Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaké auto denně na D1

Od: kd odpovědí: 29 změna:

Dobrý den,potřebovala bych radu.Denně jezdím do práce po D1(ASI VŠICHNI VÍ JAKÝ JE STAV NAŠÍ HLAVNÍ TEPNY*smich*)cca 150km za den.Poradte do jakého auta mám jít,za nízkou spotřebou,a hlavně aby tu tankodráhu vydrželo co nejdýl!Myslela jsem na Passata?Dekuji moc za radu

 

 

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nu*
hodnocení

0x

Perpetum mobile nikdo nevyrobil, auto které vydrží musí být dostatečně tuhé, takže Toyota Land Cruiser, nebo mercedes řady "G"...Na spotřebu si kupte Kiu Picanto s naftovým motorem 1,1, je jich m,álo ale v zahraničí se dá sehnat...nebo malý VW s naftovým motorem 1,2...

Passat je pohodlný ale nevydží tolik jako Land Cruiser

petr123*

Na takový tankodrom je malé auto utrpením.

 

kdokoliv*
hodnocení

0x

Jestliže jezdíte takovou vzdálenost ohledně zaměstnání koupil bych pohodlný vůz a spotřebu v rozdílu 1-2 litry bych neřešil a proto si myslím, že Passat je na tento dotaz dobré vozidlo splňující i Vaši otázku.

doplněno 26.01.12 11:15:

Měl jsem za to, že již máte vůz vybrán alespoň předběžně. Ale obecně = mladší ročník je jakási výhoda ale né rozhodující, nejdůležitější je od koho vozidlo je, kolik km najeto a za jakou dobu (více km za krátkou dobu je lepší než méně km za dlouhou dobu) a v jakém stavu se vozidlo nachází a pro mě ještě pouze jeden majitel v žebříčku důležitosti. Pohledat v nabídce serverů zabývající se nabídkou vozidel a soustředit se na pouze jednoho majitele ne na překupníky s vozy a vynechal bych i většinu ne-li všechny autobazary. Budete-li hledat tímto způsobem určitě získáte spolehlivé vozidlo.

kd
hodnocení

Tak to jsem ráda,že passat tak nějak jde.A poradíte mi ještě přibližně jakého passata(r.v.,atd...)!Zkrátka něco o passatech ktarý by byl nejlepší.Ale cena max.do 80000-90000kč.

stirecek*

Mezi námi - myslíte že za tyhle peníze dává smysl kupovat auto vyšší třídy? Jestli jo, doporučuju si s tímhle nájezdem nechat minimálně 30-40tis rezervu plus dvě sady gum na jeden rok.

 

ahasver4*
hodnocení

0x

Na D jedničku?OT 63...Ale nepátrejte po tom co to je..:)Mě by se nějakej Passat taky líbil.Super auta.Když se líbí Vám,není co řešit...:)

doplněno 26.01.12 10:28:

Koukněte do nabídky AAA Auto..

doplněno 26.01.12 10:44:

Laybor,věc názoru,já u nich kupuju a dobrý..

laybor*

Ahasver - co to je za rada - kokněte do nabídky AAA - to raději ne.AAA je předražený.

Koukněte třeba na Tipcars nebo Sauto , jestli jste zvyklá na menší vůz , Passat přijde na opravách hlavně podvozku dost draze,a to na D1 bude potřebovat často, Kupujte se zkušeným mechanikem ( ne s chytráčkem co všude byl a všechno zná ),můj tip je Ford Mondeo , je většinou levnější v porovnání s Passatem (stejný rok a nájezd km ) mín poruchový (benzín),jinak u starého Passatu jsou i 2x stočené kilometry (diesel)

doplněno 26.01.12 10:44:

I Octavie by mohla být ve vašem hledáčku

 

michalll*
hodnocení

0x

Za sebe mohu doporučit také Passata, sám s ním jezdím... Kupte si ho v TDI nebo nějakém pořádném benzinu levněji a předělejte na LPG, obojí se vám za rok vrátí... Malý obsaj si nekupujte, bude to po čase utrpením...

Malý vůz taky ne, strávíte v autě denně dost času, tak byste měla požadovat komfort a prostor, co Passat přináší a také určitou bezpešnost oproti malým vozům...

Pokud budete opravdu jezdit denně po D1, doporučuju vybrat si auto s tempomatem nebo si ho později za pár korun nechat dodělat...

