Nejste přihlášen/a.
Nevite cim muze bejt ze motor nechce pres 3000 otacek, a pri prudke akceleraci jakoby zakopne? Nejak me dochazi fantazie a nemuzu to pripojit na diagnostiku neumi to komunikovat s OBD2. A styl pokus omyl nejde protoze v CR nejsou dily a cekat na diagnostiku z USA nemuzu . Svicky nove tlak benzinu 2,8 kabely taky cidlo teploty predepsanej odpor ma a zacalo to zniceho nic. Je to 4,0 V6 ECC IV. Jedine ceho jsem si vsiml ze kdyz pricpu prisun vzduchu tak to nedela
Nejakej napad, protoze me dosly a rad bych se pred snehem jeste projel. Klidne i hloupej
o me take napadlo ale tlak mam v normalu, a jedine co to ovlada je cidlo teploty a to ukazuje predepsane hodnoty, ale zitra snad dorazi nove protoze to je jedinej schodnej dil s evropskyma autama
Podle popisu mě to připadá, že to "vlítlo do nouzáku". Zkus odpojit váhu vzduchu a pokud se chod motoru nezmění tak je to v "nouzi" na 100%, bohužel bez diagnostiky to odstranit více méně nepůjde. To je nějaký Ranger né.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.