Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicia nechce startovat

Od: p4v3l* odpovědí: 16 změna:

Dobré odpoledne,
prosím o radu. Felicia nechce startovat. Po přečtení několika diskusí na netu jsem dospěl k tomu, že se nejspíš jedná o vadný startér, kdy při otočení klíčku shasnou kontrolky, motor nenaskočí a po jeho puštění se kontrolky opět rozsvítí, takto se choval i světla. Sehnal jsem 2 startéry, ale jejich výměnou se nic nezměnilo. Vytáhl jsem z auta baterku, na které jsem naměřil 12,026 V. Má cenu ji dávat na nabíječku, nebo je napětí dostatečně vysoké pro nastartování a problém mám hledat jinde?
Děkuji.

doplněno 17.12.11 15:40:

Po otočení klíčku se startér potočí, po dlším otočení klíčku už jen cvakne.

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pecenkav*
hodnocení

2x

Proste mas spatnou a nebo vybitou baterii, tak prestan spekulovat, zkus ji nabit a zaroven si pro jistotu pujc od souseda jeho funkcni a vyzkousej, pokud na tu jeho to bude v pohode a na tu tvoji po nabijeni pres noc to nebude tocit motorem porad, tak si rovnou kup jinou a nevymyslej ptakoviny. Kdyz je to na tri startery porad stejny, tak to asi starterem nebude, ne. A alternator prece vubec se startovanim nesouvisi, tak jestli nejses schopnej si tohle vydedukovat sam, tak radsi rovnou zavolej do servisu.

 

1jara*
hodnocení

1x

Dobrý den, proveďte kontrolu elektrolytu poud není baterie bezůdržbová a dejte ji nabít. Tak to se projevuje vybitý nebo vadný akumulátor.

Dobrý den,ano mate vybitý nebo vadný akumulátor! Někdy stačí dotáhnout kontakty.

 

jabraka*
hodnocení

0x

Napětí baterie pod 13 V je málo.Plně nabitá baterie by měla ukazovat nejméně 14,5 V

JABRAKA

 

p4v3l*
hodnocení

A je teda možný, že z těch , to auto nechytne? To je takovej rozdíl těch pár voltů? Neůže být na vině třeba také alternátor?

jabraka*

Ten alternátor může způsobit,že se baterie málo dobíjí.Příčinou je špatně seřízený regulátor anebo časté startování a krátké jízdy.

Pomůže občas vyndat baterii ven z vozu a připojit do rána na nabíječku.

JABRAKA

 

blackflamesiczi*
hodnocení

0x

co kostry na motoru? Baterku zmerte hned po startu pokud je dobra nastartujete i na 11v ale baterka se testuje jao prvni ne jako posledni

p4v3l*
hodnocení

Měřil jsem jí jako první, nenapadlo mě, že 12,03V je nedostatečné k nastartování. Kostry na motoru? Musíte mě trochu zasvětit. Díky.

blackflamesiczi*

ten kabel co je pridelany u paky spojky na prevodovce, nemusi provadet naplno ale je to malo pravdepodobne ale taky jsme to vydel

doplněno 17.12.11 20:46:

silnej kabel od baterky, je tam asi 13 nebo 17 klic

p4v3l*
hodnocení

myslíte ten ukostřovací pruh co jde od převodovky k nápravnici?

 

hodnocení

0x

To sis tedy dal, vyměňovat startér, když při zapnutí startéru vše zhasíná, tak je to v první řadě slabá baterka! Typická závada objevující se s přicházející zimou!

Noo, sice to hádám na baterku, ale ten starter zase taková blbost není. Stačí a někdo z kolegů řekne přesněji "zadřený" starter a bude to taky pohasínat a nic nedělat. Ale to je šance malá i já jako amatér zkouším první baterku

 

blackflamesiczi*

a nebo zadreny motor, neco podobneho jsem videl na vitare, prej nejde nasttartovat, ani 2 metrovou pakou jsem motorem neotocil ani o mm

p4v3l*
hodnocení

Zadřený motor to nebude, na roztlačení chytla.

blackflamesiczi*

to bylo pro zpestrenui diskuze ze je vice moznosti*smich*

 

p4v3l*
hodnocení

Tak nejenom že je vadná baterka, le odešel i startér :( Tak díky všem za pomoc.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]