Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jake auto si koupit?

Od: ffff odpovědí: 15 změna:

Potrebuju zjistit idealni auto :D =) ktere je levne na udrzbu a na nahradni dily a na spotrebu :) cena asi 80000-160000 vzhled je dulezitej :)

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nu*
hodnocení

2x

Focus má dobré jízdní vlasntosti ale dětskou palubní desku, nekvalitní plasty a plechy jsou jako z papíru, u starších aut často vidím reznout lemy blatníků...u těch starších - kdo jezdí n nafťákem krátké trasy, po městě atd, a auto občas pořádně neprojede, ten má zaručený problém při měření emisí

Osobně doporučuji vzhledem k zadání Octavii typ 1U, 1.9TDi/81 kW, limuzinu, vzhled nejezdí, ale dokonalý nepoškozený lak a pěkná lité kola včetně několika jednoduchých doplňků udělají hodně, ideální auto je nebourané,neodcizené, nejlépe po 1. majiteli fyzické osobě pravidelně servisované, na kterém nevázne žádné zástavní právo...

Rozhodně bych se vyhnul "zatuněnému nebo vytuněnému " autu které provozoval nějaký pilot - amatér...

Vzhledem k zadání bych se také vyhnul modernějším typům 1Z případně novějším focusům s filtrem pevných částic

jarahosek*

Souhlasím s Octavií. Sám ji mám a spokojenost. Jen jsem to nechtěl psát, neboť je spousta "čechů" kteří to neradi slyší, že by se mohla líbit a hodit octavia. Proto jsem napsal alespoň toho "pasáka"

nu*

na Octavii nadávají ti kteří na ní nemají, proto tady donekonečna dokolečka píší že je předražená a sami raději jezdí v levných reznoucích oplech a fordech, do kterých pořád sypou nějaké peníze, takže se časem dostanou s cenou na tu "předraženou" Octavii, na které se při slušném zacházení nic nepokazí...Cena na trhu je odrazem poptávky a nabídky, protože je Octavia kvalitní, lidé se jí nechtějí zvavovat a když tak není důvod prodat jí pod cenou...prodejní cena se proto drží...kdyby kvalitní nebyla, nekupobal by jí nidko a stála by pár šupů...To je logická a ničím a nikým nevyvratiltelná odpověď všem případným kritikům...

Na Pasáka nadávají ti, kteří na něk kdysi neměli, když stál cca 750 tisíc, a dnes když ceny padají a mají na to, pořitují si i neservisovaná auta s vymlácenou přední nápravou po X-majitelech, sdružené vstřikovače a palivové čerpadlo jsou citlivé na kvalitu nafty a pokud někdo jezdil na starou naftu kterou má léta na zahradě v sudu a kterou před "tankováním" filtruje přes starou dámskou punčochu, na autě se to musí projevit...mototy 1.9 TDi /PD jsou bezproblémové a při slušném zacházení slouží...já najel pédéčkem 350 tisíc bez jediného problému...ale spotřeba kolem 6,5 litru u výkonu 96 kW neodpovídá zadání

blackflamesiczi*

ta treba octavia II je nepohodlne auto , v nafte to nejede , padaji tubra a REZNOU vic nez fordi, mam mondeo 07 a ani stopa po rzy, a na octavii stejneho roku i podobnych km zadni lemy v kopru (pod tou folii od opiskovani) a co na ni jako ojety stalo 200 000,- nechapu

doplněno 16.12.11 09:48:

jinak s tou jednickovou souhlasim ty byli dobre hlavne 81 byla nejlepsi jak na vykon tak spotrebu.