Michalll

des*

Na tankodrom,s tankem=Mercedes 600D.

 

nu*
hodnocení

0x

Starého Passata od roku výroby 2003, lepší bude 2004, 1.9 TDi/PD 96 kW s 6-kvaltem, hlavně nekupovat motor 2.0TDi/100kW který se objevil někdy v r. 2004

moto*

Jj, dobrá volba. Raději ale dovézt od prvního majitele se servisní knížkou a co nejdále směrem na západ. A pokud se to s rozumnými kilometry nevejde do přijatelné ceny, tak boužel jít do něčeho menšího.

pepanek*

co je na 2.0tdi spatneho?

blackflamesiczi*

na 16v snad vsechno zere olej jako blazen snad u kazdeho co jsem vydel 8v je docela v klidu ale na 1,9tdi to nikdy udrzbou mit nebude

pepanek*

V passatu B5.5 nebyly 16V a 8V vychází konstrukčně z 1.9tdi. Třeba na passata B6 2.0tdi BMP 103kw jsou stejné rozvody jako na fabii 1.9tdi 74kw. Ten motor je naopak dobrá volba.

stirecek*

BKP 103kw; BMP 103kw; BMR 125kw je noční můra pro celý koncern.

pepanek*

BKP a BMR je opravdu noční můra, ale BMP rozhodně ne :)

stirecek*
stirecek*

Vady na kráse už jsem tady několikrát dával, tak ti to ještě překopíruju znova. A motory TSI od koncernu jsou na tom podobně, ty nepřežijí ani záruku. ĎAS AUTO!

Tyhle motory - rok 05-08 jsou nejhorší v celé historii co mohl koncern vyprodukovat.
Němci se jich houvně zbavují dokud ještě cena drží, jak se to provalí, o ty auta nikdo nezavadí.
Nejlepší je devatenáctistovka, pokud nemá filtr. Dvoulitr=průšvih, v passatu ještě větší než v jiných modelech.
Začíná to prasklými hlavami, na dnešní dobu nevídané, špatná technologie odlévání.
Utrhlé napínací kladky rozvodů - drží ji osmimilimetrový šroub zalitý v hliníku.
Selhávání modulu vyvažovacích hřídelí, obsahuje i olejové čerpadlo.
A konečně vstřikovače, buď jsou spolehlivé soleonidy bosh nebo piezo continental.
Piezo mají vyšší tlak a rychlejší reakce, je ale otázka, kolik si toho motor veme,
když ovládání vačkou má pevné časování. Tyhle PPD continental jednotky měli původně zajistit normu euro5,
ale velmi malé otvory vedou k silnému zanášení, klesá kvalita rozprachu i samotná dávka.
Vyšší kouřivost zanáší DPF, což vyžaduje častější regenerace. Ale ty se nedaří, protože zanesené jednotky nejsou
schopny dodat dostatečnou dávku. mechanici tyhle jednotky už znají nazpaměť, některé servisy je každých 30tis km
demontují a čistí ultrazvukem, ale ne vždy to pomůže. Značkové servisy berou 15 000 za kus,
diesel servis nabídne kus za 11 500kč, tedy pokud je mají, poněvadž je to velmi žádaný artikl.
Dnes po světě jezdí 2,5milionu těchto aut a patří k nejméně spolehlivým. Stoupá tlak po cenově přijatelných opravách,
ale sám continental je nepřipravuje, v současnosti už nemají žádnou perspektivu.
Závady motorů TDI Passat B6
- vadné vstřikovače Continental, zadírání, zanášení, zkratování - výměna kus za 11500kč
- ředění oleje naftou
- viklající pd jednotky v hlavě (těsnění nebo vytlučená hlava - oprava hlavy cca 20 000kč);
- tandemové čerpadlo cca 25 000kč
- dvouhmoťák cca 14 000kč
- opotřebený řetízek, prasklá hřídelka pohonu vyvažovacích hřídelí a olejového čerpadla u všech verzí 2,0 následek zadření motoru
- utržená napínací kladka rozvodového řemene vinou tenkého šroubu v hliníku
- ucpaný DPF - 1,9 tdi 77kw; 2,0 tdi 103/125kw

- do 2007 prasklý blok motoru

 

blackflamesiczi*

jo dobry ja si precetl jen tvuj prispevek a ne ten horni, omlouvam se

 

cirinseznamcz
hodnocení

0x

nevim kolik chcete do auta investovat,ale ja mam octavii 1generace rv.2002 ,1.9sdi,za necele 2roky jsem najel 60000km,bez jakkekoli poruchy,je to velmi nenaročne auto se spotřebou 4.5-5 litru

