Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

benzín v oleji

Od: zdenek555* odpovědí: 32 změna:
Dobrý den,dnes jsem šel zkontrolovat olej a cítím v oleji benzín.Čím to může být?Mám octavii II 1.6 MPI 2005.Děkuji za odpoved

 

 

32 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kozel*
hodnocení

0x

Zdravim, nemusi to vubec nic znamenat, kontrolujte mnozstvi oleje a pokud se nemeni(nepribiva),moc bych to neresil.A jaka je spotreba?normalni nebo o dost vyssi?

zdenek555*
hodnocení

Auto mám teprve 2 měsíce.Olej jsem měnil po koupi najel jsem na nový olej 3tis. Ted je tam více oleje právě tím benzínem.Jinak auto jede bez problemů.
martinxx1

to jsem mel na facku nedavno,na vicku byl citit brnzin a byla tam nejaka svetla emulze a cukalo to tak jsem vymenil membranu obohacovace a pumpu a od te doby to jezdi v pohode

zdenek555*

Mám tam více oleje než předtím.Na víčku je světlá emulze jinak je tam nový olej,najeto 3tis. km.

 

stirecek*
hodnocení

0x

Jestli jezdíte krátké trasy, je to běžné. Bohatá směs od sytiče se sráží na studeném válci a ten se následně dostane dolů do oleje. Na dlouhých trasách se pak benzín většinou stihne odpařit, na krátkých obvykle ne.

cyril*

Jedná se Škodovku z roku 2005 a ne 1965! ;)

zdenek555*

Denně jezdím do práce cca 17km,někdy jedu jen 8km.

stirecek*

Kroužky ten benzín berou pod sebe, motor už má něco za sebou a jsou tam větší vůle. Jinudy to nejde.

zdenek555*
Motor má najeto 119000km je oprava drahá? Moc se v tomdle neviznám.
blackflamesiczi*

co jste tam dal za olej?

stirecek*

Těch 119 000 to má najeto dvakrát nebo třikrát? Zkuste tam příště dát hustší olej a uvidíte, jestli bude pouštět dál - jestli jo, tak to půjde přes válec. Kolik by to stálo bude vědět black..., nejspíš budou vymačkané i drážky v pístu, ale to by motor žral i olej.

zdenek555*
Těch 119tis. je zkutečných před koupí jse nechal VIN prověřit u výrobce.Jinak jsem byl dnes v servisu a nic nezjistily prý je to normální.
erikch*

nechci vám brát iluze s tím skutečným počtem kilometrů-jak myslíte,že se počet ověřuje-zjednodušeně kontrolou v servisním systému značky(pokaždé když auto přijede na servis-načte se z ŘJ počet km)-jenže v tom je právě ten problém-upravit počet km v ŘJ není pro člověka alespon trochu slušně zacházejícího se Super Vagem(ten je tech.schopen se dostat až do "morku kosti" ŘJ) žádný problém-a to pozor-nikdo už zpětně(ani výrobce v MB) už nezjistí,že tam proběhl nějaký zásah...Takže než jde třeba auto do zn.servisu Škoda-před prodejem a tím asi i ověřování-není nic jednoduššího než před touto návštěvou náběh doladit a šupky hupky už mám v systému najetých 119 000,přičemž auto bylo naposled ve zn.servisu před třemi roky s najetými 82 000 km-třeba...

Prostě všeobecně-"nepřeceňovat" jakože garantovaný počet km,byt třeba přes výrobce-"obalamutit" nájezd km u auta je mnohem jednodušší (a levnější-pár set kč)než přetvořit jeho identitu-a i to je pro člověka znalého věcí relativně jednoduché...

zdenek555*
Je možné že s ŘJ někdo manipuloval.Jinak při koupi jsem měl sebou známého a podle celkového stavu auta vše vypadalo v pořádku. Po koupi jsem byl ještě ve dvou servisech a prý vše odpovída ujetím km.Interiér mám v látce ivory a vypadá jak nový,jediné co mě trochu přišlo divné je loupání gumy ztlačítek na ele. okna pak jsem se dočetl že je to vada prvních O2.
blackflamesiczi*

kamarad ma oct1 najeto pres 300 000km a stav noveho auta ja mam mondeo 250 000km a interier a mechanika jako nove pouze kastle obouchana ale to je od parkovani pred panelakem

stirecek*

Souhlas s erikem, nechtěl jsem zacházet až do extrémů, kilometry se dají stočit tak, že to nikdo nikdy nepozná, jenže zásah do řídící jednotky je poněkud obtížnější a vyžaduje určité schopnosti, takže to nedělá kde kdo , navíc je to dražší způsob. Pokud ovšem byla řídící jednotka měněna, tak tady na skutečné km nepřijde už nikdo, možná by se daly předpokládat dle návštěv v autorizovaném servisu, ale kdo tam dnes jezdí, že...Na šestileté auto provozované u nás jedním majitelem je ale ten nájezd běžný, takže by se tomu dalo věřit. Pokud by jezdil do práce 100km denně, na to by si nejspíš pořídil diesel. Včera jsem se byl podívat u nás v autobazaru, kde jsem kdysi dávno dával starého escorta, měl tam sedm oktávek, všechny 2,0tdi z roku 2005 a kilometry jak z kopíráku - u všech 110-130tis km,:) vetšinou dovezené z prahy.

