom veteránu, to jsi se asi spletl, veterán se vyřazuje z registru silničních vozidel a po atestaci přihlašuje do registru historických vozidel...as tam čkp nemá přístup...Kdybys to skutečně vyřadil, mohls argumentovat jinak...ale že jsi to přihlásiol na sebe a nechal v registru, máš to trochu blbé, protže v centrálním registru je te´d záíznam, který uvádí že je na tebe auto regstrováno počínaje datem odhlášky...
Neuděla jsi evidenčnku a auto na sebe nepřihlásil ani dočasně nevyřadil, nepojistitl, a i kdbyby bylo auto na kusy,že by nešla udělat evidenčnka, neoznámil jsi tuto skutečnost písemně úřadu... Dnes bys ml v ruce kopii a měl bys čím argumentovat...
Čestné prohlášení je přežitek, kdo je dnes v ČR čestný? Všichni ojebávají a nikomu se nedá věřit, čestné prohlášení je účelový a přežitý institut, který nemá v této souvisloti žádnou oporu v zákoně a podle mého názoru se tím lidé com to píší jen shazují sami před sebou...než by ěnkdfo zapatil 40 tisíc, raději čestně prohlásí cokoliv...a v hiodpodě mu dalších 8 kamarádů podepíše cokoliv
lidi to nemusi hlidat staci jen algoritmus co by hlidal 2 databaze a pak sam pres datovou schranku uradu ci rozhrani posty odeslal dopis , prace IT tak na den a je to. Jinak trochu premysleni a usetrila se prace pomerne velkeho mnozstvi uredniku, kdyz to vidim u nas tak je jich zbytecnejch asi 80%.
Jinak by alespon mohly nejak vymyslet nejakej system pridelovani RZ , kdyz uz tam cekam 6 hodin nez me prihlasi auto blokoval jsem jednu prepazku od rana a to bylo jen prihlaseni zmena barvy a LPG a pak jeste dalsich 10 minut koukam na jednoho troubu co se prehrabuje v RZ aby me nahodou nedal nejakou dobrou (jako by me na tom zalezelo co mam na nejake placce na aute)
Na dopravce mi tvrdili, že pokud chci vozidlo přepsat na sebe (zaregistrovat do provozu) tak musí mít STK, evidenční kontrola by jim stačila pouze pokud by nebyla technická propadlá. A když není vozidlo schopné udělat STK tak zbývá jen platit pojistku a nebo teda tuto skutečnost oznámit písemně úřadu. Ten registr historických vozidel je hezká věc ale projít atestací není nic jednoduchého a levného.
doplněno 30.03.12 07:40:A pokud je vozidlo v režimu dočasného vyřazení tak ho nelze odhlásit na nového majitele! Tzn. kdyby prodávající vozidlo dočasně vyřadil, bude mi to k ničemu protože ho na mě pak stejně nemůže odhlásit. Navíc když chce někdo ukončit dočasné vyřazení, musí mít vozidlo opět platnou STK. Aspoň tak to u nás požadují.
stovi,
"Tzn. kdyby prodávající vozidlo dočasně vyřadil, bude mi to k ničemu protože ho na mě pak stejně nemůže odhlásit"
toto je chyba.
Ujišťuji Vás, že když uložím značky do depozita (dočasně vyřadím vozidlo), můžu ho klidně prodat a odhlásit na jiného majitele. Ten klidně může na ebe dohlásit...ale to již je další...
Pravda je, že když chcete vyjmout značky z depozita, musí být v OK stavu a s pojištěním...
tak je vidět že né všichni co tam pracují mají přehled, chtěl jsem na sebe přepsat vozidlo které měl dotičný dočasně vyřazené, úředník mi tvrdil že to na mě nemůže odhlásit protože je to v depozitu, museli jsme tedy nejdřív udělat STK a vozidlo vyjmout z depozitu...
milane u nas ve strakonicich je to to same bez platne stk se nehnete nikam, proto nemuzu auta co mam na renovaci ci kompletni stavby ulozit do depozitu a dohadovani jsem davni vzdal .
Myslim to tak ze koupim auto bez stk puvodni majitel to odhlasi posle TP a ja musim na urad az kdyz budu mit platnou stk coz je nekdy az po par mesicich v zavislosti na dostupnosti dilu vsude mozne po svete, a pak dostanu jeste pokutu za to ze jsem auto neprihlasil v 10 denni lhute coz je pecka
Opět zdryvím do Strakonic, ale domnívám se, že jde asi o nepochopení. Právě protože nemůžu provést technickou kontrolu, protože mě chybí na autě specielní šroubek, odstavím vozidlo do garáže a dočasně vyřadím vozidlo z evidence...