Jinak kde by jste koupil do passata kvalitni naftu cr? znam kluky kterejm jsem je menil a ty tankovaly kvuly tomu jen vervu a jine premiove nafty , stejne jako ja do mondea a stejne jsme je vsichni menily rpotoze biobordel je ve vsem

dobrak*

Ty jsi se musel u té chvály Ochcávky udělat né?*smich* Dneska to tuctové auto stojí pár šupů ,koukni na kdejaký bazar. Jinak si škodovky kupujou ty co se narodily ve 100 ,pak měli 120 ,favorita ,felicii a jako vrchol skončili u Ochcávky(kolik kvalitných modelů vidíš?)...to proto že jako měli České auto s levnými náhradními díly a zahraniční se často kazí a provoz je drahý a podobně ,ale toto oni sami nezažily, když žádné cizí nikdy neměli ,zaslechli to pouze z doslechu ,takže kecy .Jinak dát 750tisíc za Pašíka? Za tu cenu koupím lepší dělo a ještě mi výjde na luxusní dovolenou.

nu*

Udělal jsem se smíchy, když jsem na jedničkovou Oktávku namontoval tažné zařízení za 4 tisíce i s montáží a soused na dvojkovu za 12 tisíc, má to vlastní řídící jednotku a kabely sa tahají celým autem až k palubní desce...A nejlepší orgasmus jsem měl když si soused stěžuje že pokaždé když mu praskne žárovka hlásí mu toi chyby a musí s tím na diagnostiku. Holt za složitější zadní nápravu, větší rozvor a jiný vzhled se platí...

Pašík stál 750 tisíc v roce 2000.

Než pojedeš na dovolenou, nauč se číst, v zadání nebylo o luxusnín dělu ani slovo...Pak si klidně kup auto na ketré stojí 1 pneu 4,5 tisíce a tlumič 6,5:-P To se vyplatí

ffff
hodnocení

No to mas pravdu ja byt jeste zacatecnik a nejake delo fakt ne :D :) ale ta oktavka nemusi byt spatna v dobre udrzbe a jak nekdo tam psal dat na ni litaky a je to 100% auto

blackflamesiczi*

to znam, 1 octavia jezdi jedna u nas uz 4 majitele stocena byla o 250 000km vedel o tom i ten co si ji kupoval a porad jen jezdi a krome mikrospinace neodeslo nic za celou dobu, jinaj ma 2 octavii a turba bere jako spotrebni zbozi. Auto ma slouzit me a ne ja jemu takze na vzhled kasu a nejradsi je svezu v 98 exploreru nesere se (nepocitam urazene veci v terenu) a spotreba luxusni na v6

stirecek*

NU: snad nechceš tvrdit, že když je oktávka tak kvalitní a dobře drží cenu, že je to tím, že vůbec nestárne? Tak to se nezlob, ale v tom případě koupím o rok mladšího forda za stejné peníze a v mnohem lepším stavu než reklamou podporovaná oktávka a celý koncern vw. V případě oktávky doporučuju ze tři nahrádní turba...

dobrak*

Máš to marné ,na Škodofila žádný argument neplatí ;)

blackflamesiczi*

ford forever*palec* moje rec, auta co maji koule a netvari se jako seda myska nekde v rohu (to je pripad passata totalne asexualni auto)

A TED DO ME

 

jarahosek*
hodnocení

0x

Co třeba Ford Focus? Za 140000,- koupíte v dost dobrém stavu. Hlavně si nechejte cca. 10000,- na případné počáteční opravy jako třeba výměna rozvodů apod. Možná by stálo pouvažovat o nějakém autě z koncernu VW, např. passata s 1.9TDi, na 2.0TDi bych raději dle ohlasů na spolehlivost zapomněl...

 

valdik007*
hodnocení

0x

Kup si škodovku či volkswagena.

 

hodnocení

0x

Vzhled...nu každý preferuje něco jiného. V rozpětí které udáváš by to mohlo být i třebas BMW, nevím proč se držet jen koncernu VW. Ale já jsem první auto nekupoval podle typu, ale podle ceny a hlavně stavu, tolik dát za auto v 19 je zbytečný, koupil bych opět něco okolo té spodní hranice kterou píšeš a zbytek si nechal na opravy, benzin atd

 

dando001*
hodnocení

0x

jak známo kdo šetří má za tři nebo třeba i za čtyři radši si našetři počkej a kup si něco lepšího. jinak za tuhle cenu nejspíš Ford to sou dobří držáci dlouho vydrží levné díly i opravy vzhled to je na vkusu no jinak i Toyota to sou velcí dříči a pracovníci ale chtělo by to jit na jinou cenovou urověn ale díly jsou vetšinou dražší a Fiaty také dobré projít si net autobazary a pod a hlavně našetřit si o něco víc.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]