Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jawa 50 výkon

Od: overkill* odpovědí: 16 změna:

Zdravím.. dělám si mustanga, je bez papírů a jezdím sním po polnačkách atd.. a chci se zeptat jestli mi tyto věci pomůžou k výkonu
fichtlkramek.cz/... píst
fichtlkramek.cz/... 3xkroužky
fichtlkramek.cz/... mam 4 vybrus tak TRISKA pro lepší plnění válce
fichtlkramek.cz/... přímej vzduch. filtr
Bude to znát? přidání výkonu atd..? a ještě jestli mam udělat něco s předstihem.. aby to táhlo na malé otáčky..
předem díky za rady

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

stirecek*
hodnocení

0x

Já bych přidal ještě turbo*smich*

overkill*
hodnocení

Na to jsem se neptal... chci vědět jestli to co jsem vypsal má cenu kupovat!

stirecek*

Jen jsem ti naznačil, že letadlo z toho neuděláš a o nějakém navýšení výkonu nemůže být řeč. Snížením hlavy bude motor klepat, tím se sníží účinnost, tedy výkon. Změna převodů do síly zase sníží rychlost.

 

nu*
hodnocení

0x

tak k výkonu po polňačkách si pomůžeš jiným převodem, buď větší zadní rozetou, nebo menším hnacím kolečkem, o 1-2 zuby, vyšší počet kroužků se možná projeví na spotřebě a účinnosti motoru, s jedním kroužkem motor lépe vytočíš do otáček, lepší vzduch. filtr se také projeví na akceleraci, ale platí, že výkon ničím nenahradíš..běžně s esnižuje hlava kvůli větší kompresi, zvětšují a leští sací a výfukové kanály, zvětšují atd...dej si tam silnější motor, nebo si nech přivézt ze SRN za 300 eur nějakou staroou krosku bez papírů

cyril*

"výkon ničím nenahradíš" s tím bych si dovolil nesouhlasit, zcela jistě se nechá nahradit obsahem motoru! :-P

 

hodnocení

0x
avatar magdon

Nebude to znát.

overkill*
hodnocení

Takže jednoduše to nemá cenu? ty 3 kroužky budou mít větší kompresi ne? sekundární kolečko bude mít 10zubů takže to na síle trochu přidá... , jinak hlavu si nechám trochu snížit atd... prostě malinko větší sílu aby to mělo

pecenkav*

No nejakou cenu to ma, aspon budes mit co delat a nebudes se nudit a jeste nebudes muset vyhazovat penize do kanalu, ale utratis je za zbytecnosti.

 

petr123*
hodnocení

0x

Za těch pár korun to klidně zkus, ale zázraky bych nečekal.

 

lui*
hodnocení

0x

No, tak pokud se honíte za desetinkami koně, tak musíte vědět, že je potřeba dát nový celý komplet, tedy píst,kroužky, čep, Válec po výbrusu. o úpravách válce tu psal myslím NU. Dobře zaběhnout. Budete-li to zatěžovat hned od začátku, zadřete píst a máte smolíka. Co s týče snižování hlavy a tím zvýšení komprese, tak počítete s tím, že každá desetina bude mít negativní vliv na životnost kliky. A to výraznou. Doufám, že s tím počítáte. Ta klikovka na ty tlaky není stavěná. Co se týče předstihu, tak máte smůlu. Jednou je to malej, vysokootáčkovej motor, a ten nebude táhnout v celém rozsahu otáček stejně. Existuje jedno řešení, ale to by jste musel umět a znát dost o elektronice, a to je proměnné časování zapalování. Viděl jsem to u kolegy na babetě, samo-domo elektronické zapalování a funguje to. Takže tak, no.

cyril*

"Proměnné časování zapalování u Babety" Tak to bych také velice rád viděl, nebo aspoň poznal princip! ;)

lui*

V principu velice jednoduché, Měří se čas každé otáčky, a podle toho se nastavuje zážeh v příští. Navíc základní hodnota je nastavitelná na řídítkách za jízdy. Celé je to řízené mikroprocesorem. Když budete mít cestu sem do Jablonce, tak asi nebude problém domluvit schůzku.

 

 

edyss*
hodnocení

0x

Nemá to cenu vůbec kupovat. Dále při snižování hlavy bude silně trpět klika, jak dole v ložisku tak i nahoře v tom mosazném pouzdře. Možná bych zkusil nějaké to tyristorové zapalování.

 

cyril*
hodnocení

0x

Všechna uvedená řešení zcela jistě pomohou, ale ne výkonu zmiňovaného stroje, pouze poslouží ke zvýšení tržby prodejce těchto kuriozit! S předstihem je doré udělat to, že jej nastavíte na hodnotu uváděnou výrobcem. ;)

rtrtttttt

Výkon zvýšíte ucpáním prostoru pod pístem korkem.Musíte pekně natěsniood čepu výš. Zlepší si tím cirkulace směsi pod pístem a a zkrátka se zvýší výkon. Ke to levné a účinné.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

A to Jawa 50 nemá tři pístní kroužky?Já teda nevím,měl jsem ho od funglovk a normálně to byla seriovka se třema.Jenom u babet byli jen dva kruhy!Co vím tak suprovy mustangy byli ty z 1.serie,měli jiné (údajně z jawy 90 roadster nebo cros) šavle a byly snad jenom v šedé barvě a potom ještě jawky typ 21 sport (široký říditka s hrazdou a rychlopalem) v pozdějších už měli rychlopal,všechny.

Ještě se měnili kolečka na sekundáru-standart byl 12-zub ,do terénu jsme dávali 10 nebo 11 zubů a na rychlost 13 zubé kolečko,rozety byli stejné.(alespoň takhle jsme to měli tenkráte v naší bandě (5x 21 a 20 ; 1x 23 Mustanng a dva měli jednosedadlovýho a jeden pařeza)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]