Nevidím jediný důvod proč by to nemohlo být.
doplněno 31.03.12 20:39:položil jsem dotaz na evidenci vozidel (to je jedno kde), zdali je možno dočasně vyřadit (depozit) vozidlo bez platné technické..
odpověď:
Samozřejmě ano. Úskalí však spočívá v úkonu následného ukončení dočasného vyřazení. Tam již musí vlastník doložit splnění podmínek pro provoz vozidla, což jsou platné osvědčení o technické prohlídce, platné osvědčení o měření emisí a platné pojištění. Pokud tedy dojde k zániku platnosti technické prohlídky před anebo během dočasného vyřazení, je jediným legálním způsobem, jak přepravit vozidlo na STK a splnit tak podmínku pro ukončení dočasného vyřazení, převezení na nějakém podvalníku. Vzhledem k tomu, že se zánikem platnosti osvědčení o technické prohlídce též mnohdy zanikne i "zákonné" pojištění (ať již pro jeho neplacení či právě dočasným vyřazením), doporučuji vřele takové vozidlo odstavit mimo pozemní komunikace Pro účely zákona č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti... se totiž za provozované považuje i vozidlo ponechané na pozemní komunikaci. A jeho vlastníkovi v takovém případě hrozí pokuta od 5 do 40 tisíc Kč.
zdroj: vedoucí registru vozidel na severu Moravy..
o nepochopeni nejde proste bez platne stk neudelaji nic takhle vznikly moje problemy z ckp , jinak bych to mel v depozitu a nic bych nemusel resit , naposled jsem to zkousel na podzim z terranem a bez sance, zkousel jsem se ptat i jedne zname co tam dela a nic me k tomu nerekla , jen ze to resit nebude ze si nechce delat problemy
I v zakone tusim je, ze pokud nejaky ukon nelze realizovat, je nutno to uradu oznamit. Z toho bych vychazel, proste jim skutecnou situaci oznamil a at mi pak polibi pr.del s nejakymi urednimi nesmysly... Je to u nas fakt na palici, nejen co se tyce registru vozidel...
kdepak je chyba, najdete jí?
Děkuji
Dobrý den,Chyba je v tom že vy mluvíte o dočasném vyřazení jakožto stávající"starý" vlastník,ale jakožto kupující "nový" vlastník,je to něco jiného. K uložení je potřeba nejdříve dohlásit,což bez evidenční kontroly nelze a je -li vozidlo havarované nebo je to veterán určený na renovaci rozložený"v bednách"evidenčku nikdo neudělá.Jina ( opravdu inteligentní poznámka zde ve vlákně o tom,když si kupuje někdo staré plečky) Mužete si koupit bourané auto r.v. 2012 a stačí aby nemělo dvě pneu danného rozměru a evidenčkou neprojde. Auta kupuji vpodstatě každý týden a dohodnout se s prodávající vždy není možné,nevím jaké máte zkušensti vy (NU) ale zřejmě nulové když píšete takový nesmysl.
Filipe, tak to ale není...
prodej a koupě vozidla ... je obchod dvou stran, vy jako zkušený, chcete-li koupit bourané, dotlačíte prodejce, aby dal vozidlo do depozita, nebo na základě plné moci to zařídíte sám..
Pak ještě ta evidenčka nepojízdného ...vy hledáte jak to nejde, já zase jak to udělat..
je -li vozidlo havarované nebo je to veterán určený na renovaci rozložený"v bednách"evidenčku nikdo neudělá..
ale to se mýlíte, jde to, samozřejmě pokud jsou bedničky jako nadsázka...ale i kdyby, postupujete podle rady na hoře.
Mužete si koupit bourané auto r.v. 2012 a stačí aby nemělo dvě pneu danného rozměru... proč má jiné pneu? tak si vypujčíte od kámoše,,, a máte to hotovo...
další problém...
No jak sem psal ne vždy to jde,kupuji auta např.od firem kde se jednatel vubec nebude zatěžovat nějakým depozitem,nebo z aukcí pojišťoven a podobně,Prostě jestli chci koupit za dobrou cenu nemohu tlačit na prodávajícího a zatěžovat ho další agendou,když na to auto stojí fronta dalších zájemců. A dále ano,půjčíte si např.ty kola,ale to mužu udělat já který má přístup k dílům a mraky známých kteří dělaj auta,ale ne člověk který kupuje auto jednou za čas a třeba sehnat kola například na NAVARU nebo Pathfidera je docela problém i pro mě.
Nic, zustane v depozitu, jen by se mel jit kazdy pulrok zaplatit poplatek za prodlouzeni, blbe je, ze to nejde najednou treba na 10 let nebo spis na veky
Zatim nic, ale cim je min penez ve statni sprave, tim vic pokut se stale vymysli, nedivil bych se, kdyby za to byl ze dne na den postih tak 50000 jako za kazdou jinou blbost...
