Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Sjíždění pneu z vnitřní strany

Od: martinsima* odpovědí: 20 změna:

Ahoj, nevíte co vyměnit na nápravě? Asi půl roku klepe v přední nápravě. Vyměnily jsme svislé čepy a kosti. Ale je slyšet při přejetí nerovnosti klepání a to v levém i pravém kole. Pneu se hodně, až na drátky ojely zevnitř. Auto je Berlingo 1.9 a není bourané.

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar diesel

Vzhledem ke sjíždění pneu zevnitř znamená že něco není v pořádku!Tak vyměnte silenbloky ramen nebo celá ramena (nwn jak to má Berla,u některých citroniků se daj jen silenbloky) a potom GEOMETRII!Pokud to klepe,tak mouhou být tak v háji kosit i když byly měněny Ještě zkontrolovat jak někdo píše uložení tlumičů.Vzhledem k tomu že jde o dehet,tak se nepatrně více budou asi sjíždět vnitřky ale nemělo by to být extrémní!


U nákladáků zn. tatra je to jasný, ale u osobáků sjíždení pneu více na vnější straně asi ne. poradí někdo jestli to jde seštelovat nebo čím to muže být?
robin1*

To gorro nějak si zapomněl napsat jestli máš škodovku nebo trabanta pak by možní´á někdo poradil:-P

olaf71*

u Focuse se dělá geometrie zadní nápravy

Omlouvám se,jde o dacia logan sedan 2006

To Goro a z venku se sjíždí přední či zadní náprava?Pokud přední tak prý to znamená ostrý průjezd zatáček.Každopádně jako u prvního tazatele-udělat geometrii.

Je to na zadní nápravě.

U některých aut lze seřizovat i geometrii zadní nápravy.Nevím zda zrovna tento model,nicméně pokud je to dost ,tak bych asi zajel do značkového servisu,kde by to teoreticky měli vědět,nebo neznačkového,ale tam kde dělají víceméně jen tuto značku.

 

 

cyril*
hodnocení

0x

V první řadě vyměnit provozovatele vozidla a následně nechat auto zkontrolovat v servisu nebo na STK, kde by měli bez problémů závadu diagnostikovat. ;)

 

olaf71*
hodnocení

0x

ramena, tlumiče, uložení tlumičů, geometrie

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

Píšeš "vyměnili jsme", ale nepíšeš "nechali jsme udělat geometrii".

 

hodnocení

0x

Já mám problem zase na zadní nápravě a sjíždí se mi nepatrně více vnější strany. Co by to mohlo být za problem, jde to nějak poštelovat?

cyril*

Jako problém bych to neviděl. Jedná se o běžný jev u všech vozidel Tatra s páteřovým rámem a převažujícím provozem bez většího zatížení. ;)

U nákladáků zn. tatra je to jasný, ale u osobáků sjíždení pneu více na vnější straně asi ne. poradí někdo jestli to jde seštelovat nebo čím to muže být?

erikch*

gorro-bohužel velmi jednoduše-pokud je tam klasika vlečná(nezminuješ typ auta)náprava s torzkama a dělá ti tohle(sjíždění pneu z vnitřní strany)je k.o.-za chvíli se ozve "křup" a povolí torzka(druhá,případně třetí atd.)bude vbrzku následovat)...Takže bych se podíval bud po repasu nápravy,pokud jsi zručný kouknul bych na repas sadu(ložiska...),nebo sehnat jinou zdravou...

 

martinsima*
hodnocení

Na co geometrie? Auto to nikdy nedělalo, potom opotřebením to začalo klepat a následně sjíždět gumy.

nu*

když se mění díly a prvky nápravy, následně se kontroluje geometrie...preventivně...něco to stojí, ale určitě méně než čekat až se sjedou pneu

olaf71*

to ani není prevence, to je nutnost

cyril*

Musím Vám dát jednoznačně za pravdu. Osobně jsem znal několik lidí, kteří za celý život nepotřebovali lékaře a klidně si umřeli zničehož nic. Nač ztrácet čas a peníze zbytečnostmi;)!

des*

Na co geometrie? Auto to nikdy nedělalo, potom opotřebením to začalo klepat a následně sjíždět gumy.

*palec*Tak tohle bych zařadil mezi odpovědi století.*zed*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]