V jiném bazaru jsem zase viděl fucuse s najetými 78tis km a na cedulce bylo napsáno kromě ceny a výbavy - rozvody měněny při 120 000km*zed*

zdenek555*
Kdyby tam bylo manipulováno s ŘJ tak si myslím že se to nestočilo o moc.Pochybuji že někdo najezdí s 1.6 75 kw víc jak 30tis. ročně to by pak koupil rovnou naftu
zdenek555*
Ten focus je důkazem proč nevěřím autobazarům :D
stirecek*

Taky jsem se toho bazaristy ptal, co to znamená:), jestli to už měnili s předstihem. Zčervenal jak opařený klepeťák*smich*

doplněno 21.02.12 17:58:

Ne druhou stranu tam měl krásné mitsubishi, úplně jako funglofka i ze vnitř, rok staré cena jen 300tis - původní 1,2mil kč. Ale měl najeto 360tis km...za rok! Proč nestočili tento vůz na nějakých 36tis km, těžko říct. Na tom by vydělal dost dobře.

zdenek555*
Ještě před koupí O2 jsem koukal na stránku bazaru a nějak mi nechtěla načíst nabídka aut,tak jsem se vidal osobně do bazaru kouknout na auta a stála tam O2 1.9 TDI 77kw automat najeto cca 150000km přiběhl ke mě pám jestli mam zájem že by mě udělal slevu a to jsem ještě neřekl ani slovo.Pak z něho nechtěně vypadlo že ve 300tis. byla měněna spojka :) tak jsem pozdravil a utíkal pryč
erikch*

protože japonec není "hej nebo počkej"-nemůže se v něm hrabat kde kdo-jak po stránce tech.vybavení tak hlavně informací a vědomostí(aby byl člověk schopen dostat se k meritu ŘJ a mohl "štelovat" kilometry...)

blackflamesiczi*

ono je to kvuly tomu ze si lidi auto z 200 000km neradi kupuji a radsi si mysli ze existuji auta ktera maji najeto 70 000 po treba 10 letech. Dulezita je padelana serviska pred stavem auta, kouknete se na servisky u vetsiny dovezenych aut ruzne druhy razitek a podpisy jednou propiskou ale lidi jsou radi ze maji kus papiru ktere je jen o trochu drazsi nez toaletak.

Jinak kdysi jsem koukal v nemecku na ST220 na peknejch kolech s asi 300 000km jenze moje nemcina je hodne spatna a nebyl cas tak jsem se na to vykaslal a o par tydnu jsem ho nasel na sauto v brne se serviskou a kilometrama do 100 000km mel na kapote airbrusch takze to byl opravdu on

 

stirecek*

Voda neubývá? Nemůže to být vodou ta světlá emulze? Jestli je to cítit benzínem ještě nic neznamená. S tímhle nájezdem se mi nezdá, že by mohl mít vůle, ale jestli byl provozován jen na ježdění po městě, krátké trasy a časté starty, tomu bych možná věřil.

zdenek555*
Voda neubejvá.V servisu mi akorát řekli ať hlídam stav oleje.Starty jdou hned na poprvé auto jede bez problému.Ta emulze je v zime prý normálni.
stirecek*

Jestli to není nějaký litr nebo dva navíc, tak bych se s tím taky nezabýval, protože na ta kilometry co najezdíte je to opravdu normální. Benzín smývá olejový film a jde to přes kroužky dolů do oleje. V zimě se za tu dobu olej neprohřeje, takže benzín se neodpařuje, naopak v létě, když je nějakých 30 ve stínu, tak se odpaří zcela sám, aniž by motor musel jet. Možná bych olej alespoň přes najeté kilometry v zimě vyměnil dříve, protože ten benzín ho dost ničí a olej tak ztrácí své schopnosti.

zdenek555*
Děkuji ze pomoc.Olej vyměním po 5tis. km místo 15tis.
stirecek*

U těch benzínů se doporučuje výměna po 14tis km, ale při městském provozu nebo krátkých jízdách zkrátit interval až na polovinu.

 

laybor*
hodnocení

0x

Jestli cítíte benzín na krytce oleje - propouští ho mechanická pumpa .

hujer123*

To laybor - asi jste si nevšiml, že se jedná o poměrně nový vůz.

Jednak čerpadlo není mechanické a jednak to má z nádrže do motoru poněkud daleko.

cyril*

Nebyla řeč o "čerpadle", ale o "PUMPĚ", tak to klidně mohla být hustilka na kola. ;)

 

hodnocení

0x

Uvádíte , že jsre zjistil emulsi. To by , ale svědčilo o vodě v oleji a ne benzínu . Ta se tam může dostat netěsností chladicího systému a kondenzací při studeném motoru. Nezaznamenáváte úbytek chladicí kapaliny? miro

zdenek555*
Voda neubívá,bylo mi řečeno že v zime na krátkých jízd je to normální ta emulze.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]