Nejste přihlášen/a.
Zdravím , koukal jsem se na youtube a viděl jsem tam simsona jak do něj nalili naftu do nádrže , a normálně ho roztrkali aniž by byla zapojená fajfka do svíčky! Zajímá mě jak je možný že to chytne , a taky protože jsem takovej že rád něco žkouším tak to chci zkusit na fichtlovi , mam tady stroj kterej je před generálkou (renovací) tak to chci odzkoušet na něm, bude se muset dělat nějaká uprava? aby to rozchodilo naftu? bude to uspornější? jako jsou dieselové motory? bude se muset dávat do nafty trochu oleje jak do benzínu proti zadření? jsou to asi blbé otázky ale učím se ohledně toho... tak to berte s rezervou, předem dík za odpověd
Benzinové motory nemají možnost takové komprese aby to mohlo chytnout na naftu bez náročných úprav! Mírná naděje na chod motoru na naftu je pouze ( míněno bez úprav ) rozjezdit na benzín aby se motor pořádně zahřál a potom do toho přilít naftu - po tomto motor výrazně ztěžkne a při menších otáčkách chcípne a jen velmi obtížně se bude startovat znovu i roztlačením - bez svíčky ani ránu ikdyby to roztahovala raketa! A v dnešních cenách , kdy je nafta dražší to nemá ani smysl. Na tom youtube to bude nějaká kamufláž možná s etérem - tam by nějaká pravděpodobnost mohla nastat.
ztěškne to je myšleno jako že nebude táhnout? tak jasný ted už je nafta dražší chtěl jsem to zkusit ještě když byla levnější ale když sem viděl to video... tak mě napadlo sem napsat.. , je to možný že to nebyla nafta ale hrozně to hulilo! no svičku bych zapojenou nechal , to mi je jasný že by to ani neškitlo , a co bionafta? ta stojí asi 29 kč
pokud tam bude zbytek benzinu tak to pojede na mix ale asi oddelate motor , facko s 5 litry benzinu a zbytek nafty ujelo 20 km , ale pri tankovani bylo uz ohraze a druhy den uz nenastartovalo. (ja jim rikal ze se me nechce z auta ven tankovat nakonec me vyhnaly a v alkoholovem opojeni me to prislo vtipne ale majitely a ridici v jedne osobe moc ne )
Jen doplnění. V Indii se vyrábějí motorky na naftu. Občas se objeví na zahraničních aukcích. Jeden známý jel do Indie stopem, tam si koupil motorku a přijel na ni domů. Stojí tam pár korun, jenže podle toho taky jezdí.
doplněno 19.02.12 13:20:www.na motorce do indie
Dobrý den, jsem taky amatér, ale tohle bez vstřiku nepude. Není to že nalijete naftu, ale motor tuším musí mít i o dost sníženou hlavu a více utěsněný válec. Snad vám někdo poradí.
doplněno 17.02.12 16:09:Brácha měl malotraktor s dvoutaktním naftovým motorem, jak psal jarda3, houby to jelo a dýmilo jak darebný kamna.
Kdyz se predela motor tak, zby mel velkou kompresi (snizenim hlavy treba) a po uprave karburatoru si to dovedu lehce predstavit. Ale bez dalsich uprav to asi motor dlouho nevydrzi a navic to bude spis hulit nez ze to nejak pojede...
Jasný , noo... právě mě to furt vrtá hlavou! nafta se zapalí při nějakejch tuším 600 stupních , tak kdyby se jak říkáte snížila hlava a dal se třeba 3 kroužkový píst tak by to mohlo jet.. ale nevim jakej bude výkon.. koukal jsem se na nějaké fora a tam psali že jim to na naftu jelo když byl teplej motor ale pak to nešlo chcípnou že furt blafal dál... takže přes jedničku to chcípnout jedině... , hulit to asi bude! ale každopádně představa že by to jelo na naftu není špatná
mám kamaráda a za mlada sme spolu na fichtlech fest jezdili motory nijak upravovaný nebyly kamarád dělal na statku a vždy do nádrže lil 2l nafty na plnou nádrž sice byla šichta to našlápnout a ten motor než se ohřál se klepal jak drahej pes ale po ohřátí to jelo žádná sláva ale jelo,já to ovšem nedoporučuju
zažil sem i starou 105ku co unesla benzín smíchaný s naftou ale taky to nebylo to pravý ořechový prostě lejt naftu do benzínových motorů neni dobrej nápad
ok... kašlu tedy na to! vůbec vyráběj se nějaké dieselové motory 50ccm 125ccm atd...? takové ty slabší
a ten diesel 50ccm šlo by to udělat na nějakej rám od motorky? docela by bylo prdelní mít moto na naftu
...nalej tam v klídku naftu, určitě to bude lítat jak letadlo A BEZ ÚPRAV!.Tak stovku z fichtla určitě vytáhneš, možná i víc...JO TOHLE BY SEM KAŽDEJ NAPSAL RÁD, ALE BEZ ÚPRAV TO NEFUNGUJE. BENZÍN MÁ KOMPRESI VÁLCŮ 12:1- DIESEL 22:1 TO ZNAMENÁ DVAKRÁT VĚTŠÍ! I MNOŽSTVÍ PALIVA DO VÁLCŮ JE TROCHU JINÉ U AUT, NATOŽ U MALOOBJEMOVÝCH MOTORŮ. KUP NĚJAKÝ MOTOREK NA DIESEL, ZKUS TO NĚJAK ZPŘEVODOVAT A DRŽÍM TI PALCE S POLOVIČNÍ SPOTŘEBOU A ZASMRÁDLÝM OKOLÍM OD SAZÍ. VEM SI JAK JSOU DIESELMOTORY TĚŽKÉ A JEŠTĚ POUŽÍVAJÍ TURBO KE SNÍŽENÍ SPOTŘEBY. OPRAVDU NELEHKÝ ÚKOL...
Názorů mnoho, tak jen přidám vlastní zkušenost. V dobách, kdy jsem vlasnil Jawu 23 (Mustoše) a nafta byla ještě skoro zadarmo (někdy jen za pár minut strachu), jsem zkusil do tohoto fíka nalít naftu s benzínem, asi 1:1, bez přídavku oleje. Když se to ohřálo, jezdilo to srovnatelně. Chcípat se to musel přes kvalt, občas jsem zkoušel vypnout zapalování za jízdy, a stále to mělo obdivuhodnou snahu jet dopředu! V zimě okolo -5°C ten stroj na benzin po nacupání startoval na třetí šlápnutí na volnoběh, na směs s naftou to bylo tak půl kilometru běhu, než to začalo mít snahu blafat, ale při těchto teplotách to moc nefungovalo, tak jsem přešel na technický benzin...
Simák běhá v ještě o něco vyšších točkách, než pinzky, takže tu naftu bude kousat hůře - ale za zkoušku nic nedáš, maximálně vyleješ nádrž... Mě varovali před zanášením válce, kanálů a výfuku. Motor uvnitř byl vypálený dočista a výfuk jsem stejně pravidelně čistil...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.