Nejste přihlášen/a.
Ahoj, nevíte co vyměnit na nápravě? Asi půl roku klepe v přední nápravě. Vyměnily jsme svislé čepy a kosti. Ale je slyšet při přejetí nerovnosti klepání a to v levém i pravém kole. Pneu se hodně, až na drátky ojely zevnitř. Auto je Berlingo 1.9 a není bourané.
Vzhledem ke sjíždění pneu zevnitř znamená že něco není v pořádku!Tak vyměnte silenbloky ramen nebo celá ramena (nwn jak to má Berla,u některých citroniků se daj jen silenbloky) a potom GEOMETRII!Pokud to klepe,tak mouhou být tak v háji kosit i když byly měněny Ještě zkontrolovat jak někdo píše uložení tlumičů.Vzhledem k tomu že jde o dehet,tak se nepatrně více budou asi sjíždět vnitřky ale nemělo by to být extrémní!
To gorro nějak si zapomněl napsat jestli máš škodovku nebo trabanta pak by možní´á někdo poradil
To Goro a z venku se sjíždí přední či zadní náprava?Pokud přední tak prý to znamená ostrý průjezd zatáček.Každopádně jako u prvního tazatele-udělat geometrii.
U některých aut lze seřizovat i geometrii zadní nápravy.Nevím zda zrovna tento model,nicméně pokud je to dost ,tak bych asi zajel do značkového servisu,kde by to teoreticky měli vědět,nebo neznačkového,ale tam kde dělají víceméně jen tuto značku.
Já mám problem zase na zadní nápravě a sjíždí se mi nepatrně více vnější strany. Co by to mohlo být za problem, jde to nějak poštelovat?
Jako problém bych to neviděl. Jedná se o běžný jev u všech vozidel Tatra s páteřovým rámem a převažujícím provozem bez většího zatížení.
U nákladáků zn. tatra je to jasný, ale u osobáků sjíždení pneu více na vnější straně asi ne. poradí někdo jestli to jde seštelovat nebo čím to muže být?
gorro-bohužel velmi jednoduše-pokud je tam klasika vlečná(nezminuješ typ auta)náprava s torzkama a dělá ti tohle(sjíždění pneu z vnitřní strany)je k.o.-za chvíli se ozve "křup" a povolí torzka(druhá,případně třetí atd.)bude vbrzku následovat)...Takže bych se podíval bud po repasu nápravy,pokud jsi zručný kouknul bych na repas sadu(ložiska...),nebo sehnat jinou zdravou...
Na co geometrie? Auto to nikdy nedělalo, potom opotřebením to začalo klepat a následně sjíždět gumy.
když se mění díly a prvky nápravy, následně se kontroluje geometrie...preventivně...něco to stojí, ale určitě méně než čekat až se sjedou pneu
Musím Vám dát jednoznačně za pravdu. Osobně jsem znal několik lidí, kteří za celý život nepotřebovali lékaře a klidně si umřeli zničehož nic. Nač ztrácet čas a peníze zbytečnostmi!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.