Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, posledních 14 dnů mám problém se startováním Octavie 1.6 benzin. Mám vyměněné vstřiky, palivový filtr, svíčky a benzinové čerpadlo. Auto bylo v servisu napojené na počítač a nevykazuje žádnou vadu. Při jízdě se mi stane, že auto ztratí na pár vteřin výkon,plynový pedál nereaguje. Ráno auto chytne napoprvé, odpoledne ze zaměstnání také, ale ujedu kilometr abych se zastavil v obchodě a už nenastartuji. Baterie točí, ale motor nechce naskočit. Po pár pokusech toho musím nechat, abych nezničil baterii. Přijdu po cca půl hodině a auto chytne napoprvé. Jsem z toho už docela zoufalý. V servisu mě řekli, že už neví co by na autě měli zpravit. Octávka má sice najeto 310 tisíc kilometrů,ale ten samý problém mě začal dělat otcův Renult Thalia 1.4 benzin kde je najeto 37 tisíc. Může být na vině kvalita paliva? Do obou jsem natankoval u stejné pumpy a to u BENZINY kde jsem si byl jistý kvalitou. Do Octávky jsem přidal půl nádrže na OMW, ale žádná změna. Může mi někdo poradit. Děkuji
Tak stejný problém, skoro na vlas u Renaulta byl vyřešen po několika návštěvách firemních servisů, kde měřili kde co a chtěli na hodinu práce i přes pět set KČ bez záruky opravení závady. Nakonec v docela malém servisu pracovník pravil, že podobný problém už jednou vyřešil. Bylo vadné elektrické dopravní čerpadlo benzínu. Prostě někdy vynechávalo. NĚKDY (!) A v tom byl ten problém. Po výměně za jiné ze staršího vozu, již je to asi tři roky, je vše OK. Žádný podobný problém. Byl bych rád, pokud napíšete, zda vám tahle rada pomohla. Co Vy na to?
Bohužel,v servisech dnes pracují lidé,kteří jsou nikoli opraváři,ale vyměňovači.Pokud mu diagnostika ukáže na vadné čidlo vzduchu,dokáže ho vyměnit.Tím ale jejich znalosti končí.A ty zákazníku plať a plať,než se čirou náhodou podaří závadu odstranit.Je třeba najít servis,kde pracuje starší zkušený člověk,který si umí poradit,logicky hledat a dojít k příčině závady.Měl jsem nedávno v ruce Renault 25,který po opravě výfuku odjel z nového servisu na odtahu,protože tamní 3 mechanici dokázali sice vyměnit výfuk za nový,ale nepodařilo se jim po opravě nastartovat.Snažili se tak,až za 2 dny zcela zničili startér.A příčina?Při manipulaci s výfukem poškodili kabel,který napájí palivové čerpadlo a problém byl na světě.A zpět k Tvému příspěvku.Spíše než palivo to vypadá na problém v elektrické části.Tedy cívky a okolí a dále snímač horní úvrati,ten by mohl být také příčinou.Stačí,že je znečištěný a dává špatné signály řídící jednotce.
Jak je t o u Octávky to nevím ,ale mohlo by to být stejné .Měl jsem stejný problém u Thálie 1.4 16 v. Studená nastartovala hned ,ale po ohřátí jsem třeba 10 krát musel startovat než naskočila. Byl jsem s tím v servisu a nic nezjistili. Mechanik řekl ,že se to dá zjistit jen v ten moment ,když auto nechce naskočit . Když jsem to opět nemohl nastartovat zavolal jsem servis ten přijel s počítačem a zjisti vadný snimač otáček klikového hřídele. Je umístěn u Thálie za vzduchovým filtrem na frémě nad setrvákem. Jde to snadno vyměnit. Po montáži nového snimače bylo po problémech. J. M.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.