Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám škoda felicia 1.3 BMM a jel jsem dnes do práce po ujetí 20 KM jsem měl teplotu motéru maximální a když jsem zastavil tak šli výpary od nádržky na chladící kapalinu.Po cestě domů jela a po 5 KM když jsem přidal plyn tak se jakoby dusila a i když jsem držel plyn nadoraz tak rychlost se snižovala.tak jsem zastavil a po 10 minutách opět jel a po 5 KM to dělala zase a když jsem sešlápl spojku tak otáčky motoru klesly na nulu a chcípla.Tímto stylem tastavování a jízda jsem jel celích 20 KM z práce domů.A jěště jedna taková prozba když jsem pustil větrák v autě tak chvíly foukal teplý vzduch a po chvíly z ničeho nic začal foukat studený ikdyž jsem měl teplotu nastavenou na teplý vzduch. Prosím vás o pomoc a vaše názory vřele vám děkuji za Pomoc Oniel.
upekl sto jak bábovku doufam žes do toho nelil studenou vodu to bys měl zaděláno na rupnutí palice.
začni výměnou termostatu kup zn.WAHLER,nekupuj ty čínský a polský šmejdy nic to nevydrží.pokud bude po výměně termostatu situace stejná tak tě čeká v lepším případě těsnění pod hlavou v horším výměna hlavy.
jo a pokud ti to vaří nikdy nedolévej studenou vodu! vždy nejlépe natočit nechat na volnoběh a dolévat teplou popřípadě aspon vlažnou vodu
doplněno 31.01.12 15:49:ještě mi napadá nezamrzlo ti to náhodou? měls dobře naředěnou nemrznoucí směs?
je to hrozně jednoduchý stačí povolit tři šrouby ale musí se vypustit aspon část chladící kapliny.
doplněno 31.01.12 10:22:na obrázku jsem vyzančil kde ten termostat je, je pod tim kolínkem na který je navlečena hadice která vede do chladiče mam pocit že je přišroubavaný třema m10 nebo m13
Mám zkušenosti pouze s favoritem, ale je to cca stejný. a ten když bylo jak dnes tedy hluboce pod nulou zamrzl a nechladil motor ten se následně přehřál vyvařil vodu a bylo ... Asi bych nejdřív zkusil auto postavit do teploty ++ , dolil vodu a vyzkoušel co to dělá. jinak dál termostat - rozdělat ty tři šrouby co to drží a on vypadne ven (je tam těsnění je lepší ho rovnou vyměnit), popřípadě pumpa na vodu (to už je na dýl nebo servis), fouklý těsnění pod hlavou(pro ty co vědí jak na to a servis.
No mám dojem že mi to zmrzlo a od pár známých jsem se dozvědl že můžu mít prasklé těsnění hlavy ale stále nevím proč mi to chcípá když ji nastartuju tak drží seslápnu na volnoběh plyn a jak ho pustím tak otáčky jdou dolu a chcípne.Jinak vodu jsem dolil az když byl vychlazený motor cca 3 hodiny po jízdě.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.