Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zimni starty v mrazech vs žhavící svíčky

Od: sumec* odpovědí: 14 změna:

dobry den,mam problem pri startovani v mrazech -10 stupnů.Koupil jsem novou baterku a stejně to chytne treba až na počtvrtý a v motoru to divne klepe ale jak se to ohřeje tak už je to dobrý.Nebudu muset jestě koupit žhavýcí svíčky? do nafty pridavam aditiva. Auto skoda octavia1,9tdi 74kw 2007

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

artemio2*
hodnocení

0x

Žhavící svíčky a pokud možno vyměnit všechny.Tam bude asi problém.

 

hodnocení

0x
avatar gotrekzagary

Určitě zkontrolovat, případně vyměnit žhaviče.

V silných mrazech také není od věci nažhavit třeba 2x či 3x než začnete startovat.

martinhajek*
Žhavit naněkolikrát je naprostý nesmysl.

 

nu*
hodnocení

0x

nesmysl, pédéčko musí bez problémů startovat i v zimě, jsou tam 9x vyšší tlaky než v normálním nafťáku, zajeďte si k někomu kdo romu rozumí, po prvním žhavení to musí chytnou po otočení klíčku

mě to na 1.4tdi chytalo s jednou žhavičkou v -20.. sice po válcích ale chytlo...spíš jestli nepadá nafta

doplněno 08.12.12 13:17:

začal bych termoventilem.. tam to často hapruje.. ja to mam pojištěne teflonovou paskou..

 

gumidek*
hodnocení

0x

Není od věci nalít do nádrže VIF aditivum a vyměnit palivový filtr.

P.S.: Už je to tady. Nafťáky nestartují :D

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Předně zkusit žhavky!Osobně jsem to dělal,tak,že jsem pro první kontrolu odpojil + půl na žhavičkách akusem drátu z plusu na žhavku-zajiskřila-li byla alespoň trochu dobrá.Nezajoskřila při přiložení + byla KO.To jen púro prvotní kontrolu! někdo měří odpor,já každou vymontil a zapojil na kolik se rozžhavila.Pkd celá -pkd ne,šla na výměnu!Jo a ještě jedna vec-doporučuje se (alespoň ka předkomůrkáče)vložit mezi filtr a vstř.čerp.ten malý průhledný filtřík na moto nebo průhlednou hadičku na palivo-pak je vidět zda-li tam nejdou bublinky,tj nepadá nafta nebo nepřisává vzduch!(drobná nětěsnost v pal.cestě).Pkd je toto oboje OK tak jsou špatné tlaky nebo (nwn jak je to na TDi,HDI) špatně rozprašuje nafta= špatný vstřik ...

 

hodnocení

0x
avatar dabel

skontroluj žhaviče bud je jeden po druhým vyndáš a na baterii skusíš zda žhavý nabo vem žárovkovou skoušečku jedna strana žhavič druhá strana plus baterie pokud žárovka svítí měl by bejt žhavič o.k.

pokud budeš měnit dej všechny nový

jinak já mám klasiku tdi 81KW žhaviče rok starý a startuju na brnk na první nažhavení mrazy nemrazy ;)

sumec*
hodnocení

no a co muze byt to bouchani v motoru?(neco tam boucha)pri studenym startu? po chvilce kdyz se to ohreje tak uz je to dobry

to není bouchání to se jen hádaj válce neb za studena špatně spalujou:)

 

nu*
hodnocení

0x

motor čerpadlo/tryska za studena trochu duní, ale to je u těchto motorů normální, i po zahřátí má jiný zvuk než běžné tédéíčko

sumec*
hodnocení

tak to jo,ja se bal ze uz je neco spatne.tak dekuju.a je mozny ze ukazatel teploty v takovy zime se nehejbe?normalne to topi aleasi tak po15 ujetejch km se rucicka ani nehne.

Ano,to je normální.Motory TDi produkují velmi málo zbytkového tepla (mají tedy vyšší účinnost),ale nevýhoda je,že se pomalu ohřívají.Já mám teď 1.4 TSI (benzín) a taky dost dlouho trvá než se ohřeje.

sumec*
hodnocení

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]