Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupe noveho auta a ceny nahradnich dilu

Od: lukky007* odpovědí: 9 změna:

dobry den chtel bych si koupit auto okolo 300 000 kc znacky dacia,renault,chevrolet a jaka z techto znacek ma nejlevnejsi nahradni dily

doplněno 10.12.11 15:10:

nebo mi navrhnete jine auto jsme 4 dospele osoby a potrebujem ne moc maly kufr a auto bych tel si predelat na plyn nebo na diesel a hlavne nizka spotreba

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

cyril*
hodnocení

0x

Nejlevnější náhradní díly má takové auto, které je vůbec nepotřebuje. Cena dílů není u takových vozů věcí značky, ale spíš je dána výrobcem a hlavně marží prodejce.

solenza*

Náhradní díly jsou potřeba, i pokud je auto spolehlivé a bez závad. Přece potřebujete kupovat věci, jako vzduchový filtr, brzdové destičky a kotouče, výfuk, určitě se během životnosti auta bude muset koupit i čelní sklo, kamínek se prostě neuhlídá atd. Já bych asi zvolil Dacii, třeba Duster není špatné auto a nyní je v akci za 249 000 i s klimatizací ale na leasing.

doplněno 10.12.11 14:26:

Přesto si myslím, že během života se pákrát bude muset koupit třeba to čelní sklo, výfuk, brzdové kotouče i destičky. Tomu se dá vyhnout jen malým nájezdem km a stáním auta neustále v garáži.

cyril*

Pokud je auto "spolehlivé a bez závad", tak mi jsou náhradní díly jen na ozdobu a uložení peněz.

 

kdokoliv*
hodnocení

0x

Za třista papírů bych koupil takové "fáro", které je dle statistik nejméně poruchové a tedy i náklady na možný nákup náhr. dílů tím pádem nedůležité. K otázce: u těchto značek vozidel jsou náhr. díly v téměř stejné rovině. Některé díly vůči tomu druhému mohou být levnější ale zase i naopak.

doplněno 10.12.11 14:15:

jsem si nějak nevšiml, že se jedná o nové auto - moje odpověď byla směřována spíše k zánovnímu autu.

doplněno 10.12.11 14:16:

Nové auto = tak chevrolet, bývá lépe vybaven ve stejné třídě.

 

stirecek*
hodnocení

0x

Kia dává sedm let záruku, hyundai pět, tak k čemu náhradní díly. Pak se taky vyplatí koupit dražší diesel s nízkou spotřebou.

erikch*

tak tak-jak řekl J.Paroubků:"...kdo z vás(automobilek) to má...?! Pokud budu kupovat novou kárku-jednou z priorit by měla být právě poskytnutá záruka...A Korejci za poslední roky udělali takový skok vpřed,že Evropě hodně šlapou na paty a leckdy jsou i vepředu...On třeba koncern VW(a to včetně Škodovky) fajn,ale záruka pouze 2 roky-no a ze statistik,zkušeností atd.plyne fakt,že auta,resp.agregáty,el.systémy a další komponenty začnou "odcházet" zhruba po 100 tkm nebo časově právě zhruba ty 2 roky...Takže pak jsou to případně desetitisíce,a to je už setsakra znát...Ideálně po vytypování modelů,co vám budou vyhovovat navštivte zastoupení daných značek,absolovujte nezávazné zkušební jízdy-z těch pár favoritů co si vyberete už pak zagooglete slevy,záruky atd a pak až samotná koupě...Jinak ceny dílů jsou vesměs stejné-dávno již neplatí,že domácí auto je levnější a japonské stojí rance(to byla první polovina 90.let)-dnes je to fakt srovnatelné a poslední dobou zjištuji spolu se známými(co se kolem aut motají),že i na západ od nás jsou i levnější(v aut.síti dané značky),a to i včetně dopravného(poštovného)...Kdo by si před 20 roky pomyslel,že autodíly,jídlo atd.bude v SRN levnější,že...?!

jiriv*

Kia dává sedmiletou záruku na všechny své modely

POZOR na ty zaruky

Když si spočítaš kolik jim za těch 7 let zaplatíš za prohlídky ( není to nemalá částka ), tak jde pak o to co by se na úplně novém autě mohlo podělat a kolik by to vyšlo. I když se to samozřejmě může stát, že se i na novém autě něco nákladného rozbije. Já jsem byl pouze na první prohlídce a dál si vše měním sám přesně podle rozpisu výměn. V mém případě zatím odešli pouze stabilizační tyčky a teď příklad : za druhou garančku bych zaplatil cca 5000 - 6000 kč a tyčky by mi pak vyměnili zdarma na záruku. Já jsem si je sehnal originál 500 kč za kus a vyměnil sám, tak mě to vyšlo na 2000 kč. Když jsem je chtěl koupit v orig. servise , tak chtěli cca 1200 kč / ks. Takže z mého pohledu se jim záruky na 7 let rozhodně vyplatí, protože ve většině případů na autech nic neodejde, ale zákazník jim krásně 7 let plní kapsu ( a to dost přehnaně ).

Text je prevzat z www.kia-club.org//...

stirecek*

Ono taky nemusíš jezdit do autorizovaného servisu a garančku udělat jinde za polovinu. Druhá možnost je, vše si dělat sám bez garanček, ale pak se něco posere a si v háji úplně, protože bez garančky ztratíš nárok úplně. Někdy člověka potěší, když mu dají po devadesáti tisících třeba nové tlumiče nebo výfuk. Jinak ale žádné auto se nevyplatí, je to jen kasička na peníze, jestli nové nebo staré, je to jedno. U nového je třeba ještě připočítat havarijní pojistku, to jsou ty největší náklady na provoz. Nejlíp se asi vyplatí koupit jedno dvou leté auto, ta cena už je oproti novému někde jinde a auto je sotva zajeté. Za ušetřené peníze má pak člověk na servis i pojištění na několik let dopředu.

 

blackflamesiczi*
hodnocení

0x

na dacii kaslete nedavno jsem 2 servisoval a ceny nekterych dilu me vyrazily dech

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]