Nejste přihlášen/a.
Dobrý den zajímala by mě cena přestavby na lpg na vozidlo škoda octavia 1,6 74
kw kompletní cena děkuji za odpověď a jakou znáte firmu která to provádí ve zlínském kraji dík
Obecne se cena pohybuje od 20 do 30 tisic za 4-valec, firmu to chce hledat dobre dle referenci, aby to bez problemu fungovalo. Cili nehledat urcite jen podle ceny (tim nechci rict, ze dobra firma nemuze byt levna). A pokud chteji vetsi priplatek za ukazatel paliva, tak ten neinstalovat, neni to moc potreba a ani neukazuje nejak presne (da se orientovat podle ujetych km a kdyz plyn dojde, nic se v podstate nedeje).
akotar to stoji penize a je to u aut co dokazou jezdit na natural zbytecne, mam auto co to ma a 2 co to nemaji a rozdil nevidim, jen to ze to bez primazavani ma najeto 3x tolik nez ty co to maji a porad jedno a to same. A v klubu ma LPG kazdej a nikdo to nepouzivá a nic se nedeje
dá se tedy říct, že v servisech lhali, když mi řekli, že mi odešel motor (komplet generálka hlavy a spodku motoru FF 1,6) kvůli tomu, že to přimazávání nemám?
tak to by me zajimalo vysvetleni kdyz polovina vyrobcu tohle ani nedoporucuje (vyrobci lpg pro sve systemy) kdyz jedine na co to ma vliv jsou ventilova sedla a ty mate tvrzene. A jakej to ma vliv na klikovou hridel to je me zahada, to je jako kdyby na to svedly protrzenou sedacku spolujezdce
spodek motoru je jasnej, ten do toho nepočítám, ale zaklepané ventily, to budou ta sedla asi blbě tvrzené.
na zaklepana sedla primazavani vliv nema to by musela bejt zadrena (nevim jak to napsat stopy po drhnuti)
U těch focusů je ten problém s těmi ventily známý, takže tam se přimazávání doporučuje. Ventily nejsou jinak mazané, váznou a podpalují se, nejsou stavěné na takové teplo, benzín je uchladí, ale plyn ne.
muj nazor je ze to na to nema takovej vliv , focusa v lpg na servis nemam zadneho ale mondei se zetec motarama mam asi 8 a bez problemu a to je nikdo nesetri. A docela by me zajimalo rozdil v chlazeni ventilu v porovnani s benzinem.
A na primaz ma asi kazdej jinej nazor ale muzu rict ze neznam plynare kterej by to tam daval kvuly mazani motoru a ne sve penezenky
Mrkni na fordí fórum, tam těch focusů je dost, které to bez přímazu nezvládli. Rozdíl v chlazení je v tom, že nasávaná kapalná směs na sebe bere teplo a ochlazuje sací a spalovací prostor, takže i ventily, písty, vložky hlavu.
ty krouzky bych osobne tipoval na chubou smes protoze minimum LPG je nastaveno spravne, a zbytek je nastaven na usporu treba 0,5L/100 ale chuda smes ma vysokou teplotu. Prvni LPG co me montovaly nastavily tak ze me bylo pres 200 koni upraveno na 100 oslů a motor se hral jako hovado. To si myslim ze bude pricina vetsiny problemu. Pokud je smes nastavena spravne teplotni rozdil tam je minimalni
Ono ten plyn má vyšší výhřevnost, ale stejnou nebo nižší účinost, takže toho odpadního tepla je opravdu hodně. Záleží na nastavení bohatosti směsi a doby zážehu. Stejně problematické je i cng, vysoká účinnost a malá účinnost, i když u cng je vyšší než u lpg. Kapalné paliva odparem na sebe berou to teplo, takže motor se dobře chladí, diesel má navíc velkou účinnost, takže ten se tolik nehřeje. U těch starších motorů nikdo nepočítal s tím, že je někdo bude předělávat na plyn, i když dnešní vozy už mají sedla dostatečně odolné, u těch starších záleží značka od značky, ford s tím problémy měl a potřeboval přimazávat. Co ale vím, s tím plynem měly problémy všechny starší vozy, ale nemusí to být pravidlem, záleží i na provozu, někdo jezdí častěj a málo, takže jede i na benzín, takže sedla se opotřebují za delší dobu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.