Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, rozhoduji se o koupi staršího fozu (Felicia apd.) je dobré shánět plyn?
Jak často se musí chodit na revize či co to vše obnáší? A jaké jsou popř. poplatky?
Vaše skušenosti si rád přečtu.
doplněno 28.11.11 21:13:Musí se střídat plyn vs. benzín při používání?
něco o tom jsem zaslechl ale také i opak.
Revize 200Kc/rok ale nikoho nezajimaji a asi 500Kc navic na emisich. To je vse, pokud se to nekazi. Jo a pohlidat nadrz, po 10ti letech se musi vymenit.
doplněno 28.11.11 21:12:Revize je vetsinou formalita spojena s tankovanim asi na 15 minut (kontrola zavreni napousteciho ventilu a ocuchani detektorem)...
revize co rok,pak hlavně před stk,nádrž platnost 10let,nějaký stelování,na benzín se to přepíná na start,ted už většinou automaticky,jinak jsou dražší emice platiš dvoje plyn a benzín,jinak u některejch aut byl omezen počet míst k sezení,a nesmělo se do podzemních garáží,jinak jsem žádnej jinej problém neměl ,měl jsem ve 120
Prohledejte si historii poradny. už to tu bylo mnohokrát. Revize: měla by být každý rok, je to plynové zařízení. V praxi stačí mít na technickou kontrolu revizi která není starší než jeden rok. Při technické dvoje emise, na plyn a na benzín. Jednou za tři až čtyři roky filtry, vstřikovače. Seřízení je lepší udělat vždy před technickou, tedy před emisemi. No a řekl mi automechanik, že po 100tis. km na plyn, udělat ventily, takže hlavu dolů-oprava tak asi za 10-15 tisíc, ale tolik zatím nemám najeto, tak nevím. Návratnost si musíte spočítat sám. Kolik najedete ročně km, jakou máte spotřebu na 100km, kolik by jste utratil za benzín, kolik za plyn, celkem jednoduchá matematika.
doplněno 28.11.11 21:17:Neznám Felicii. Takže: střídání plyn benzín, jak to myslíte Vy je hloupost, stejně jako různé Flashluby apod. Jednak stejně vždy na benzín startujete, ať ručně nebo automaticky, podle zařízení, a za druhé není žádný důvod.
presne tak flash neco je blbost (mam ji v jednom uz rok prazdnou) jinak felda jak 1,3 tak 1,6 najede na plyn to same jako na benzin. Pokud si to chcete nechat namontovat tak doporucuji STAG polsky vyrobek a asi nejlepsi na trhu.
Ja na lpg zivim 3x 4,0 V6 a jezdim vyhodneji nez z TDCi
doplněno 28.11.11 22:55:teed me tak napada ze problem by mohl bejt s tema ventilama u S-120 ta nemela tvrda sedla ale i facko je pak melo takze pokud nechcete na LPG prestavovat stodvacitku tak hlava dolu je blbost
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.