Zrychlení Babety

Od: Datum: 08.11.12 22:19 odpovědí: 14 změna: 17.05.14 12:55

Zdravím.Mám jednorychlostní babetu.Jezdí mi po rovince 40 až 45 KM/H.Já bych se chtěl zeptat,jestli nejde nějak zlepšit výkon motoru popřípadě něco dokoupit (nějaké turbo či tak).Díky za odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 08.11.12 22:24
avatar

Nejde, 45 km/h je zákonem daná maximální rychlost této skupiny (tuším A0 -

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 08.11.12 22:26
avatar

O žádném znatelném vylepšení nevím, stačí dobré seřízení a nezas*aný výfuk, dobře namíchaný benzín s olejem a občasná údržba, pak to v rámci možností "utíká" docela slušně...

Existují návody třeba na snížení hlavy, zabroušení kanálů, ale většinou to má větší vliv na trvanlivost motoru a spotřebu, než na výsledný výkon...

Anebo rychleji šlapat... ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 08.11.12 22:28

také mám 207 a jede 37 až 40 po rovině, pokud tam nejsou kopce můžeš vyměnit hnací kolečko sekundárního převodu za kolečko o 1 zub větší, spočítej si navýšení rychlosti, bude asi o 3-4 km/h...Jinak výkon trochu zvedne karburátor delorto, je lepší než ten origo, pokud chceš překopat motor, dej tam klikovku s ložiskem pro pístní čep na ojnici, válec a hlavu z 210 babety, a 13-zubé nebo 14-zubé hnací kolečko, zkrať si koleno výfuku tak aby bylo jen cca 5 cm zasunuto v tlumiči výfuku...dá se experimentovat i s rozetou, ale rychlost bude na úkor výkonu...210 hlava má jinak tvarován spalovací prostor, nebudeš tam mít dekompresor kterým často uchází tlak, vypínání motoru vyřešíš odpojením elektriky zapalování jednoduchám spínačem

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.11.12 22:29
avatar

Řekl bych že díky tomu, že to je jednokvalt, tak ta rychlost už bude limitována otáčkami motoru a bez úpravy převodů z toho nevymáčkneš ani kdybys měl vyšší výkon...

Ale jak jsem se dočetl na jedné stránce, jak zrychlit Babettu: pořádně se vys*at a jezdit s větrem v zádech *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hop®
Datum: 08.11.12 22:34
avatar

Miki, to jako "náhradní reaktivní pohon"? *smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: andrea1*
Datum: 08.11.12 23:05

Taky jsem Babetu měla. Tady se fakt člověk zasměje. A i proto na tyhle stránky chodím ráda.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dfgfb
Datum: 17.05.14 12:55

uddělejte výfuk na svíčce dejte rozměr asi 1Cm aby se to dostalo blíš k směsi a pojedetito i 80ja sem to tak udělal a jela mi 85Km/h ale huř se to startuje... zasadně pro babetty 207a210...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 08.11.12 22:50

Co největší výbrus, nebo sehnat jinou hlavu ( do pincků lze např. dát píst z babety o větším průměru.)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.11.12 09:27
avatar

Vtipálku, babeta je padesátka takže měnit válec a píst je nesmysl.

Když jsem ještě drandil pincka, tak si pamatuju, že nejvíc se dalo vytěžit laborováním s předstihem. Na jednu stranu to šlo víc do síly a na druhou víc do rychlosti ale na úkor tahu.

Jinak ale na jednu rychlost bez převodovky... kolik bys měl představu toho vyždímat? Vždyť je to v podstatě motokolo. Za cenu úprav který ti tady někteří dobráci navrhují se na Aukro dají sehnat výkonnější pomocné motorky na horské kolo (50- 60- 80 ccm) je to lepší než strkat prachy do stařenky babety jede to i 60 a ani k tomu není potřeba mít řidičák a helmu protože ficiálně to je furt kolo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nu*
Datum: 09.11.12 11:35

jenže babeta 207 a babeta 210, případně další modely babet se liší počtem propouštěcích kanálů, 207 má jen 2, a jsou poslední modely které jic mají celkem 6...tak najdi 2 rozdíly...když změníš-zdokonalíš způsob plnění motoru, zlepšíš spalování( jiný tvar spalovacího prostoru, větší komprese), zákonite trochu zvedneš výkon...některé poslední slovenské nakopávací babety ( dle informací výrobce) disponují výkonem kolem 2,5 kW a vyšším, ale jsou to 2-rychlostní stroje...ale ve srovnání s 1.1 kW u staré 207-čky dvojnásobný výkon, pak trochu poupravit převody a babča bude jezdit padesátkou...jde o to zda to jqk pojede s tím těžším do kopce, zda to zvádnou minibubnové brzdy a jak se bude tvářit přední vidlice...

Jde o to zda se uvedené úpravy vyplatí, spotřeba se zvedne a rychlost pořád nic-moc...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.11.12 11:26
avatar

Snížit hlavu kvůli kompresi a upravit dolní hranu pístu na úrovni sacího kanálu zbroušením o milimetr (kanál se dříve otevírá a později zavírá=déle se plní klikovka směsí). Ale neručím za kliku. Pak zpřevodovat. Pojedeš o pár kiláků rychleji, muhehe.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.11.12 09:26
avatar

V zásadě jde zvýšit rychlost Babetty a to tak,že ji přivážeš za BMW,nebo jiné podobné auto.Druhý konec lana si uvaž nejlépe kolem krku.V uších Ti bude hučet turbo z třílitrového motoru.Bude to zážitek na celý život resp.do konce života.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 10.11.12 11:27

*smich**smich**palec* tak ted sem si šel málem menit trenky chlape *haha**smich*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: angelo*
Datum: 11.11.12 10:28

Pro příště je to Babetta, ne Babeta ( http://static.akcniceny.cz/foto/vyrobky/228750/228641.jpg )

Pokud máš dost času a nářadí, tak se může pokusit o něco podobného: http://www.speaker.cz/motoboa…_305/viewtopic.php?f=18&t=974

Krásnej návod od začátku až do nekonečna :D

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.