Nejste přihlášen/a.
Co znám lidi u nás, tak s octavii problém nemají.Spotřeba klidně 4-5L/100. Jednomu se stalo něco s turbem a platil zato hodně peněz za opravu. Jinak ten chip bych nedoporučoval. Díly se budou více opotřebovávat. Spotřeba bude taky jinde. To bych raději koupil 84kw nebo 96kw také v dieslu.
Pozor na to, oni vám dají záruku na ten čip, že bude pracovat v pořádku, ale na motor vám záruku určitě nedají. jak dokážete že něco odešlo tím čipem, když auto už může mít za sebou půl milionu km? Takže nenechte se oblbnout. Další věc - spotřeba - může se snížit, ale pod podmínkou, že budete jezdit stejným stylem jako předtím - tady ale potom ztrácí smysl to čipování, když stejně budu jezdit v klidu a v optimálních otáčkách. Oni vám nastaví mapy do nižších otáček, motor bude tahat dřív, ale už záleží na vás, kdy přeřadíte. Jestli mu budete imrvére šlapat na krk, spotřeba půjde nahoru a životnost dolů. Kamarád už takhle utahal dvě hádéíčka. Nejlepší čip je výměna auta. Nevím, jestli má smysl čipovat verzi 66kw, má poměrně krátkou převodovku se kterou si ten výkon hravě poradí, auto je čiperné a na dálnici bude motor točit pořád stejně, jen bude víc papat. Kdyby měl těžší převody, které by nezvládal, tak by mu to mohlo pomoct, ale jinak ne. Ta 81kilowatová verze má těžší převody, takže ve finále jede stejně jako ta slabší - pocitově - jen méně točí při stejné rychlosti a právě tady může být úspornější. Navíc čipovat motor o kterém nic nevím, nebo nevím,zda těch 140tis km je pravda je dle mého názoru riziko.
S Uvedenou Octavií jezdím s průměrnou spotřebou 4,2 - 5 litru, načipováním se spotřeba nesníží, protože větší výkon s menším množstvím paliva nelze získat, je to absolutné nesmysl...nic neodchází, a pokud jde o turbo, je důležité pochopit jak funguje a podle toho se také chovat...Kdyby ěnkomu kdo neumí s nafťákem jezdit skutečěn odešlo, Garett se dá sehnat úplně nový výměnným způsobem za cca 12 tis. Kč. reasované stojí méně, ale to bych nebral.
Osobně bych místo čipu 85 kW volil motor s výkonem 81kw, liší se jen detaily, má jiné vstrřikovací trysky,software atd...když se podíváte na stránky www.mobile.de, dají se tam najít pěkné oktávky od r.v. 2004 za stejnou cenu jakou uvádíte Vy, dokonce jsem tam vidět Tour r.v. 2005 s motorrem 66 kw...
Pak jse už jen o výbavu, zda má nebo digi-klima, multifunkční volant, loketní opěrku, al nebo plechová kola, 1-2 sady al kol atd...
Dnes není problém auto koupit, ale prodat. nespěchejte, přemýslejte a počítejte...Já čekal na "mobile.de"na auto přesně dle mých představ cca 3 měsíce, než se objevilo v barvě a výbavě na míru...Pak nesmíte ani na chvilklu zaváhat, okamžitě tam zavolat, zamluvit závazně a hned vyrazit směr SRN...
Také nedoporučuji kupovat auto o kterém nic nevíte s tažným zařízením, před týdnem jsem viděl Oktávku jak sváží z pole obrovské balíky slámy, nebo jak táhne vozík s půltunou palivového dřeva...
TZ si necháte na typ 1U namontovat sám a to za pár tisíc...
Chip?
Nedávno jsem kontroloval Octavii - na tachometru 139 000 km, ve skutečnosti asi 400 000 km,nový majitel si stěžoval že nějak málo táhne,co kdyby to načipoval,jestli se to zlepší.
No měl tam opotřebované vstřikovače,špatnou váhu vzduchu,takže oprava 13 - 15 000kč.
Kdyby to nechal načipovat tak unavené vstřikovače s nízkými otevíracími tlaky by nezvládly rozprášit větší dodávku,dojde k dostřiku paliva na dno pístu a k jeho propálení,pak si koupí nový celý motor,
takže jestli chipovat - tak mít motor v perfektním stavu
Poslední výbornej motor...sice to netahá tak jako pozdější variace, ale naprosto spolehlivej a úspornej. Při troše údržby bude jezdit do bezvědomí. Vůbec první generace Octávií byla (až na vnitřní prostor) velice povedené auto - např. antikorozní ochrana na vysoké úrovni. Pokud jste si jistý, že jsou kilometry poctivé, bude Vám sloužit ještě dlouho.
Opět jeden trouba,kterému nedojde že načipováním se více opotřebuje motor i auto a spotřeba se nesníží.
Každý se musí nějak živit, to čipování nemá cenu rozmlouvat, kór když mu někdo tvrdí že se sníží spotřeba.
Dobrý den,
mám tentýž motor v autě,i když ne v Octavii,a jsem s ním nanejvýš spokojen.Není to žádná raketa,ale jinak je to spolehlivý motor.Jen se mi nezdají pravdivé ty kilometry,přeci jen po téměř deseti letech tak málo najeto je divné.Jinak ten chip bych nedělal,motor je dimenzován na tento daný výkon,dost byste riskoval poškození.
66kw je dobrej motor, turba u nich moc neodchazi problem je spise pokud jezdi nekdo jako snek ze se zasere nastavovani lopatek, jinak chip na 85 kw je bez problemu, nic vam neodejde kdyz je profi, defacto z nej udelate 81kw takze v klidu
Proč dávat profíkům 10 tisíc za čip, když za stejné peníze koupím 66 i 81 kW, to nechápu...také jezdím jako šnek, tedy na krouťák, na ropzdíl od 3-válcových nafťáků které pod 3000 otáček nejedou, ale na dálnici to pravidelně pořádně projedu stopadesátkou, na německé jsem z toho dostal 182 km...pak nemá co zatuhnout...a vše co zatuhne se dá i rozpohybovat
Nechci se nějak chválit, ale můj focus 66kw jezdil běžně 210km/h a nevím jak oktávka, VGT určitě neměl.
treba proto ze 66kw jsou v lepsim stavu protoze je nikdo nehonil protoze to nejde a chip od profiku na skoda a vw je okolo 3000,- protoze jich delaji moc , drahej je na auta kterejch je mene. Ty turba jak pisu jsou u lidi co o dalnici max slysely
serviska by měla mít na sobě nějaký datum - pokud je mladší než auto, tak určitě nebude originál. Záruku na km ti dal kdo? To by mě zajímalo...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.