Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Octavia 1.6 74kw AKL vysoká spotřeba a škube

Od: petr3010 odpovědí: 15 změna:

Dobrý den, řeším vysokou spotřebu me octavie. Průměrná dlouhodobá spotřeba se pohybuje kolem 8.5l/100km a to s hodně lehkou nohou. Jinak jezdím denně 13 km a průměrná spotřeba denně 14l/100km. Dále také řeším cukání jak při studené tak i při teplém motoru nejvíce se to projevuje v otáčkách kole 1200-2500ot./min. Při vyšších otáčkách žádné cukání. Měněno- vzduchový filtr, zapalovací kabely, bosch svíčky, zkoušena cívka, na Vag chybu neukazuje. Děkuji předem za odpovědi.

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel

mohla by bejt v háji lambda sonda

petr3010
hodnocení

Na autě jsem pomalu skoušel odpojovat všechna čidla včetně tý lambda sondy nikdy jsem nepocítil žádnou změnu. Jen když odpojím váhu vzduchu tak na volnoběhv pohodě ale auto nemá výkon.

 

hodnocení

2x

jak je na tom tlak paliva?

doplněno 09.01.14 19:56:

to je vpořádku.. pokud je vše zkontrolované včetně tlaků ve válcích, tak bych ještě zkusil jako poslední možnost jinou řídící jednotku

petr3010
hodnocení

Tlak paliva jsme skoušeli měřit. Koukal jsem i do dílenské příručky. Když je připojená podtlaková hadička k regulátoru tlaku tak se tlak pohybuje přesně na hranici 2,5bar., při odpojení podtlakové hadičky tlak se zvýší na 3,0bar. Děkuji za odpověd

 

hodnocení

2x
avatar dabel

tak mi napadá skus zapalovací cívku a kabeli jemně poprášit vodou a koukej zda někde nelítaj jiskry


petr3010
hodnocení

To schválně skusím. Díky

 

nu*
hodnocení

0x

jezdi dál za 15 litrů,. když nemáš pár stokorun na solidní diagnostiku

petr3010
hodnocení

Jinak zpráva pro "nu" na vag to bylo. Jak v soukromém autoservise tak v autorizovaném.

 

erikch*
hodnocení

0x

jsou dvě možnosti-pokud auto takhle cuká a baští víc než je zdrávo bud je problém v dodávce palivu(což ale asi nehrozí) nebo zapalování...i když jsou svíčky nové,vemte jednu po druhé odzkoušejte je přes víko -a detailně zkontrolujte jejich stav("mokro" od benzínu,zdravou skořicovou barvu jiskřiště...)...protože osttatní-lambdu,snímače atd.by měla diagnostika napovědět,svíčky nee...

 

nickolas
hodnocení

0x

Zkontrolovat těsnost sání. Včetně podtlakové hadice k posilovači brzd, rádo to praská. Pečlivá kontrola hadice mezi airboxem a klapkou, odbočka do víka ventilů. Pokud bude problém, hadice vyměnit, žádná oprava nevydrží dlouho.

no takové kraviny pozná i přes lambdu.. musí regulace skákat kolem 0% ...pak si myslím že to přisávat nemůže, jinak by se to projevilo... kdyby tam skakalo třeba 20% tak už je problém, ale může být jen blbě nastavena klapka... ty benzínové motory, to je někdy věda... stačí banalita a už to jebe..

nickolas

Můžete prosím upřesnit? Která měřená hodnota to je, co má být kolem 0%? Sleduji jen napětí na lambdě, ta je ve V.

Děkuji.

no já jsem sice tento motor napíchlý neměl, ale snad to bude stejné... v odkazu to jde vidět... forum.skodahome.cz/...

nickolas

JJ dík, mrknu na to. Jen pro upřesnění, AKL má lambdu jen jednu, před katem.

 

martinjuricek
hodnocení

0x

Mě to dělá při studenu, když nastartuji a nepřidám lehce plyn, aby se protočily otážky. Když na to zapomenu a pak se rozjíždím, tak plyn nereaguje a auto jakoby se dusí a otážky klesají, ikdyž mám třebas plyn na podlaze. Počítám, že je to blbým vodním čerpadlem. Za studena v motorové částí píská, ale jakmile se motor ohřeje nebo přepne na plyn, tak je ticho

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]