Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, Jaký názor máte na škodu felicii s motorem 1,6 55Kw, rok výroby 2000? Jsem student a přemýšlím o její koupi! Co mě čeká za nejčastější problémy a myslíte si, že je to spolehlivé auto?
Sežere Vás pojistka a benzín.Mám ale už bych ji nekoupil...Koukněte po něčem jiném...
doplněno 21.03.12 20:16: Jo ale je to držák,jak píší ostatní.To je pravda...Ale chce vážně hodně lehkou nohu..
Panebože, to snad ne Pojistka na 1,6ku může být kolik, do 3000? za 2.5ku platím 3446 Kč. A benzín víme všichni kolik stojí, záleží na nájezdu km, mně žere auto 10 a příde mi to vpohodě, protože jedu denně 3,5km do práce a zpět...
Panebože,to snad jo První pojistka před lety u České stála 7 200 Kč...Teď mám sice jinou ale i ta stojí 3 600.Já vím,je to o hledání.A desítka se mi prostě zdá hodně.A to já mám rád ostřejší jízdu,tam na tu ručičku paliva koukám a pláču...
10 na 2,5 objem je velice dobrá hodnota, to mi věřte pane 3600Kč za 1,6ku , já vám nevím, tohle je fakt moc. Loni jsem měl nouzově Escorta 1,6ku a platil jsem 2700Kč. Zkuste napsat sem pmbspraha.cz/... za kolik vám to spočítaj.
Jo,já přehlídnul tu 2,5..To je zlatý...Ale já když zatopím pod kotlem,když už tam ty koně pod kapotou jsou,tak ať běhaj,jezdím po městě za 11...Vem to čert,já jen,že pro studenta se mi to zdá moc...
Koukám,Ford Probe...Tak to je fakt jiná liga...
jasně, student je o něčem jiným... Já když studoval, jezdil jsem fotrovým fanoušem Holt je to všechno o penězích...
ani nevim alespon 3 roky jsem neboural, se svim asi 5 let. Jinak pojistovny se predhani v nabidkach a nikdo bonusy neresi a malus v CR neexistuje alespon nevim o nikom kdo ho ma . Jinak rusil jsem pojisteni u kooperativy kde jsem platil 3900,- a asi by sli dolu ale uvidime pristi rok
řeší se z nějakého registru dle rodného čísla. Já mám teď 90/0 tzn 90 měsíců a 0 škodných událostí. Teta má 141/1, sice má stále dobré ceny, ale ta jedna škodná událost jí je připočítána k "dobru" Takže malusy se nějak řeší...
tak zkuste nejakeho pojitstovaka a ne pobocku pojistovny, bracha mel ve 22 letech napsano 10 let bonusu a uz 5 let bez problemu a to mel i nehodu. A nikdo vam nic nemuze pojisteny jste a jedine co mohou je navysit pojistku ale ne zpetne
KAmarad takto od pojistovaka generalli plati za 4,4L 4500,- a to se dlouho zivil na ukor pojistovny
Právěže to mám přes pojišťováka, holt asi kombinace mých bonusů, věku, a místa bydliště, levněji nevyjde. Nicméně jsem spokojen, když tak kolem sebe vidím, že lidi jsou ochotný platit 3600 za 1,6ku :D
na tu váhu dobrej výkon, kamarád měl kdysi... Pozor hlavně na korozi, a to kdekoliv na autě. Pořádně prolézt, zespodu, zezadu... Jinak jako u kterýhokoliv auta, nastartovat, zkusit projet motor, kde co bouchá, vrže, nebát se pořádně vyzkoušet. Pokud tomu moc nerozumíš, raději si vem někoho kdo tomu rozumí. Dát třeba flašku za pomoc je mnohdy lepší, než pak mít vrak za několik desítek tisíc.
Ahoj. Já mám Felicii 1,3 50Kw sice, ale zkusím odpovědět na ostatní. Největší problém Felicií je koroze. Hlavně blatníků, prahů a pátých dveří. Já si musel koupit páté dveře nové, protože byly kompletně shnilé. Ale počítám, že jestli bude z roku 2000, tak bude ještě zachovalá. Ale i tak si na to dej pozor. O mototu 1.6 Ti určitě napíší jiní. Jinak 1,3 je držák!
promiň že odpovídám za něj, ale bez serva bych osobně nebral, ta naše má servo, ABS, airbagy, el. okna a zrcátka. A zrovna to servo bych chtěl určitě mít i v té budoucí své, manévrování při parkování a v malých rychlostech s tím je mnohem lepší, jinak za jízdy to skoro nepoznáš
na první auto, student... bez serva vpořádku. Moje první auto byl Favorit, a taky jsem se s ním nějak popasoval Když víš, jak parkovat, dá se i na malým prostoru bez serva. Samo, jak si jednou zvykneš, bez serva se už neobejdeš...
