Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jake auto zvolit?

Od: martina4* odpovědí: 13 změna:

Zdravim,vcera jsem jezdil po bazarech a libi se mi Audi a4 nebo a6, 1,9 TDI 96KW, VW Passat 1,9 TDI 96 KW, nebo Saab 93. Jsou to auta kolem roku 2002-2004 V cenach kolem 130 tisic. Co byste mi doporucili? Saaby vubec neznam. Diky Martin

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nu*
hodnocení

1x

passata 96 kW jsem si koupil osobně v Hamburgu, byl po obchodním zástupci který v autě jezdil sám, denně po dálnici Hamburg Lipsko Drážďany, najel jsem s ním cca 300 tisíc km bez jediného problému,po 4 letech co s ním jezdil Němec byl jako nový, navoněný...měl jsem ho další h 6 let než jsem jej prodal...pro auto si jeďte do německa, tady nekupujte nic, a už vůbec ne v bazaru...audina je náročnější na servis, se saabem nemám zkušenosti.

Za 130 tisíc koupíte akorát problematickou bouranou plečku s legendou...za 6,5 - 7 tisíc eur v SRN limuzínu Passata s 6-kvaltem a velkopu navigací, bez kosmetických vad, se sadou litých zimních kokl a bez dalších investic se stavem tachometru 150-200 tisíc km

moto*

Přesně tak, v Česku bych dražší auto nekoupil ani omylem. A Passata 96 kW také doporučuji.

A pokud v Německu, tak zásadně co nejvíce na západ, dederoni také odtáčejí. Zásadně se servisní knížkou a pokud možno po prvním majiteli.

Je to složitější než v našem bazaru, o to méně problému ale do budoucna.

 

martina4*
hodnocení

Jeste doplnim,ze Saab je 2,2 D

 

dobrak*
hodnocení

0x

Za mě ,Mazda 6

 

solenza*
hodnocení

0x

Tak nákup Saaba bych si v dnešní době skutečně velice rozmýšlel. Z roku 2002 až 2004 se jedná o docela ještě nové auto a u auta, u kterého má automobilka velké finanční potíže, bych se obával o budoucí technickou podporu a dostupnost náhradních dílů. Navíc Saab nevyráběl moc aut ani v době dobrých časů. Já bych volil z těchto aut asi VW Passat, pokud má dobrou servisní historii, dobrý technický stav a stojí v solidním bazaru tak bych asi neváhal.

doplněno 24.11.11 13:03:

Tak je jasné, že tyto všechna auta se často používají jako služební, nebo je používají obchodní zástupci atd. takže mají většinou celkem dost najeto. S tím se v této kategorii asi nic nenadělá. Proto bych souhlasil s kvalitním prověřením auta. Z těchto tří aut bych asi na místě tazatele volil Passata.

jimmyfloyd*

solidní stav je hodně ošemetná odpověď ..

já jsem vlastník vozu vw passat 1,9tdi 96 kw

ale když jsem ho před 2roky kupoval tak jsem narazil na mnoho aut co měli stočený tachometr, vylítaný airbagy, bouraný bylo tak 80% aut co jsem viděl což jich mohlo být tak 40 osobně , jezdil jsem po celé republice, stočený tachometr je v dnešní době úplně normální jev u aut motor vydrží klidně půl milionu ale pokud si kupujete auto s doměním že má najeto 180tis místo zkutečných 450 je docela rozdíl. . ke koupení auta je dnes už zapotřebý odborníka co bude mít u sebe diagnostický kabel, pro kontrolu tlaku turba, zkontrolování vin čísla, airbagy jestli jsou funkční, a samozřejmě následná kontrola u rezervy a předních nosníků s hlediska bouračky, spár kolem kapoty,dveří, kontrola oken a jejich výrobní čísla je tam napsáno rok kdy byla vyrobena s porovnáním z jakého roku je auto. taky musíte počítat že přední náprava je hliníková že bude vytlučená takže následná výměna v servise 15tis. váha vzduchu často odchází,a mikrospínače zámků jsou hodně poruchové, neříkám že to auto je špatné ale od roku 2001-2005 jsou hodně vyrychtovaná.. chce to hlavně hodně hledat. a hlavně kupovat 6ti kvalt, 5ti kvalt je na 96 kw špatná volba

a a6 je vesměs stejné se stejnýmy problémy

doplněno 24.11.11 12:56:

a4 to samé jenom s jinou karoserii

 

mikikus*
hodnocení

0x

Vzhlem k tomu, že brách dělá v autoservide bych si dovolil něco napsat. Saab 93 je krásné auto, na některých fórech přezdíváno taky jako letadlo... ale co vím tak se servisem bývají problémy a je to značka v úpadku, drahé ND. Passaty lze obecně doporučit KVALITA, spíš pro konzervativce, s Audinama zkušenosti moc nemám, já mám Forestra (Subaru).

