Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
neví někdo jak se liší šteft od šroubu? Je to jen kvalitou materiálu? Jak se dává třeba šteft fo svodů? To si každý sám neudělá ne?
Děkuju
V opravárenství se většinou pod pojmem šteft myslí závrtný šroub. Motor i převodovka se jimi "ježí". Výhody jejich použití popsali již ostatní. Patronka dala obrázek diskového šroubu, kterému se taky říka šteft. Na střední škole nám mistr říkával: aby jsme si rozuměli po česky, tak si řekneme německy - šuplera, majzl ...
obrázek závrtného šroubu - šteftu
obrazne je to jako proc se pouziva kureci a veprove maso. parozi u motoru davat na srouby by byla pakarna docela velka snazsi je to nasadit na stefty a dotahnout. A take kdyz poskodis zavit na stefti tak se nic nedeje ale poskodit zavit v hlave je provar
štefty vznikly v podstatě z jednoho prozaického důvodu-a tím je úspora(jako spousta jiných věcí) krom praktického hlediska-jak píše black...,třeba se svody kdy ani není dost dobře možný udělat na odlitku "vyčnívající" závit(o pevnosti AL nemluvě),tak hlavně jako úspora,kdy je třeba zapotřebí na jeden otvor se závitem ,krom samotnéhop pevnostního a pozičního uchycení,upevnit třeba kabeláž(oka)...vcelku ideálně je vidět u koncernového uchycení startéru-kdy jeden ze šroubů je zároveň součástí nosníku motoru(silentbloku motoru) a na něm ještě z druhé strany přívodní kabeláž kostry...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.