Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Závada elektra v autě - pokles napětí?

Od: johnny* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den.

Prosím o radu. Mám nějakou pravděpodobně ,,elektro" závadu na svém voze Š. Fabia I 1,9 TDI - již od samotné koupě jakožto ojetiny. Projevuje se to tak, že když stojím a např. parkuji a točím volantem, tak sleduji ( hlavně tedy když je venku tma ) výrazný pokles svítivosti světel, jak předních, tak zadních, couvaček apod. Zkrátka ta všechna světla svítí o něco míň, pak se zase vrátí do normálu. Takto to stejně dělá, i když třeba jedu jakoukoliv rychlostí a stahuji / vytahuji elektrická okénka - když okenko dojede ,,do konečna" nahoru, tak také je to znát na světlech - viz. výše. Také když zatroubím - stejný problém, když pustím ofukovač třeba z nuly na čtyřku, stejný problém...

Čím to může být?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

to je normální mam 2 ruzná auta a dělá mě to taky u toho otáčení to bude že zabírá servo,jinak ty okénka ventylátor zatíží alternátor a světla taky ,taky jde o to v jaké kondici je altík i baterka,občas stačí jí kapku doštouchnout nabíječkou,ony tyhle funkce co popisujete jsou docela náročné na spotřebu proudu proto ten efekt

 

zelenazeme
hodnocení

0x

a když se tohle všechno děje, nemá motor nižší otáčky, než když auto stojí, a žádnou eletriku mimo světel nemáš zpnutou? Jinak bych asi zkontroloval baterku, jestli je ve voze ta, která tam patří, a nechal překontrolovat regulátor dobíjení na alternátoru. Každopádně, tohle mi některé starší vozy taky dělaly, mně to nevadilo, takže jsem to ani neřešil :)

 

hodnocení

0x

 

jareek*
hodnocení

0x

Mate nekde spatny spoj. V prvnim kroku odpojte baterku a ocistete privody k baterii. Ve druhem kroku zjistete, kde je zaporny pol baterie spojen s kostrou auta, tam bude mozna ten problem. Odmontujte tento spoj - bude to sikny kabel nebo pasovy spoj, poradne ocistete vsechny plochy spoje a vratte ocistene casti zpet. Jestli to bude delat dal, je to nekde jinde spol, ktery je spojen s kostrou. Potom musite zjistit kde jsou zlobive spotrebice uzumneny (na pr u palubni desky) a tam spoje opravcit

doplněno 10.03.12 17:27:

Omlouvam se za preklepy

 

blackflamesiczi*
hodnocení

0x

zalezi co je vyrazny pokles ono treba elektricke servocerpadlo u fabie (nema mechanicke) docela papne, jinak zmerit dobiljeni v zatezi je zaklad

erikch*

přesně tak-je to podobné jako když naráz zapnete doma pračku a třeba vysavač-nápor na sit)odběr)je v tu chvíli značný a někdy je to i vidět na rozsvícených svítidlech...Pokud vám světla nepohasnou až třeba na "úroven" parkovaček-nic se neděje...Nicméně nechte si proměřit altík...

 

hodnocení

0x
avatar dabel

dělá to snímač natočení volantu nebo je servo v háji napíchnout na VAG a hned budeš vědět na čom seš to servo má velký odběr proudu ;)

 

mkat*
hodnocení

0x

Najprv sa zameraj na bateriu +dobijanie .Potom prezry + pol baterie a na koniec ukostrenie,-pol baterie.Všetko to nasvedčuje na naraz pri odbere z baterie.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]