Nejste přihlášen/a.
Zdravim, nemusi to vubec nic znamenat, kontrolujte mnozstvi oleje a pokud se nemeni(nepribiva),moc bych to neresil.A jaka je spotreba?normalni nebo o dost vyssi?
to jsem mel na facku nedavno,na vicku byl citit brnzin a byla tam nejaka svetla emulze a cukalo to tak jsem vymenil membranu obohacovace a pumpu a od te doby to jezdi v pohode
Jestli jezdíte krátké trasy, je to běžné. Bohatá směs od sytiče se sráží na studeném válci a ten se následně dostane dolů do oleje. Na dlouhých trasách se pak benzín většinou stihne odpařit, na krátkých obvykle ne.
Kroužky ten benzín berou pod sebe, motor už má něco za sebou a jsou tam větší vůle. Jinudy to nejde.
Těch 119 000 to má najeto dvakrát nebo třikrát? Zkuste tam příště dát hustší olej a uvidíte, jestli bude pouštět dál - jestli jo, tak to půjde přes válec. Kolik by to stálo bude vědět black..., nejspíš budou vymačkané i drážky v pístu, ale to by motor žral i olej.
nechci vám brát iluze s tím skutečným počtem kilometrů-jak myslíte,že se počet ověřuje-zjednodušeně kontrolou v servisním systému značky(pokaždé když auto přijede na servis-načte se z ŘJ počet km)-jenže v tom je právě ten problém-upravit počet km v ŘJ není pro člověka alespon trochu slušně zacházejícího se Super Vagem(ten je tech.schopen se dostat až do "morku kosti" ŘJ) žádný problém-a to pozor-nikdo už zpětně(ani výrobce v MB) už nezjistí,že tam proběhl nějaký zásah...Takže než jde třeba auto do zn.servisu Škoda-před prodejem a tím asi i ověřování-není nic jednoduššího než před touto návštěvou náběh doladit a šupky hupky už mám v systému najetých 119 000,přičemž auto bylo naposled ve zn.servisu před třemi roky s najetými 82 000 km-třeba...
Prostě všeobecně-"nepřeceňovat" jakože garantovaný počet km,byt třeba přes výrobce-"obalamutit" nájezd km u auta je mnohem jednodušší (a levnější-pár set kč)než přetvořit jeho identitu-a i to je pro člověka znalého věcí relativně jednoduché...
kamarad ma oct1 najeto pres 300 000km a stav noveho auta ja mam mondeo 250 000km a interier a mechanika jako nove pouze kastle obouchana ale to je od parkovani pred panelakem
Souhlas s erikem, nechtěl jsem zacházet až do extrémů, kilometry se dají stočit tak, že to nikdo nikdy nepozná, jenže zásah do řídící jednotky je poněkud obtížnější a vyžaduje určité schopnosti, takže to nedělá kde kdo , navíc je to dražší způsob. Pokud ovšem byla řídící jednotka měněna, tak tady na skutečné km nepřijde už nikdo, možná by se daly předpokládat dle návštěv v autorizovaném servisu, ale kdo tam dnes jezdí, že...Na šestileté auto provozované u nás jedním majitelem je ale ten nájezd běžný, takže by se tomu dalo věřit. Pokud by jezdil do práce 100km denně, na to by si nejspíš pořídil diesel. Včera jsem se byl podívat u nás v autobazaru, kde jsem kdysi dávno dával starého escorta, měl tam sedm oktávek, všechny 2,0tdi z roku 2005 a kilometry jak z kopíráku - u všech 110-130tis km, vetšinou dovezené z prahy.
V jiném bazaru jsem zase viděl fucuse s najetými 78tis km a na cedulce bylo napsáno kromě ceny a výbavy - rozvody měněny při 120 000km
Taky jsem se toho bazaristy ptal, co to znamená, jestli to už měnili s předstihem. Zčervenal jak opařený klepeťák
Ne druhou stranu tam měl krásné mitsubishi, úplně jako funglofka i ze vnitř, rok staré cena jen 300tis - původní 1,2mil kč. Ale měl najeto 360tis km...za rok! Proč nestočili tento vůz na nějakých 36tis km, těžko říct. Na tom by vydělal dost dobře.
protože japonec není "hej nebo počkej"-nemůže se v něm hrabat kde kdo-jak po stránce tech.vybavení tak hlavně informací a vědomostí(aby byl člověk schopen dostat se k meritu ŘJ a mohl "štelovat" kilometry...)
ono je to kvuly tomu ze si lidi auto z 200 000km neradi kupuji a radsi si mysli ze existuji auta ktera maji najeto 70 000 po treba 10 letech. Dulezita je padelana serviska pred stavem auta, kouknete se na servisky u vetsiny dovezenych aut ruzne druhy razitek a podpisy jednou propiskou ale lidi jsou radi ze maji kus papiru ktere je jen o trochu drazsi nez toaletak.
Jinak kdysi jsem koukal v nemecku na ST220 na peknejch kolech s asi 300 000km jenze moje nemcina je hodne spatna a nebyl cas tak jsem se na to vykaslal a o par tydnu jsem ho nasel na sauto v brne se serviskou a kilometrama do 100 000km mel na kapote airbrusch takze to byl opravdu on
Voda neubývá? Nemůže to být vodou ta světlá emulze? Jestli je to cítit benzínem ještě nic neznamená. S tímhle nájezdem se mi nezdá, že by mohl mít vůle, ale jestli byl provozován jen na ježdění po městě, krátké trasy a časté starty, tomu bych možná věřil.
Jestli to není nějaký litr nebo dva navíc, tak bych se s tím taky nezabýval, protože na ta kilometry co najezdíte je to opravdu normální. Benzín smývá olejový film a jde to přes kroužky dolů do oleje. V zimě se za tu dobu olej neprohřeje, takže benzín se neodpařuje, naopak v létě, když je nějakých 30 ve stínu, tak se odpaří zcela sám, aniž by motor musel jet. Možná bych olej alespoň přes najeté kilometry v zimě vyměnil dříve, protože ten benzín ho dost ničí a olej tak ztrácí své schopnosti.
Uvádíte , že jsre zjistil emulsi. To by , ale svědčilo o vodě v oleji a ne benzínu . Ta se tam může dostat netěsností chladicího systému a kondenzací při studeném motoru. Nezaznamenáváte úbytek chladicí kapaliny? miro
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.