Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Koupil jsem si ,,nové" auto z AAA ( již nikdy více! ) a dostal jsem k auto pouze 1 ks klíč s dálkou a 1 ks klíč od Constructu. Pokud vím, tak by auto mělo mít dohromady: 2 ks klíče s dálkou, štítek ke klíčům k dodělání, 3 ks klíče Constructy, kartu Construct. Co mám udělat pro to, aby se mi případně druhými klíči ( které mohou klidně existovat ), do auta nikdo nedostal a neodjel? Je to na výměnu všech zámků - to je ale finančně dosti nákladné. Jedná se o Fabii I
Děkuji.
Mohu se zeptat na důvod, proč to řešíte až po nákupu?
Jedna rada by byla, je na ni bohužel pozdě, za těchto podmínek auto nekupovat a u áček už vůbec ne.
U ojetého vozu nemá člověk nikdy jistotu, že si předchozí majitel neudělal další klíč, který by případně po koupi ,,chtěl" použít. Stejně tak by mohl náhradní klíče ztratit a vůz prodávat pouze s jedněmi...
no a co? pokud je auto nad rok 98 tak si v immo povolim pouze klice co mam a neresim hlouposti a at jich ma treba milion kdyz mu nebudou fungovat
To je sice pravda, ale do auta se klíčem tak i tak dostane. To by znamenalo vyměnit zámek/zámky...
finančně to až zas tak nákladné není-vzhledem ke shodnosti s ostatními modely(Oktávka,Superb atd.) není vůbec problém kdekoli na vrakáči,aukru apod.sehnat a domluvit alespon spínačku(tu určitě vyměnit),počítejme tak 500,-strop-bude mnohem menší "zlo" mít dva různé klíče k autu,ale auto stále mít...
no klíče ty vám udělaj ale co imobilizer v klíči,dneska se nechá přidělat i takový klíč,cca 1000kč ten construkt nevým asi to bude mít nějaké seriové číslo ,to bylo na té kartě,a pokud budete chtit vyměnit vše z důvodu vniknutí ,tak to je dát všechny zámky ,s imobilizérem .osobně bych si přidělal klíče pro sychr když bys te stratil
Říkalo se toho hodně. Kolega měl z ojetého auta radost ani ne dva týdny. Taky dostal jen jedny klíče, pod koberečky našel německé značky. Než stačil cokoli udělat, tak už auta nebylo. Od té doby technika pokročila, GPS atd., tak bych si auto důkladně hlídal.
POUZIJTE ROZUM
1, zajedte si do servisu at v rididi jednotce povoli pouze klic co mate a pokud jsou k autu nekde jine budou uz k nicemu
2, nechte si udelat nahradni klic na construct i d auta a nechte ten do auta naprogramovat
doplněno 13.11.11 11:32:i kdyz k autu mate origo 3 klice zadnej neni stejnej kazdej ma sve cislo pres ktere jde povollit i zakazat
Měl jsem obdobný problém, ovšem jednalo se pouze o jeden klíč. Také se jednalo o Fabii. Známý, zámečník, mi vyfrézoval klíč podle oka, jel frézou tak, jak ho napadlo. Tím si vytvořil originální a pouze jediný klíč, podle kterého pak seřídil všechny zámky (u Fabie to také jde), nakodoval i imobilizer a bylo po starostech.
u fabie a koncernu je zbytecne delat jiny klicek, s poskozenim staci sroubovak a bez poskozeni jen se ohnout pod auto a trhnout dratem a jsem vevnitr, rekodr jsem mel 8 vterin na fabii, jezdil jsem u autorizovaneho servisu odemykat zamkla auta. Takze jedine co je problem je immo jinak spinacka jde zlomit pomerne dobre u vsech aut, u nekterych staci vyrazit plech na slupku rizeni a je to. S immo a jeho kodonanim bez kodu z automobilky si neporadim ale znam kluky co delaji okolo 8000,- ridici jednotky ktere immo neberou staci dat a nastaartujete danne auto. Me jednu delal kdyz jsem koupil auto od Pojistovny a klice k nemu nebyly a ameriku nikdo nedokazal v CR nakodovat
Podle mě se u každýho ojetýho auta vyplatí radši vyměnit klíčky. Je ale pravda že třeba v AAA jsem si všimnul, že klíčky od všech aut skladujou na jednom místě, takže u nich asi nehrozí takový machinace, jako v těch bazarech kde prodejci hledaj klíčky po kapsách
A vždycky se podle mě vyplatí namontovat tajnej vypínač co nejdřív po koupi auta, to je levný a účinný řešení
naklonovat klicek je otazka vterin, a tajnej vypinac je nesmysl protoze vetsina lidi to zapoji na zapalovani a pak maji problem
Proč by měl být tajný vypínač nesmysl? Dodnes to je účiný a hlavně velice řešení...
A když si koupím nějakou zánovní ojetinu, tak se vždycky vyplatí namontovat i GSM hlídání, to je už dneska taky docela levný...
A klíčky Ti můžou naskenovat i u novýho auta - třeba mechanici při první prohlídce v servisu, takže to si nevybereš
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.