Stovi, tak jak to popisuje Jarda to není.
Značky uložíte na rok, zaplatíte správní poplatek 100Kč. Těch 50 Kč co se píše je opět správní poplatek, ale jen za zápis do techničáku. Když tam necháte vozidlo 10 let, co se stane? Nic, páč vyzvednout ho nemůžete, protože nemá platnou technickou, tu nemůžete udělat, protože Vám chybí již jediný díl ke světlu a vy na něj jednou nemáte peníze, podruhé neměli ten správný díl..
Není právní síla, která Vás donutí vyjmout vozidlo ze evidence. V novelizaci "56"budo tři druhy vyřazení vozidla...
doplněno 04.04.12 19:30:to stihnete, páč schvalování zákonů je pomalé...
No ja to bral prakticky, ja uz neverim nicemu, kazdy urad si dela v podstate co chce...
Z toho odkazu jsem vubec nepochopil, kdy by mel byt zakon scvalen a kdy platit, ale bude to mazec, pro vetsinu lidi je uz soucasny system neskutecne slozity a financne narocny, doufam jen, ze do je dalsi kapka aby se zacaly brousit vidle, sekery a dalsi prakticke nastroje...
Tak mám další problém, 18.5.2009 jsem koupil motocykl, 31.5.2009 když mi přišel konečně poštou technický průkat jsem jej pojistil a přepsal na sebe, ČKP po mě za těch několik dní začala vymáhat peníze. V únoru jsem jim odepsal toto:
Chtěl bych se vyjádřit k případu číslo: ..., nepojištěné období: 19.05.2009 - 31.05.2009. Dne 18.5.2009 jsem zakoupil motocykl SPZ ..., ten samý den původní majitel ukončil pojistnou smlouvu. Technický průkaz si ponechal pro převod motocyklu v evidenci vozidel na mou osobu a následně mi jej zaslal poštou. Technický průkaz jsem obdržel po cca 12 dnech. Ihned po doručení technického průkazu jsem já jako nový vlastník uzavřel novou pojistnou smlouvu. Vše proběhlo v souladu se zákonem č. 168/1999 Sb. ve lhůtě 14 dnů dle § 15 odst. 5 .Na závěr dodávám, že v tomto období nebyl a ani nemohl být tento motocykl provozován na pozemních komunikacích a neměl jsem k dispozici technický průkaz pro uzavření nové pojistné smlouvy.
Teď mi na online přístupu napsali že moje námitka nemá na případ vliv. Co jsem udělal špatně?
provozoval jste vozidlo? ne, takže jste to udělal ok, jen musíte zatlačit na čkp, páč oni takto odpovídají standardně...
musíte odpovědět, že s jejich názorem nesouhlasíte, vozidlo jste neprovozoval, a není důvod k tomu, aby po Vás požadovali sankci. O tom kdo má pravdu, může rozhodnout soud.
doplněno 13.04.12 22:26:ale oni chtějí Vaše prachy, ne spravedlnost..
Pane Cukrář, tak jsem jim napsal to co jste mi poradil, že s jejich rozhodnutím nesouhlasím, že jsem vozidlo pojistil do 14 dnů atd., opět k mé námitce napsali že "nemá vliv" . Mám napsat znovu stejnou námitku?
To samé (nemá vliv) mi napsali i k prvnímu případu nepojištěného pionýra kterého jsem renovoval. To čestné prohlášení co jsem jim zaslal (podle Vašeho vzoru) také nepomohlo. Mám jim k tomu také odepsat to že s tím nesouhlasím a vyhrožovat soudem?
Mám šanci se z toho vůbec nějak vymotat? Nerad bych se dostal až k exekuci nebo tak.
stovi, jelikož je Vás desítky, nepamatuji si podrobnosti. Sdělil jste jim, že jste vozidlo pojistit do zákonné lhůty a v té době jste vozidlo neprovozoval?
K prvnímu případu kdy jsem vozidlo po koupi pojistil do 14 dnů jsem jim napsal toto:
Dobrý den,
chtěl bych se vyjádřit k případu číslo: ..., nepojištěné období: 19.05.2009 - 31.05.2009. Dne 18.5.2009 jsem zakoupil motocykl SPZ ..., ten samý den původní majitel ukončil pojistnou smlouvu. Technický průkaz si ponechal pro převod motocyklu v evidenci vozidel na mou osobu a následně mi jej zaslal poštou. Technický průkaz jsem obdržel po cca 12 dnech. Ihned po doručení technického průkazu jsem já jako nový vlastník uzavřel novou pojistnou smlouvu. Vše proběhlo v souladu se zákonem č. 168/1999 Sb. ve lhůtě 14 dnů dle § 15 odst. 5 .
