Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace - zaplacení dalšího kusu a čekání

Od: jity* odpovědí: 4 změna:

V autoservisu jsem si nechala vyměnit chladič,po dvou měsících je opět špatný ,teče.Mechanik mi řekl,že ho vymontuje,pošle ke svému dodavateli na reklamaci.Pokud chci ,tak mi tam namontuje nový chladič,který opět zaplatím.A až se vyjádří dodavatel náhradních dílů k reklamaci tak mi vrátí peníze za první chladič.je to správný postup?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

macka80*
hodnocení

4x
Obávám se že jiný možný postup ani není možný tedy pokud chcete jezdit,jinak by to znamenalo vyndat,poslat na reklamací a minimálně 30dní nejezdit

macka napsal(a) dobrou radu, jen se zeptám, jak by Vám vyhovovalo řešení reklamace?

 

macach*
hodnocení

2x

Dobrý den,

zkuste zavolat někam do jiného servisu, jak by takovouto reklamaci řešili oni.

Možná by Vám poradili, oni s tim mají zkušeností asi njevíc.

Držím palečky

 

none*
hodnocení

2x

Takové jednání je tolerovatelné u garážového mechanika, nikoli v servisu. Servis nemůže svoje problémy s dodavatelem a jeho nekvalitními výrobky přenášet na zákazníka. Pokud Vám nabídne náhradní vozidlo, lze na opravu počkat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]