Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicie 19 d nestartuje

Od: endyfrog* odpovědí: 20 změna:

Mám felicii 1 9 D a už pár dní se ji snažím nastartovat a pořád nic když už baterije docháí tak je tam znát snaha ale vždy ji vybyju tak že zase nabíju a tak zase stejné nafta se mne zamrzlá nezdá když sem sundal trubky od vstřiku tak ta je nafta kapalná žhavící svíčky maj kolem 60 000 tak asi zkusím koupit nové avyměnit vždy startovala tak na potřetí do mínus 10-15 tak nevím co stím a při těchto studených startech mne vyskakuje startér občas jak se trochu ohřeje tak pohoda děkuji za dobré rady

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel

co ty žhaviče nejdřív vytáhnout a na baterii skusit zda žhaví? pak teprv utrácet za nový

další otázka kdysy naposled měnil palivovej filtr?-já dávám novej každej rok před začátkem zimy

další otázka de ti po otočení klíčku na žhaviče napětí?

 

darkradar*
hodnocení

0x

zdravim může to být hned několik věcí tak za a na trubkách nepoznáte zamrzlou naftu protože nafta nezamrzne to se jenom tak řiká, jde o to že z nafty se vysráží parafin a ucpe filtr. Takže bych skusil vzít horkovzdušnou pistoli a zahřát filtr. pak je ještě jedna možnost to se u starších aut stává že všechno funguje na 75% (startér, svíčky, střiky, kroužky atd.) takže když je teplo tak to nastartuje ale v zimě už ne

 

olin*
hodnocení

0x

Je toho hodně na zkoušení, ale autoservisy ty autorizované za asi 1200,-Kč provedou diagnostiku poruchy. Ideální by bylo tam Felinu odtahnout a zdiagnostikovat. Když se ukáže všechno OK, tak je to nějaká prkotina. Vstřiky bych neměnil, mám najeto 225 000 km a jsou tam originály. Mrkněte na velkou pojistku nebo pojistky žhavících svíček, jestli se nepřepálila(y). Vypadá to na něco kolem elektroniky, čidel, upadlý drátek ...

 

endyfrog*
hodnocení

Filtr je tam asi dva roky pojistka se zdá dobrá a žhavení po 5-10 vteřinách zhasne proud jestly jde na svíčky jsem tedy nezkoušel mám na ní najeto 330 000ale vše bylo v pohodě do teď zkusím ještě ohřát ten filtr a vstřiky

olin*

viděl jsem Mercedes s najetými 560 000km. Čoudil a smrděl krásně, ale jel...330 000km je už taky úctyhodný.

darkradar*

měl jsem iveco který mělo naskákáno přes 1 550 000 km a do dnes jezdí a ani moc nečoudí

endyfrog*
hodnocení

To mně nečoudí jjsem druhý majitel a motoricky se zdá být v poho až na ty mrazy pravidelný servis byl u předchozího majitele podmínkou já už sem se na to trochu vykašlal ale základní věci ohledně olejů filtrů brzd čepů jsem vždy na ní udělal dávám pouze naftu od pump ne od překupníků nebo oleje

blackflamesiczi*

do mondea kupuju kvalitni filtry a v zime jsou pokazde KO takze bych dal novej a bude klid, a kvuly lepsim startum dejte teplotni cidlo z 1,3 mpi a bude dele zhavit

gumidek*

To jde? Já myslel, že to snímá teplotu vody. Ty žhavičky tak rozhycují motor?

blackflamesiczi*

u feldy zhavi podle teploty z cidla a 1,3 ukazuje pro RJ mensi teplotu motoru a dele to zhavi, doporucovaly to i z MB v nejakem papiru co od nich prisel

gumidek*

Jo, takhle...docela dobrý nápad.*hej*

blackflamesiczi*

a vyvod pro teplomer na pristrojovce je +- stejnej, ale zamrzlou naftu to stejne neresi, ja jsem rad ze jsem dnes objevil pumpu z modrou naftou bez biobordelu tak jsem zitra zvedavej jak nastartuji

 

gumidek*
hodnocení

0x

u toho startéru stačí vymontovat spouštěč (ten malý váleček, do kterého vede + od baterky) a očistit a silikonovou vazelínkou mu namazat ten vnitřní váleček, který ovládá táhlo na pastorek startéru. Dále je dobré pořádně kartáčkem na zuby a lihem nejlépe očistit oxidaci na hlavním kontaktu ve víčku toho spouštěče a pak použít sprej na kontakty. Pak by neměl vyskakovat s věnce ani při slabší baterii.

Pozor na hlavní tlustý kabel + ke startéru. Není jištěn pojistkou. Nejprve pro bezpečnou práci odpojte - a případně i + svorky od baterie.

doplněno 11.02.12 02:53:

Pokud to tedy půjde rozdělat jako u mpi (u 1.9D si nejsem moc jistý). Jinak vyměnit celý tento spínač:

Felicie 19 d nestartuje
endyfrog*
hodnocení

Jasně ten startér už sem celej rozebral vyčistil promazal a když sem ho dal zpět tak pohoda a druhý den začal vyskakovat zas asi tu cívku jedině rozletovat zda ty kontakty nebudou napáleny nebo koupit novou

gumidek*

Jak jsou ty dva šrouby na obrázku (v tom spínačí), tak pod nimi je silný kontakt s mědi (nebo s touto úpravou) a ten kontakt přitahuje cívka v něm. :)

endyfrog*
hodnocení

To jo ale abych sundal to víčko pod šroubama tak kusím nejdřív odletovat ne

 

pokud chceš sundat víko od cívky musíš za pomocí odsávačky cínu odletovat ty dva spoje pak to opatrně odpertlovat a stáhnout víko pod nim je silný měděný kontakt který většinou stačí jen kapku opilovat u nekterých de otočit pak to složíš dej bacha aby sis to víko při zpětné montáži neotočil

 

endyfrog*
hodnocení

Tak jsem felicii vcera zprovoznil po ohřátí horkovzdušnou pistoli po namáhavém točení chytla tak sem ji projel a odjel kamarádovy do teplé garáže tam sem prohlédnul přívody nafty měl sem mezi nádrží a filtrem pomocnou pumpu ze škodovky a tak sem jí odpojil a dal hadičku jen na filtr ovzdušnil a natočil felina zahoupal a pak se srovnala za půl hodinky sem zkusil znovu a šla pak asi ještě dvakrát a vše bylo vpoho a po hodině jsem ji už nenatočil tak že do dnešního dne jsem jen ovzdušnoval a nic do čerpadla nafta jde ale ztrubek na vstřiky nestříká tak už nevím co stím je

de ti po otočení klíčku na stop ventil napětí? cvaká-funguje ten ventil?

endyfrog*
hodnocení

Na tom čerpadle je ten ventil nahoře jeden a dole je druhý ten horní mne připadá že jde ale ten spodní asi nic jinak nevím jestly to nemá ještě nějaké relé nebo čím by to mohlo být

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]