Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ledova trist v chladici

Od: pepes* odpovědí: 7 změna:

Dobry den, zjistil jsem ze mam v chladici a celem potrubi ledovou trist. Muzu vyjet? Neni to zmrzlej kus ledu,hadici zmacknu. Otazka je jestli to bude chladit. diky

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kt8d5*
hodnocení

0x

Já na Vašem místě bych nalil teplou vodu do chladiče příp. potrubí, jestli k němu máte přístup (nepíšete, jaký druh a značku vozu máte). Zkusil bych nastartovat a setskramenstsky bych hlídal teplotu vody podle kontrolky na palubní desce. To bych udělal já ale zcela jistě Vám poradí jiní, mnohem zkušenější. Tak hodně zdaru a ať ty mrazy konečně povolej *modla*.

erikch*

tady bych byl hodně opatrný-poněvadž vodní pumpa půjde trošku do kytek...Zkuste raději nějak vymyslet(prodlužovák +ele.fukárek,kamínka apod.) ohřátí motorového prostoru,pokud už to nepůjde přímo strčit někam do tepla garáže...

 

out
hodnocení

0x

mate malo naredenou chladici kapalinu...určitě nejed a kdyz pojedete tak budete za chvili stat,protoze se vam nebude chladit prutokem kapaliny motor...kdyz nalijte,vodu tak mozna to rozmrazite,ale tim si taky naredite uz tak malo naredenou kapalinu...takze mozna dneska se vam to poradi,pojezdite a zitra nevyjede uz vubec+riskujete roztrženi motoru...nebo zkuste dolit nemrznouci kapalinu a uvidite zitra... nejlepe odtahnete vuz do tepla,at se kapalina rozmrazi a nechte si vymenit novou napln...pokudnemate kde si nechat auto rozmrazit atk musite vyckat az se pocasi otepli...ne

des*

Nalít 1/2litru nemrznoucí kapaliny,nastartovat a sledovat motor,pokud je zamrzlý je to hned poznat,začne se kouřit ze všeho.Vypnout a počkat až se teplo rozejde po motoru,nastartovat,kapalina se smíchá a je vystaráno.Druhý den by tam žádná tříšť být neměla.Odtahovat vůz do tepla jen pokud je zamrzlá voda úplně všude.Potom už je zle.

erikch*

des-jenže to už může být trošku pozdě(to sledování kouře ze všeho)-bohužel pán neví(a nikdo jiný zrovna tak) jak je na tom kapalina třeba v kanálcích,chladiči atd.-v lepším případě to můžou odnést "mrazovky" na motoru a v horším pumpou počínaje... A ještě poznámka-když jeden den tam tříšt je a po dolití 1/2 litru nemrznoučky už druhý nebude...?! A třeba zrovna bude v noci u pána -32 a no podle tohoto postupu(dolití 1/2 litru) svou "směs" vyztuží na -23...Prostě vypustit- dolít neřededěnou (limit -40 už by měl být dostačující...)...,pořád to už bude kapalina,kterou už pumpa utlačí a bude to i pak normálně chladit...

des*

erikch-u,samozřejmě dobrá odpověď,vyměnit a hotovo.Jen si to nedovedu představit v tom mrazu dělat.Uvedl jsem nouzové zprovoznění.Samozřejmě je namístě po rozpuštění ,změření" kapaliny na kolik je mrazuodolná.Není nutná hned investice v řádu tisíců,když jde udělat kapalina pouze silnější.Na to se také nemusí vypouštět.Je to EKONOMICKÉ řešení.Jinak takovým stavům je třeba "PŘEDCHÁZET".

cyril*

"mate malo naredenou chladici kapalinu" / "tim si taky naredite uz tak malo naredenou kapalinu" Není nad vlastní zkušenosti:*ee*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]