Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, měl bych následující dotaz. Mám Ford Focus I 1,6 16V, nedávno jsem jel do Německa a asi po 90km se mi rozsvítila kontrolka motoru a spadli všechny přístroje na nulu, to trvalo asi 5 sekund, pak se vše vrátilo do normálu, kontrolka zhasla a od té doby už se nerozsvítila. Ujel jsem poté ještě asi 250km a bez problémů. ALe od té doby ( teda alespoň myslim, že od té doby) mi v autě kolísá napětí, zvyšuje a snižuje se svítivost světel, přístroje v autě také občas probliknou (nikdy úplně nezhasnou) a i u topení, hlavně když je na vyšší výkon, tak pozoruju kolísání. Auto delší dobu stálo (cca rok). Nevím, jestli to má něco společného, ale pokud se zastavím (např. na semaforech), tak mi otáčky klesnou z 800 cca na 600, ale pak hned po vteřině se vrátí zpět na původních 800- 900. poté už dále nekolísají a jsou stále na této hodnotě.
Nevíte, v čem by mohl být problém?
Děkuji za všechny odpovědi
Velmi laicky řečeno-svorky akumulátoru musí být čistě,bez stop koroze a především oxydace(bílý povlak)kabel ukostření vede od minusové(menší)svorky aku ke karoserii a tam může být špatný spoj.Pokud to rok stálo,rozhodně bych to prohlédl,nebo nechal prohlédnout v servisu.Je to práce na pár minut.Po odpojení akumulátoru budeš potřebovat kód na rádio.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.