ále, já jezdím občas feldou se servem a přitom mi nedělá problém jezdit škodou 105, která nemá ani posilovač brzd jezdím s nimi tak 50:50, jen si je potřeba uvědomit v čem člověk zrovna sedí, protože občas jsem si neuvědomil že sedím ve Felicii a skoro každý rozjezd byl s protočením kol :D
rozhodně netvrdím že bez serva se nedá, ale když je ta možnost, bral bych určitě se servem
Koukám, že kolega odpověděl, za což mu děkuju, ale stějně to zkusím ještě sám No, já ho nemám a nějak mi nevadí. Je to o zvyku. Samozřejmě je ale mnohem lepší, když v autě je. Jak ale říkám, člověk si zvykne. Když auto pomalounku jede /třeba při parkování), je člověk s přehledem schopný točit jednou rukou
Takže po shrnutí: Mít servo, je to o poznání lepší, nemít servo, je to horší, ale člověk si zvykne a nepřijde mu to
Taky jsem student a přesně tu plánuju koupit máme doma už jednu, je to docela bezproblémové auto, další dva známí ji mají a za ty prachy, pokud seženeš pěknou, nerezavou a s výbavou tak je to dobré autíčko a výkonově už je trochu jinde než 1.3
No největším problémem, který tě dřív nebo později čeká je koroze, ale pokud s ní neplánuješ jezdit dalších 10 let, tak bych v tom zas tak velký problém neviděl Za ty dva roky co ji doma máme se nic nepokazilo, spotřeba je u té naší tak 8/100, jezdí často krátké městské trasy, při delších trasách není problém jezdit pod 7/100
Jenom,když vidím, že jsme na stejné vlně zeptám se ti ještě na pár věcí Kde si ji chceš pořizovat? Já plánuju Feldu tak do těch 40 000 Kč od sokromníka. Asi když si ji koupim od ňákého sokromníka, tak bych ji měl dát do servisu na prohlídku,aby mi pak někde nepraskl rozvodový řemen, že sem někde něvo zanedbal :D ) jenomže zas si říkám, abych ji nedal do servisu a oni si pak řekli za prohlidku třeba 10 000Kč. Je lepší ji tam dát nebo ne?
já mám potenciálního švagra a dobrého kamaráda automechanika, sám 1.6 má, takže si nechám poradit od něho. Plánuju tak za 30 000, chci ji kupovat někdy v létě, prostě po maturitě, až bude po starostech určitě zjistit kdy byl měněn rozvodový řemen a pokud nebyl měněn opravdu nedávno tak nechat hned vyměnit, ono když praskne tak to za to nestojí!
Takže já do servisu sice ne, ale automechanikovi rozhodně, budu si ho brát i ke koupi, a pokud bych sehnal od někoho místního tak bych byl rád, jinak asi autobazary, ale nějaké menší, v žádném případě nechci auto z AAA
Já si ji chci kupovat také v létě :D Kolik stojí zhruba výměna rozvodového řemene? Z AAA bych si také nikdy auto nekoupil! Dám přednost soukomým majitelům... např www.bazos.cz popřípadě kdyby se naskytla verze od známého
no, řemen a kladka vyjde na cca 1200 Kč prodejní cena, + samozřejmě práce, tam už záleží kdo ti to bude dělat
Zas osobně si myslím,že u octavie bude dražšíí servis a hlavně že za 40 000 popřípadě i za 50 000 Kč bude v mnohem horším stavu než Felda za 40 000 Kč
doplněno 21.03.12 20:50:Jaký názor na to máte vy?
záleží na co trefíte Už jsem tu v nějakém vlákně psal, že loni na podzim koupil kamarád Octavii 1,6 74kW rv 1997 za 33.000 Kč. Doteď jen zrepasoval alternátor za 2.000 Kč, vyměnil olej, těsnění sání za 150, a jezdí denně 25km. Nejsem si jist pozinkovanou karoserií, ale po rzi ani památka. Koukněte na bazos.cz, od 30.000 vejš je tam Oktávek spousta
A jak si myslíte, že je to s tím servisem? Slyšel jsem, že u tý Feldy je servis+nahradni dily mnohem levnější.
