Nejste přihlášen/a.
Vlastním Ford escort 1.6 16V 1999.
Spotřeba se mi zdá příliš vysoká cca 10 l/ 100 km
Uvažuji že bych auto prodal a pořídil si Favorit nebo Felicia na LPG
Jaká je u Favoritu a Felicie spotřeba při používání LPG.
Je blbé přestupovat z Ford escort na Favorit/Felicia - blbé myslím komfortem, pohodlím, spolehlivostí...
Děkuji
Naprostá hloupost! Escort 99 je parádní auto, párkrát jsem se s tím svez a párkrát to řídil, jestli z tohodle auta přesednete do felicie nebo favorita což sou naprostý popelnice, budete hooodně nadavat..navíc za 15tis. auto na lpg neseženete..
Radši bych investoval peníze do oprav současného auta protože jeho spotřeba by měla být 7l
Seštelovat ventily, dát svíčky, zkontrolovat výfuk atd atd...
Samozřejmě je nesmysl přestoupit z auta na plečku.Do smrti si budete nadávat,že jste to udělal.Dejte si LPG do stávajícího AUTA a jezděte.Měl jsem Feldu Combi karb.a LPG brala 8-10Litrů.Benzinu 7.Nyní mám Scénic a je to oproti Feldě dělo.
To je blbost, všechny Felicie mají vstřikování, ne? První jednobodové a novější vícebodové, ale žádná nemá karburátor? Nebo mi něco uniklo? Jinak, co se týká prodeje stávajícího auta, nevyplatí se to, za takové auto bohužel již nikdo moc nedá zvlášť, když by se musela platit ekodaň. Takže bych se pokusil sehnat někte na vrakovišti starší plyn, třeba z nějakého bouraného auta, aby tam nádrž platila třeba ještě 5 let. Jinak přestavba s novým plynem by měla stát tak od 15 do 20 tis.
Myslím že nějaké feldy s karburátorem se vyrobily tuším kamsi na vývoz, ale stopro to neřeknu.
Já mám feldu 1.3 lxi - jdenobod s LPG a jezdím i v těhle mrazech za 8,5 l plynu. V létě je to o trošku veselejší, ale to si zase čas od času šlápnu na plyn a spotřeba jde do háje.
Jezdím tak 50 na 50 město mimo město ale fakt to nehoním.
Byl to nějaký mezityp,bylo nani sleva 20000,neřekli mi proč a pochopil jsem to až jsme se dívali s kamošem co je tam jinak,měl o měsíc starší a se vstřikováním.Já jsem tam dal hned LPG,samozřejmě KARBURÁTOROVÉ.Měl jsem ji 10let a prodal v AAA za 55tisíc.Tak vypadala pěkně.Nová stála s doplňky 220tis.
Omlouvám se, pokud moje první reakce na Váš příspěvek vyzněla nějak dětinsky a nezdvořile. O existenci takového modelu Felicie jsem dosud neměl ani tušení a to jsem si myslel, že Felicií jsem viděl docela dost. Co se týká toho plynu, já mám v autě také karburátorový plyn a musím řící, že jste si s karburátorovým plynem možná ušetřil dost starostí. U tohoto plynu je velice jednoduchý reduktor, který není ovládaný elektronicky a tudíž tam nemůže docházet k závadám na řízení reduktoru. Jen je občas dobré tento reduktor seřídit, popř. vyměnit membrány aby nebyla zbytečně bohatá směs a tím i vysoká spotřeba LPG. Pokud se toto dodrželo, tak auto s tímto plynem bylo celkově velice spolehlivé a úsporné.
solenza,to je dobrý,dělal jsem si všechno seřízení sám,protože jsem zjistil,že ti montážníci tomu moc nehověli.Zejména to chcípalo,když jsem cápl na plyn na křižovatce.Tak jsem zkoušel,až to šlo výborně.Ale už je to pryč.Vstřikování je o něčem jiném.
Felicie s karburátorem Lekr nebo Ekotronic jezdily do Turecka. Všechny Felicie mají na přístrojovce kontrolku sytiče pro vyblikávání poruch pro Ekotronic. Rozdíl byl ten, že sytič nebyl bimetalový, ale bylo tam servo a čidlo teploty + další vylepšení jako snímač otáček na převodovce a vyhřívaná podložka hned pod 1.komorou (spirály). Katalyzátor měli snad všechny Ekotroniky. Poprvé byly ve Favoritech 1992 na vývoz do Německa. ŘJ byla za akumulátorem jako krabička od velkých zápalek.
Na Felicii se dá namontovat karb i jen tak podomácku (LEKR,sání Fav. karb,čerpadlo na blok,rozdělovač karb,cívka,ETZ,...)
Děkuji za informace a názory, rád si poslechnu další!
Eko daň má Escort zaplacenou.
Počítal jsem že bych ho prodal cca za 15 000 a za to koupil něco na plyn. Vaše rozhodnutí mě k tomu ovšem nepřesvědčili.
Peníze co bych dostal z Escorta bych dal do auta lpg, předpokládám že bych za těch 15 000 sehnal Favorit či Felicia.
Nebo je něco v této cenové kategorii lepšího co by se dalo sehnat?
Je docela sranda co si představujete.Za 15000,nedostanete auto,ale šrot,do terého jen budete cpát prachy,naivo.
Být Vámi, tak bych asi stávající auto neprodával, pokud na něj máte spolehnutí a v blízké budoucnosti nevykazuje nějaké větší investice. Za 15 000 navíc na LPG neseženete žádné auto, do kterého by nebylo potřeba něco investovat. Auto přestavené na LPG bude mít pravděpodobně docela dost najeto. U Favotia dáte za ekodaň klidně 10 000, nejméně však 5000. Co se týká starších Škodovek, je tem velký problém s korozí, protože nemají pozinkované karoserie, s tím také v plánech počítejte. Ale zase na Favority i Felicie seženete kde co za rozumné částky, těchto aut jsou všude na vrakovištích teď hromady.
Za 15000 auto na plyn...no nevím, já mam felicii za 23000 v plynu a můžu říct, že to je prakticky to nejlevnější co se dalo sehnat. Samozřejmě seženete i levněji, ale chcete li jezdit, tak radši přišetřete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.