 

cirinseznamcz
hodnocení

0x

prominte až později jsem si přečetl odpovědi i častku kterou chcete investovat,passat je bezesporu velmi dobry vuz,ale ma složitou př.napravu,ktera timhle provozem bude trpět a časem se prodraži,pokud jste již pro passata rozhodnuta,souhlasim s kolegou vyše jděte raději do benzinu s přestavbou na lpg,ja osobně mam rad naftova auta,ale te starši koncepce,to znamena rotačni čerpadlo,bohužel dnes se už nevyrabi,systemy pd.nebo comon reil,maji sice něco do sebe ale při připadnych poruchach vstřikovaciho systemu jsou častky na opravu až zavratne!dalši věc je že sehnat diesloveho passata s nestočenyma km.se rovna malemu zazraku proto raději ten benzin!

frantisekpetru*

Tak ještě ten 3BG

Jaké auto denně na D1
nu*

Facelift má nápravu z ocelových prvků až od roku výroby 2002, r.v. 2001 ještě hliníkovou, ta ocelová vydrží, a pokud jde o D1, tam potřebujete ten s motorem 96 kW, jezdit na šestku v levém pruhu jako všichni, případně rychleji, to znamnená minimálně 150km/h, pak to tolik nedrncá, nebudete ani nikomu překážet...jinak se tam jezdit nedá, levá polovina je o něco lepší, neponičená kamiony...

Stejnou nápravu má i dobové superbéčko, akorát se trochu lépe demontuje...kompletní repase nápravy cca 15 tisíc, včetně geometrie, u šikovéno řemeslníka...když s tím pojedete do porsche, bude to samozřejěm drahé...

doplněno 26.01.12 13:50:

když začnete uvažovat o cenách náhradních dílů jedniotlivých automobilů, skončíte nakonec ve vlaku českých drah :-P

frantisekpetru*

Máte pravdu, hned jsem si neuvědomil, že ta náprava byla inovována o něco později.

frantisekpetru*

Jen doplním, že tu složitou př. nápravu má Passat z let 1996-2000 (označovaný 3B nebo taky B5). S faceliftem byla ta náprava upravena a nebyla již tak náchylná k poškození. Jedná se o Passaty z r. 2001-2005 (označení 3BG nebo taky B5,5). Poznáte je jednoduše - viz foto.
Co se motorizací týká, doporučuji v benzínu 1,8 turbo 110 kW, v naftě 1,9 TDI 96kW (má 6ti stup. převodovku).

Nebo jako varianta Škoda Superb (defacto totožné auto) ve stejných motorizacích. Tuším ale, že ten bude o něco dražší.

Jaké auto denně na D1 #2
kd
hodnocení

Chtěla jsem se ještě zeptat,na provoz na ethanol,prý se jen dá čidlo,cca 6000kč a dá se jezdit jen na to má s tím někdo zkušenost?Já na ten ethanol jezdím ted ale 50 na 50 s benzínem.A zatím musím zatukat,nic se nestalo.No a právě mi bylo doporučeno to čidlo abych mohla jezdit jen na to?

stirecek*

S tím lihem nic neušetříte, u starého auta určitě, protože motor sám se tomu palivu neumí přizpůsobit a pak tam hrozí poškození zdvihátek ventilů s následným podpálením, hadičky, čerpadlo apod. Pokud E85 tak jedině s motorem na to konstruovaným, ale i tak levněj jezdit nebudete. Etanol co do výhřevnosti patří mezi nejdražší paliva a sám motor má malou účinnost.

blackflamesiczi*

casem lih rozezere hadice zanese vstrikovace atd, prestavbove sady na e85 nestoji 6000,- a neni to jen o cidlu*smich*

doplněno 28.01.12 17:57:

jinak se to stejne nevyplati protoze vykon dolu a spotreba nahoru, kamarad ma takto v8 se svedkym systemem a financne ho to vychazi draz nez jen na benzin

 

blackflamesiczi*
hodnocení

0x

jakakoli amerika v plynu, maj predimenzovane napravy a budete jezdit za spotrebu nejake nafty, a nebo patrola landaka atd ale jen benzin. V zime se 4x4 hodi vzdy

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]