Děkuji za odpověď! Jak to tak vidím,spíše půjdu do Feldy, mě o komfort zas tak nejde, samozřejmě je to dobrý, ale dám přednost levnějším dílům a sevisu
to se musíš zeptat těch, co maj Feldu a Oktávku. Pravda je, že na Feldě si nejspíš spoustu věcí opravíš a vyměníš sám. Na Oktávku bude servis a díly určitě dražší. Divej, je to o tom, co koupíš. Jestli chceš auto na rok na dva, vyber takový, co jezdí, brzdí, troubí, svítí, nic nemlátí. Jestli ho chceš na dýl, je jasný, že bez údržby a nějakých oprav ti dobrou službu neodvede.
ohledne dilu felda je posledni skodovka z levnejma dilama a svoji sluzbu udela a dobre , pokud chcete kasicku tak si za tech 40 000 kupte octavii protoze takove stesti aby za ty prachy byla v poradku mit na 99% nebudete
doplněno 21.03.12 21:24:priklad spojka kdyz se povede u feldy tak se do 5 000,- vejde asi vsude a u oct s dvouhmotou kdyz to dobre pujde tak snad 20 000,- bude stacit
btw můj názor není pro vás důležitej, mám Ford Probe, což je jiná liga než Škodovka. Každopádně než do Feldy bych radši šel do Octavie. Toť můj názor.
ja mel toho cougara take 2,5 na 200ps ale nejak nevydrzel moje zachazeni , par prejeti oleje a podobne nejak nebyl cas na servis
tady muj historickej inzerat
Cougar nevím jak na tom je, ale mám dojem, že motor je z Mondea, je tak? U Probe je to s olejem to samý, přejetí oleje= většinou přidření ojnice na 6. válci... Už jsem nevěřícně čuměl dokonce i na proraženej blok motoru po takto nešetrném zacházení :D Tady u těchto aut platí jediné, výměna oleje co 10t km (pokud neuniká, pak jen dolívat, dolívat, dolívat :D)
stejnej motor 2,5 duratec jen jina jednotka , jinak blok mel na combiku 2,5 totalne na kasi (uz jsem to tak koupil) tak jsem tam kompletne dal motor i jednotkou a vym kolem z nemeckeho policejniho mondea a nevim jak to ale jelo to vic nez moje co melo podle brzdy 200ps a ja se na nej nechytal a to mel kombika
Mám Fel. 1.3 50KW (rv 96),po 10 letech provozu si troufám tvrdit že je to jedno z mála aut do kterých nemusíte sypat tisíce ročně za opravy,když pominu spotřebák (destičky,žárovky,olej,filtry) tak jsem naprosto spokojený.Bohužel dost podstatnou nevýhodou starších ročníků je koroze.5té dveře jsou samozřejmostí,potom se přidají prahy,lemy,přední blatníky,a začnou reznout i dveře v odprýskaných dírkách po kamíncích.1.6 je oproti tomu živé auto, na delších trasách se se sptřebou dostanete i pod 6l ,ale jak tu bylo zmíněno "s lehkou nohou".Servis vám udělá skoro každý automechanik v okolí.
Slušnou Octavii 1.6 seženete dnes kolem 35-40tis, Feldu 1.6 kolem 10-20tis...já osobně bych už asi radši tu Octavii přeci jen je to jiný komfort ježdění. navíc se dá sehnat i v plynu za slušnou cenu,pkud budete jezdit více než jen do školy.
velmi jednoduše náhradni díly cenově skoro jako na VAAZ, a to kupuji značku, zručný mechanik běžné závady zvládne- octavie určitě
ne navíc spousta dílů z AUDI-cena!,spotřeba pokud jsi schopen jezdit s citem i 7l/100km,já osobně mám 1.6 Glx z německa ověřeno, po najetí 210 000km jezdím na LPG za 2kč/km kdo nevěří nemusí, je fakt že dodělávka plynu něco stojí i30 000. Je tu jiná otázka MPI motory i 1.6 od WW vyžaduje soustavnou pozornost a drobnou ůdržbu a trochu tecnického ducha.Je holt řízen počítačem
a to vyžaduje trochu soustavné ůdržby. Jinak ale poměr výkon motoru/ váha auta velmi slušné,spolehlivost příslovečná pro němce,
dávám přednost felicii z německa-výrazně kvalitnější karoserie různá zesíleni a podobně..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.