Renault Kango - motor nechytne

Od: odpovědí: 8 změna:

Dobrý večer.

Mám problém. Do včerejška vše v pořádku. Dnes auto nejde nastartovat starter točí ale motor nechytne.Odtah do servisu,napojení na diagnostiku . Nazjištěno v podstatě nic,kromě menšího tlaku ve vstřikovací soustavě.Nabídnuta výměna vstřikovacího čerpadla a vtřiků zhruba za 50000 kč. Nechce se mi tomu nějak veřit, protože současně přestaly blikat blinkry při zamykání dál. ovladačem.Toto je ovšem v servisu nezajímalo.

doplněno 18.11.11 21:23:

Mechanik točil starterem kterej už skoro netočil!

8 odpovědí na otázku

 

 


2x

hovadina nizky tlak cerpadla rovna se dymovnice to by jste si vsiml

doplněno 18.11.11 21:19:

p.s jakej je nizsi tlak cerpadla kdyz to nejde nastartovat? Ja mel doposud pocit ze se meri pri nastartovanym motoru pokud neni uplne v kopru

Zdravím, jen tak od pasu střelím, že je to beztak motor 1.5Dci. Mám pravdu? Pokud je problém s blinkry, tak mohla odejít jednotka imobilizéru, to pak točí a nechytá. zkuste sednout do auta, zamknout centrálem, odemknout a pak zkusit nastartovat.

 


Zamykal a odmykal jsem několikrát, ale nikdy jsem neseděl v autě.

takhle se to stejne nevyresi vy s tim nic neudelate . Jen to odvezte nekam jinam kde nebude nekdo kdo kvuly tomu ze to nechce nastartovat bude menit cerpadlo a vstrikovace. Ja mam na mondeu nizsi tlak uz 50 000 km a porad jezdim a nic to nedela. Protoze Tlak z vyroby to mit po 250 000km nemuze

 


Je to motor 1.5 dCi

 


Děkuji za odpovědi. Bude se mě asi lépe usínat.

Právě že na 1.5Dci a hlavně Kangoo se hodně sypou, a to právě Vámi zmiňované vstřikovací lišty, ale žádnou paniku, jde je nechat zrepasovat a prohlédnout a rozhodně ne v řádu 10 000 korun, jen je třeba najít firmu v okolí co se na to podívá. Oni servisáci automaticky cpou nové, protože vydělají.

Renaultíci hodně zlobili právě s oním imobáčem ve spojení s dálkou-to co v roce 92 zavedl Renault s velkou pompou u Safrana-a sice ještě jednu řídící jednotku dálkáče(jak zjednodušeně nedostane správný impulz z DO,tak smolík a nenastartujete),je bohužel akorát pro zlost-každopádně začněte určitě nejdřív řešit ono "spojení" DO-imobáč,než řešit čerpadlo,lištu apod.-jednak je to levnější řešení a asi i pravděpodobnější(imobáč si nechat pro jistotu startů příštích,zrušit)-čerpadýlko o sobě dá totiž nějak "vědět"(at už pokles tlaku,úniky apod.),narozdíl od týhle mršky(DO)...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2020 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]