Nejste přihlášen/a.
Koupil jsem starou felicii na LPG a už v bazaru jsem se ptal co to je a co tam chybí, jenže nikdo nevěděl. Auto jezdí super a s malou spotřebou. Teď jsem nechal měnit olej a klíňák a když je mi auto vrátilo mělo asi o 20% větší spotřebu. Zjistil jsem že mi izolepou zalepili tu díru v nasávání za filtrem.
A tak by mě zajímalo, jestli je to problém když tam ta díra je? a co má vést do té druhé roury?
Do té volné spodní by měla vést hadice s kovovým pláštěm a papírovým vnitřkem nad výfukové svody (taky tam bude díra a kus plechu jako stříška nad svody zezadu u 1.3Mpi). V zimě se bere vzduch do filtrboxu od výfukových svodů, protože je tam teplý a ne ledový. Reguluje to termoventil (záklopka). To, co je na obrázku je výstup pročištěného vzduchu filtrem do klapky a z ní do vstřiků. Pokud tam necháš díru (mezeru), tak veškerý bordel ze vzduchu (pyl,mušky,prach,písek,...) půjde přímo do klapky a vstřiků a filtr tam je v tuto chvíli na nic, pokud je takto obcházen. Klapka časem odejde. Pokud je to takto dlouho, tak bude chtít vyčistit zavčasu!
Na vrakoviští si vymontuješ úplně vše a zrovna tohle si vem, protože se to samostatně neprodává.
doplněno 22.03.12 11:35:proudění vzduchu
no nevim, najel jsem s tím tak 27000Km a žádný problém. Z druhé strany na co mi bude auto se spotřebou 10l/100Km
v prasnem prostredi wrangler najel 200km a olej strikal vsude , pombinace prachu a oleje udela hezkou brusnou pastu. A ten filtr nezvedne spotrebu o fice jak 0,5 litru takze je nekde neco spatne . Co je tam za lpg? Na tom filtru byl puvodne smesovac na stare lpg, co je tam ted?
tak to opravdu nevím. Jediné co vím že na 24dm3 jsem najel 300-350Km a teď najedu 200-250km
pokud je tam sekvence tak ji nechte nastavit protoze ted máte moc bohatou smes prptoze bez filtru tam slo vice vzduchu a ted ho jde mene protoze to taka pres filtr
doplněno 22.03.12 12:01:a bejte nove sani nez to budete delat
Pokud se nezaslepí, nic se neděje. Tam je nasazena stejně jen "pancéřová hadice" (říká se jí hadice Kopex), kerá přivádí špinavý vzduch, který nasaje nak výfukovým parožím. Pak jde teprve přes filtr. Co na foto ,ale není pořádně vidět je ta mezera mezi filtrem a hadicí co jde k sání motoru. Předpokládám, že tam ,ale ve skutečnosti mezera není, to by pak celý filtr strácel svojí funkčnost a nikoho by to snad nenapadlo to takto zadělat.
Jinak pokud se ta spodní trubka zaslepí bude sání nepatrně tižší
Už jsem viděl hodně, ale že by takto někdo dokázal "zapojit" sání od filtru jsem považoval za nemožné.
Po změně názvu otázky, je to nejspíše opravdu tak, že i takový "odborník" se najde. Lidská hloupost je nekonečná. To už je jednoduší celý filtr vymontovat, ušetřit místo a na sání tatáhnout hadr i ten by měl větší účinost než tento paskvil.
az uvidite nekoho kdo zavari rozvodovku na offroadu jen proto ze si myslel ze mu tam chybi nejaky drzacek (drzi to samo o sobe kdyz je slozena dobre a ja kdyz to koupil tak jsem v 50km/h pripnul predek (ma lamelovku) a v tu chvily se auto na fleku zastavilo asi na 3 vteriny nez to rozstiplo tu rozvodovku tak se nicemu divit nebudete
Žádný problém? No, přes zimu se moc nepráší. Každopádně bude motor dost načatý. Jak píše black, prach udělá brusnou pastu a vše nenávratně zničí.
doplněno 22.03.12 17:37:Až opravíš sání, tak bude potřeba měnit i olej v motoru. Musí tam být 15W40 Mogul M7ADX. Prach ze sání bude ve starém oleji a vypouštět horký po jízdě (nejlépe se doma připravit na výměnu, včetně filtru oleje, a čerstvě dojet po 25km).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.