Na závěr dodávám, že v tomto období nebyl a ani nemohl být tento motocykl provozován na pozemních komunikacích a neměl jsem k dispozici technický průkaz pro uzavření nové pojistné smlouvy. Na tuto skutečnost mám i několik svědků, kteří jsou v případě potřeby ochotni učinit svědecké prohlášení. Z důvodu výše popsaných skutečností nejsem povinen Vámi nárokovaný příspěvek uhradit.
K tomu mi napsali "nemá vliv"
Následně jsem jim odepsal toto jak jste mi radil:
S Vaším rozhodnutím nesouhlasím, vozidlo nebylo v tomto období provozováno a pojistil jsem ho ve lhůtě 14 dnů. O tom kdo má pravdu může rozhodnout soud.
K tomu mi teď znovu napsali "nemá vliv".
K druhému případu kdy jsem koupil veterána a přes zimu jej zprovozňoval jsem jim napsal toto podle Vašeho vzoru:
Dobrý den,
dne 19. 3. 2012 jsem obdržel výzvu k úhradě zákonného příspěvku nepojištěných podle § 24c zákona č. 168/1999 Sb.
K tomu uvádím toto:
Podle § 1 odstavec 2, který zní:
(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, může na dálnici1a), silnici2), místní komunikaci3) a účelové komunikaci, s výjimkou
účelové komunikace, která není veřejně přístupná4) (dále jen "pozemní komunikace"), provozovat vozidlo pouze ten,
jehož odpovědnost za škodu způsobenou provozem tohoto vozidla je pojištěna podle tohoto zákona. Povinnost
pojištění odpovědnosti musí být splněna i v případě ponechání vozidla na pozemní komunikaci.
Prohlašuji na svou čest, že jsem uvedené vozidlo, které jsem zakoupil jako nepojízdné, neprovozoval na pozemních komunikacích a měl jsem ho uskladněné v uzamčené garáži, na svém veřejně nepřístupném pozemku. Vozidlo bylo takto uskladněno do jeho zprovoznění a uzavření pojištění.
Na základě těchto skutečností žádám, aby bylo upuštěno od vymáhání zákonného příspěvku nepojištěných, neboť
jsem uvedené vozidlo neprovozoval v rozporu se zákonem 168/1999 sb.
Prohlašuji, že všechny mnou uvedené údaje o neprovozování vozidla jsou pravdivé.
K tomu mi opět napsali "nemá vliv"
tak jim to tam poslete znovu a je to , prvni odpoved podle me dela system sam a ne clovek takze prvni zamitnou vzdy
Stovi, musíte napsat, že jste nic neporušil a nesouhlasíte s jejich vyjádřením, že to nemá vliv. Páč neprovozování MUSÍ mít vliv na pojištění.
Jeden tazatel obdržel tři stejné výzvy na různá auta během 14 dnů. Napsal stejné dopisy se stejným textem, jen jiné číslo. Jeden případ ukončili a dva neměli vliv.
Chtějí Vaše peníze, tak se jim nedivte..
Takže pořád dokola psát že s tím nesouhlasím a že jsem nic neporušil dokud je to neomrzí? Nestalo se Vám v některém z případů že to pak dali k vymáhání někam dál?
stovi, v některých případech o kterých se dozvím, došlo již k platebnímu příkazu od soudu, ale většinou to bylo proto, že majitel nejednal, napsal dopis a neiobtěžoval se nějakým urgováním, dotazováním...pak po 3/4 roce mu přišel dopis. Další podobný, najal si právníka, po půl roce rovněž platební příkaz, a zjistilo se, že právník prý dopisy poslal, ale na na webu o nich nebyla žádná zmínka..
Takže případ o příůpadu.
Neznám ale jediný případ, kdy tazatel bránil, a došlo k soudnímu rozhodnutí ...VINEN.
doplněno 30.04.12 11:37:každý týden jeden dopis a přidávat na důrazu
To je normální,mě je připočítali také,pak i inkasní agentura přimázla další,nicméně po další korespondenci s inkasní agenturou se dva měsíce nic neděje,po dotazu mi inkas. ag. odpověděla že zatím se jim ČKP nevyjádřila k doplňujícím informacím.
neskutečný, takže se to potáhne třeba další půl roku a budou naskakovat další peníze a pak se zase budu další půl rok dohadovat s inkasní agenturou, jen doufám že mě to nakonec nebude stát 2x tolik...
Je tady někdo komu se to povedlo zdárně dotáhnout do konce, kdo by mě řekl jak mu to přibližně dlouho trvalo?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.