Nejste přihlášen/a.
má být po vychladnutí a snad i při horkém motoru svisle, ale není a nemůžu ji tam nijak dostat, páč mi to omezuje plechový jazýček (kus plechu umístěný na hřídelce a nese i drátové táhlo na klapku přívěry a opírají se o ní další dva plechové dílky a to stupňovitá rohatka nebo vačka chcete-li + ještě jeden plíšek s pružinkou (nevzpomínám co to bylo). Zkrátka dlouho běží zvýšené otáčky a ta klapka nejde zcela otevřít, jen násilím, ale vyhákne se ten plechový jazýček mezi táhlem k podtlakovému ufu a výstupkem na těle karburátoru. A zahřátý motor po 5 minutách jde jen obtížně nastartovat s plným plynem. Neznáte někoho z litoměřicka kdo tyhle věci zná a umí seštelovat nebo aspoň poradit?
Klapka (bavíme se o té horní vzduchové přívěře) musí být natočena takto:
Motor byl horký, pak byl zhasnut a k autu se zrovna přišlo, kdy je studený - klapka plně svisle, po drbnutí do plynového pedálu - scela zavřena.
Otestoval bych sytič a to takto. Na plynový pedál dejte cihlu, ať je stlačen. (tím se mechanismus scela odblokuje) Motor musí být studený a klapka je nyní zavřená. Zapněte klíček, až se rozsvítí kontrolky. Nyní je sytič ohříván el. předehřevem bimetalu. Koukejte na klapku, jak se pomalu sama teplem otevírá.
doplněno 10.03.12 17:13:Po sundání celého filtrboxu s karbu je vidět na víko sytiče seshora a jsou na něm zářezy (orientační značky vůči tělu karbu a ty se musí krýt). Jinak povolit tři šroubky na sytiči na křížový šroubovák PH2 a víkem sytiče pootočit.
doplněno 11.03.12 20:01:Chod klapky přívěry omezuje s principu doraz zvýšeného volnoběhu, který se hýbe s plynem. Dej plyn naplno, a pak bude klapka volná.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.