 

stirecek*
hodnocení

0x

Martine vidím, že ti stále leží na srdci koncernové vozy z vyšší střední nebo střední třídy a chtěl bych slyšet jeden jediný krok, co tě k tomu vede. Takovéhle auta jsou hodně jetá, nikdo si je nekupuje na jezdění do kauflandu, ale na velký roční nájezd, takže na tacho je zbytečné se dívat, stejně jako na servisku, která se dá koupit za 25 korun. Názor na pašíka jsem ti už psal, dobrý kousek nekupíš, týká se to i toho zbytku, jsou to vyhoněné auta před rozpadem. Můžeš samozřejmě trefit na pěkný kousek ze zahraničí, ale zkus si spočítat náklady na servis a náklady na běžné věci, které podléhají opotřebení, pak uvidíš, kolik všechno stojí. Jestli to zvládneš finančně, musíš si porovnat sám se svojí peněženkou. Nedej bůh, když ti odejde něco na motoru, to je pak mazec. Při samotné koupi doporučuju nechat 20-30% z ceny vozu rezervu na oleje, filtry, rozvody, gumy, případně brzdy, baterku..., to v lepším případě, v tom horším se může projevit nějaká závada, která je pak důvod, proč se ho bývalý majitel zbavil. Jestli do toho chceš i přesto jít, doporučuju obezřetnost a někoho hodně zkušeného, pamatuj - ruská ruleta.

martina4*
hodnocení

Me k tomu vede to,ze jsem mel uz 8 aut koncernovych a vzdy bez problemu a proste se mi v nich dobre jezdi)). A to jsem nemel nikdy novsi nez 4 roky stare auto. Momentalne mam Peugeota 307 ktereho jsem dostal a proste to neni ono ikdyz se nekazi. Ja vim,ze je problem sehnat pekne udrzovane auto. Tak ktere auta se daji koupit dobre a moc nejeta a hlavne kvalitni?

stirecek*

No vidíš - měl jsi cca čtyřleté auta a teď chceš pomalu desetileté, které už mělo u nás několik majitelů. V německu je první majitelé prodávají po dvou třech letech, kdy firmy obnovují vozový park a manažeři najedou cca 60tis ročně. Pak se to dotáhne k nám, má to na tacho polovinu, auto pak změní několik majitelů a každý z nich na pravidelný servis kašle, protože na to nemá, tak to raděj pošle dál. V nižší střední třídě najdeš auta levnější a míň opotřebené, hlavně servis je za babku. Záleží ale na tobě, nevím kolik najedeš ročně, pokud moc, u nového máš záruku spolehlivosti, u starého to vrazíš do servisu a někdy nedojedeš, pokudnajedeš málo, vydrží ti i ten starý vůz, ale něco to stát bude. Kdysi jsem kupoval dvou a půl letého focuse, měnil jsem ho jako šesti a půl letého a málokdo mi věřil, že má jen 115tis na tacho. Za celou dobu jsem měnil jen jeden čep řízení za 380Kč.

moto*
25.11.11 12:40

Jj

martina4*
hodnocení

Ted si bohuzel nemohu dovolit ctyrlete auto,protoze stavim barak. Ale nejak mi tyto auta prirosty k srdci)) tak proto zase uvazuji o Passatu nebo Audine. Jinak rocne najezdim tak 20-30tis.km. Obcas jezdim k rodine do Nemecka a taky taham casto vozik o celkove hmotnosti 1300kg. Tak teda radeji nejakou stredni tridu a novjejsi auto v dobrem stavu? Ted mam Peugeota 307 HDI. Co mi teda doporucite? Diky

erikch*

pokud chceš drtit kárku za autem(stavíš barák)-neřešil bych jakože slušné auto s koulí,ale zvlášt v podstatě cokoli za pár tisíc-ideální třeba starší Omegy,XM...apod.,takový větší mršky měly i víc na tažném,což má tu nespornou výhodu,že tě vůbec nebude mrzet nějaký škrábanec ,materiálu ti to natahá tuny a až bude "zastřešeno",tak takovou mršku ještě za pár tisíc někomu prodáš(čili i kdyby třeba 5000,-proděláš, budeš pořád ve velkém + za dopravu) No a jestli si rád trošku zablbneš-nebál bych se toho Saabíka-ne nadarmo se jim říká letadla-třeba 9-5 byla i s 300 koníkovou 2.3 motorem,pravda jsou to trošku atyp auta,ale každy kdo do Saaba kdy skočil,tak už z něj nevystoupil...Známý si koupil 2.8 turbo 9-3,a je to fakt nářez,to s koncernem nezažiješ(max. tak s eReS Audinkama-ale za úplně jiný prachy)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]