Nejste přihlášen/a.
Vůz Fiat Doblo, jednou se mi to už stalo, páčkou jsem hla a na skla nic nestříkalo. Po několika pokusech to pak zase stříkalo. To bylo asi před dvěma měsíci. Dnes ani včera mi zase nestříká
Kapalina tam je, to jsem se dívala. Co se s tím dá dělat? Zítra mají servisy zavřeno, potřebuji navíc odjet pryč...
Díky, pánové!
Přesvěčte se zda motorek ostřikovače pracuje, pokud ano tak hledejte zda někde nevytíká voda třeba pod autem..
Ahá, jestli jinam stříká, poznám, když to zítra odpoledne /až nebude mrznout/ pustím a vlezu pod přední kola a budu se dívat po kapkách. Díky.
Musíte tam nalít nemrznoucí směs, jinak to nepoteče. Pokud tam máte letní směs tak motorek zamrzl, je možné že se poškodil.
A jak napred vyliju tu zbylou letní směs? Než tam naleju tu zimní. Nebo stačí zítra ráno lít tam do toho neředěnou zimní?
Jako rozbitej se tvářil i v tom září, a pak naběhl. Tudíž servis bude asi nutnej... v pátek někde...
pokud tam je "žlutá" kapalina(nejčastější barva letní) bude problém v přimrznutí-pokud je modrá(nejčastější zimní) může být problém v motorku samotném...jeho funkci ideálně zjistíte zapojením "napřímo" z baterie pomocí dvou kablíků(sundat konektor motorku a kablíky z jednotlivých pólů baterie přiložit)-pokud "vrčí" máte napůl vyhráno.Letní směs z nádobky nejsnáze dosáhnete vytažením onoho motorku z nádobky samotné(pod auto dát nějaký lavor)-bývá na co nejnižším místě,takže tam zbyde minimum...Poté nalít zimní...Pokud motorek nejede ani napřímo,zkoušečkou vyzkoušet funkční přívod napětí,je-li přívod o.k.-sehnat jiný motorek i z jakéhokoli jiného modelu značky auta(bývají vesměs stejné)
Je tam tekutina domodra, už asi dlouho... ale mám také doma někde ve sklepě nějakou tekutinu růžovou...
myslím,že stačí šikovný známý,soused apod.-fakt to není nic složitého,moc možností co může být k.o. není...
Tak je hotová výměna, motorek byl kaput
Tím se vysvětluje to, že mi to už 2x letos vynechalo...
Snad nebudu moc platit... vejdu se do tisícovky?
naštěstí motorky ostřikovačů nepodléhají "módním trendům"-jako třeba vstřikovače nafty-kde se postupně(za provozu)vychytávají mouchy a stojí rance...Motorek se dělá x let stejný-i napříč automobilkami-takže do 500,- rozumná cena+něco "na pivko" za napojení konektoru,hadiček a nacpání ho do nádržky...
Na toto se nedá dost dobře odpovědět. Závad může být více, např. pojistka, nebo poškozen motorek ostřikovače, špatný kontakt, vylučuji zamrzlé trysky, atd. Je třeba zjistit, zda je slyšet při zapnutí ostřikovače zvukový doprovod, který je slyšet právě při stlačení patřičné páčky.
Tak pravděpodobná závada bude v kontaktu ( páčka) nebo zaoxidovaný kabelový přívod přímo u motorku nebo někde poškozený na trase k tomuto ostřikovači a nebo silně znečištěn vnitřek čerpadla ostřikovače nebo jak už jsem napsal tak může být i spálený ( to bývá ale málo časté)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.