Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jawa 20- problém

Od: honzis* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, už jsem se ptal několika lidí a nikdo mi zatím nepomohl. Můj pionýr nenastartuje a když ano, po chvíli ,,chcípne". Už vážně nevím: Vyměnil jsem kondenzátor, novou hadičku, kohout, vyčistil jsem karburátor, dal jsem novou svíčku, zkoušel jsem i jinou cívku, nový plovák, odtrh jsem nastavil na 0,4 tak nevím co ještě. Každá odpověď je zlatá, děkuji

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

1jara*
hodnocení

0x

Ahoj, ještě vyměň fajfku, seřiď jehlu na šoupátku a hladinu paliva v plovákové komoře.

doplněno 12.03.12 18:06:

Plíšek jsem dával do druhého od spodu. Kokněte zda jde benzín do karbecu a kolik. Potom zda svíčka hází jiskru i seřídit předstih a vyčistit kontakt na kladívku.

honzis*
hodnocení

Do jakého zářezu mám dát ten plíšek?

kdokoliv*

Tady není co vymýšlet! Důležité k tomu aby to chytlo je = jiskra,- předstih asi něco málo před horní úvratí 2,5 - 3 mm, - benzín , - funkční svíčka, - karburátor ( trysky ) vzduchovou zašroubovat a povolit o závit zpět a potom dle chodu doseřídit - zajistit jehlu v šoupátku aby nezůstávala dole = je tam takový mosazný plíšek, - vyzkoušet teplou nebo studenou svíčku. = Výsledek tohoto musí běžet! Plíšek dát třeba do druhého ale na tom tolik nezáleží - to až potom jak se bude zbarvovat svíčka -( jiskřiště )

 

realista*
hodnocení

0x

No, máš více snahy, než vědomostí. Pkud si něco počteš (na Google se dá nají skoro všecno), tak přijdeš na to asi i sám. Systém a nastavení parametrů dvoutaktu (nejen) musí být dodržen. Počti si a začni od A...a pokračuj postupně. Vše má svoje místo, svoji logiku. Ve výčtu tvých ůkonů chybí např. - předstih zapalování před horní úvratí (1,7 - 2,5 mm starší, novější Jawa 05 až 3,5 mm), funkční zapalování (u starších už není magnetické (!) magneto...), staré netěsnící hřídelové těsnící kroužky GUFERO (simerinky) (dosti častá závada), špatné těsnění pod válcem (vyfouklé - udělat nové), špatné těsnení pod hlavou (nebo nezabroušená hlava...), starý benzín, propálený píst, vadné pístní kroužky, zanesené sací i výfukové kanály(!), zanesený ucpaný výfuk...bla, bla, bla. Začni postupně se znalostí (nebo se poptej). Určitě se to podaří.

Předstih jsem si vždy dělal na 2mm před HÚ a na cigaretový papírek a pokud bylo vše ostatní OK tak vrčel.Nepíše ani jaká je svíce atd.Největší neplechu co pamatuji tak dělal kondík zapalování-jiskru to dávalo ale ve válci pod tlakem nikoliv.

 

mojmovl*
hodnocení

0x

No zacpaný výfuk bývá častou příčinou...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]