Vozit auto do garáže nebo nevozit?

Od: Datum: 08.12.12 11:31 odpovědí: 17 změna: 09.12.12 18:16

Ahoj mám v domě, ve sklepě garáž, ale nemohu se dohodnout s okolím - rádci, jestli vozit auto v těhle mrazech do garáže nebo nevozit. Je tam kolem 13 stupnů, když vypnu radiator, je tam tak kolem 7 stupňů. Co poradí zdejší auto gurus? Pohled na nové auto s rampouchama se mi moc nelíbí.*plac*


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.12.12 11:35

Nějak nechápu nad čím přemýšlíte... Já mít garáž, tak do něj auto schovávám určitě.

Proč by mělo auto mrznout venku, když si může hovět v teplé garáži.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: reddragon
Datum: 08.12.12 11:39

Kombinace tepla, par a solení z ulice urychluje korozi na kovové části, ničí lakované části.

Od: luke237
Datum: 08.12.12 11:46
Pripada mi jako blbost vytapet garaz. Jestli je tam tech 7 stupnu bez jakehokoliv topeni, tak to bohate staci. Rano se nemusis trapit se startovanim, zamrzlymi okny, dvermi a vsim, co patri k zime, snehu a mrazum.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: reddragon
Datum: 08.12.12 11:43

Někde jsem četl, nějaký profik z Fordu dokonce řekl, že pokud je v garáži nad -1, tak je to horší než nechat auto venku. Někdo zase říká do +5...Jsem z toho paf.

Datum: 08.12.12 12:09
avatar

Tepla garaz urcite ne!

Jak napsal reddragon, auto se tim docela nici.

Na druhou stranu znamy ma vytapenou garaz, ale ten nez tam vjede tak auto poradne opucuje od soli a vseho mozneho... No, neavilo y me to.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 08.12.12 12:17

pak se auto ničí i na jaře či v létě, to je také teplo, pokud jde o urychlení chemických reakcí, to se učí i děti na záklace, že každou chemickou reakci lze urychlit zvýšením teploty

nejlepší bude auto nakonzervovat a nejezdit, aby se neničilo

a pokud jde o toho PROFÍKA od fordu, tomu doporučuji žít v chladu, nejlépe při teplotě do -1, teplota nad nulou mu škodí, jeho tělo je také chemická reakce, jako tělo každého z nás...když vydrží žít v chladu, zpomalí tím chemickou reakci - rozpad svého těla, o to déle vydrží být profíkem

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.12.12 12:23
avatar

Neresil bych , ja vozil auto do garaze uplne normalne. A koroze? Vsak v dnesni dobe auta nereznou na pockani , vubec bych neresil , delal jsem to tak 5roku a nebylo na fabce nic vic nez borec co to mel pred barakem.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: miljan*
Datum: 08.12.12 14:37

Není nad to, sednout ráno do promrzlého auta. *slunce*

Ohodnoceno: 1x
 
Od: martinxx1
Datum: 08.12.12 16:24

A hlavně trochu adrenalinu při raním startování-chytne?nechytne?:D

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.12.12 16:57
avatar

Každé auto my mělo v pohodě nastartovat i při -20°C. To nejsou žádné velké mrazy, které by měly především nové auto ohrozit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.12.12 16:55
avatar

V těchto mrazech bych auto rozhodně do vyhřáté garáže nedával. Teplota nad nulou totiž umožní soli konat korozi všude, kde se dostane. Navíc auto vymrzlé zvenku se po příjezdu do teplé místnosti orosí i v místech, kam by se normálně sůl a voda ze silnice nikdy nedostala. U aut, která neměla pozinkovanou karoserii, bylo možné klidně za 2 zimy napáchat takové škody korozí, že se náklady na opravu pohybovaly v tisících. U dnešních auta zase hrozí orosení elektroniky, co může způsobit přechodné odpory v konektorech, probíjení v konektorech na vedlejší piny a zrychlená koroze. Ale ani karoserii to neprospívá, ikdyž by byla pozinkovaná. Pokud bude auto trvale při teplotě, která nepřesáhne -10°C po dobu třeba 1 mesíce, určitě na tom bude mnohem lépe, než auto, které se 30x orosilo, a 30x mohla sůl dělat, co se ji líbí.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: miljan*
Datum: 08.12.12 18:52

Plechy tolik možná nereznou, ale motor dostává zbytečně záhul.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hm®
Datum: 08.12.12 17:40
avatar

Vůbec by mě nenapadlo mít garáž a auto nechávat omrzat venku. Máme taky garáž s asi +10 C (odhadem). Auta tam dáváme odjakživa. Důvodem výměny auta nikdy nebylo "zrezavění v garáži". 10letá takto garážovaná Felicie byla stále rzí netknutá.

Auto v garáži navíc nikdo nepoškrábe, neukradne stěrače apod.

Je taky velký rozdíl v bezpečnosti jízdy: když můžete řídit normálně ve svetru, bez rukavic a vidíte pořádně ven, je to určitě mnohem lepší, než nejřív oškrabovat led, pak si v bundě, v rukavicích a s kulichem sednout za volant a prd vidět přes námrazu, která se začne dělat zevnitř na oknech.

Ohodnoceno: 3x
 

 

Od: nu*
Datum: 09.12.12 00:15

Když tady čtu rasy odbornáíků, začínám mít dojem, že když bude v inzerátech uvedeno " garážované auto", je lepší se mu obloukem vyhnout...a brát jen to co stálo léza na mrazu a na slunci...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 09.12.12 09:15
avatar

Máš garáž rudý draku?Tak co chceš řešit? Nedej na kecy typu rychlejší koroze a pod. a šup s autem do garáže.Nikdo Ti ho neobejde s korunou,nikdo Ti neutrhne stěrače,nikdo Ti nevycucne benzín proražením nádrže.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 09.12.12 15:27

A co takhle kompromis: dávat do garáže a zároveň větrat (oknem, dveřmi, vraty, větrací mřížkou), aby teplota byla okolo 0 stupňů.*frajer*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: itan71*
Datum: 09.12.12 18:16

Od zamrzlých oken a sněhu stačí přístřešek a teplou garáž nechat na opravy

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.